היינץ מציגה: קולקציית בגדים עם כתמי קטשופ אמיתייים

הייתם קונים חולצה מוכתמת בקטשופ מרצונכם החופשי? במותג היינץ חושבים שכן ומשיקים קולקציית בגדי יד שנייה ובגדי מעצבים בלעדית עם כתמי קטשופ ייחודיים.
עדכונים טעימים למייל!

כל מי שהוכתם אי פעם יודע שקטשופ שניתז על חולצה ייצור כתם עקשן שהסרתו היא אתגר לא קטן בכלל. אמנם החברות הגדולות כיום מבטיחות שאבקת הכביסה שלהן תתמודד בגבורה גם עם כתמי קטשופ, אך במציאות לרוב יתנוסס כתם אדום דהוי על החולצה לנצח, זכר לתקרית המצערת.

חברת היינץ, יצרנית מתבל הקטשופ הפופולרי בעולם, החליטה לאמץ את הכתמים העקשנים האלו אל ליבה והשיקה השבוע קולקציה אופנתית חדשה הכוללת מבחר גדול של בגדים יד שנייה ובגדי מעצבים כשעל כל אחד מהם יתנוסס כתם קטשופ היינץ ייחודי. הקמפיין החדש רץ תחת הסלוגן "בגלל שזה היינץ, זה לא כתם, זו הצהרה".

קולקציית בגדים עם כתמי קטשופ של היינץ
קולקציית בגדים עם כתמי קטשופ של היינץ | צילום: CNW Group/Kraft Heinz Canada

החברה משתפת פעולה במהלך עם מותג בגדי וינטג' פופולרי בשם ThredUp בכדי ליצור את קולקציית הוינטג' המוכתמת. הקולקציה כוללת לא פחות מ-157 פריטים שונים ובהיינץ מבטיחים שכל כתם יהיה בצורה הייחודית, כך שמדובר במוצר אספנים של ממש.

על פי נציג היינץ, הכתמים המדוברים אינם הדפסים אלא כתמי קטשופ אמיתיים של היינץ. החלטה נועזת ללא ספק אך גם מעלה תהיות מה יישאר מהכתם המדובר לאחר כמה כביסות ולאורך זמן.

"ראינו הזדמנות להסתכל ולשנות את הנרטיב של הכתמים שאנחנו משאירים על הבגדים ולהפוך אותם סמל אייקוני של המותג. הקולקציה הזו היא על קיימות ועל האופי שכתמי הקטשופ מוסיפים לפריטים שלנו. אנחנו קוראים לאוהדי המותג לאמץ את הסמל האייקוני הזה", מסרו מחברת היינץ.

עוד טעימה: היינץ מציגה – גלידה בטעם קטשופ ומיונז
אתם צריכים את זה: סוחט שקיות קטשופ של היינץ
דוריטוס קשטופ וחרדל מכים את המדפים

בגדים מוכתמים בקטשופ – טובים גם לסביבה

מחברת האופנה ThredUp מסרו כי "אנחנו מאמינים שכל פריט לבוש ראוי להזדמנות נוספת – אפילו כאלו שנפלו קורבן לברביקיו בקיץ. אנחנו מתרגשים לשתף פעולה עם מותג אייקוני כמו היינץ בכדי ליצור את הקולקציה הראשונה של בגדים יד שנייה עם כתמי קטשופ. הקולקציה החדשה מאפשרת לחגוג שימוש מחדש ודרך ייחודית למי שמוכן לאמץ אופנה לא קונבנציונלית ולאוהבי אוכל באשר הם להשתתף בכלכלה מעגלית ולעשות טוב למען כדור הארץ".

עוד טעימה: כל כמה זמן צריך לכבס מגבות מטבח?

בחברות מסרו כי כל ההכנסות משיתוף הפעולה המדובר יועברו לעמותת Rise Against Hunger הפועלת למען מיגור הרעב בעולם.

קולקציית בגדים עם כתמי קטשופ של היינץ
קולקציית בגדים עם כתמי קטשופ של היינץ | צילום: CNW Group/Kraft Heinz Canada

מלאי ראשון מהקולקצייה נחת באתר של ThredUp בשבוע שעבר ומשלוח נוסף של פריטים נדירים יותר צפוי להגיע לחנות האונליין ב-13 בספטמבר. הפריטים זמינים לרכישה בארצות הברית וקנדה בלבד בשלב זה.

מחירי הפריטים בקולקציית כתמי הקטשופ נעים בין 12 דולר לטישרט עם כתם קטשופ באזור החזה ועד ללא פחות מ-298 דולר לחולצת ג'וצי עם כתם קטשופ על המכפלת.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

סוגי חומץ - המדריך השלם

המדריך השלם לחומץ: סוגים, שימושים וסודות קולינריים

מדריכים וטיפים
איך מוציאים את הסוף של הקטשופ מהבקבוק

עד הטיפה האחרונה: איך מוציאים את הסוף של הקטשופ מהבקבוק?

מדריכים וטיפים
מעורב ישראלי: פופ אפ אוכל רחוב ביפו

מעורב ישראלי: פופ אפ מוסדות אוכל רחוב מיתולוגיים ביפו

אירועים ופסטיבלים
חדש בארה"ב: דוריטוס קטשופ וחרדל

אוהבים נקניקיות? דוריטוס קטשופ וחרדל מגיע למדפים

חדשות האוכל

טרי מהתנור

נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>
חיתוך רימון - השיטות המובילות

בלי כל הבלגן: 3 שיטות שעובדות לחיתוך רימון

מדריכים וטיפים
מדריך צעד אחר צעד לכבוד ראש השנה לחיתוך רימון בלי כל הבלגן וללא מאמץ. כל השיטות והטיפים הקטנים בדרך אל הגרגירים העסיסיים >>

מדריכים שאהבתם

פותחים פה: 5 מאכלים להעלמת ריח שום מהפה במהירות

מדריכים וטיפים

איך להוריד נפיחות בבטן: 6 מאכלים להקלה מיידית

מדריכים וטיפים

מה לזלול?