לפני שזוללים: כמה קלוריות יש בפרוסת עוגת גבינה?

חג השבועות עוד רגע כאן ולפני שתזללו אין ספור עוגות גבינה מושחתות עם שלל תוספות יצאנו לבדוק כמה קלוריות יש בפרוסת עוגת גבינה ממוצעת.
עדכונים טעימים למייל!

חגם של חובבי עוגות הגבינה כבר עוד רגע כאן והקונדיטוריות כמרקחה. עם סוף השבוע הארוך של שבועות 2023, לכמות פרוסות העוגה שאנחנו עלולים לזלול מבלי
לשים לב לאורך החג, עלול להיות מחיר קלורי משמעותי.

עוד טעימה: כמה קלוריות יש במשולש פיצה וכמה בלאפה שווארמה?

כמה קלוריות יש בעוגת גבינה
כמה קלוריות יש בעוגת גבינה

כמה קלוריות יש בעוגת גבינה?

בכל שנה מתווספות לשולחן החג עוד ועוד ווריאציות על עוגת הגבינה הקלאסית עם מגוון של קרמים ותוספות, כך שהערך הקלורי של כל עוגה יכול להשתנות משמעותית בהתאם למרכיביה. עוגות של קונדיטוריות עם זאת יכילו ברוב המקרים כמות קלוריות משמעותית מעוגות גבינה ביתיות.

כך למשל עוגות גבינה על בסיס גבינה לבנה 9% יכילו כמות קלוריות נמוכה משמעותית מעוגות על בסיס גבינת שמנת עתירת אחוזי שומן. גם כמות הביצים והסוכר או הבסיס לעוגה וכמות החמאה יכולים להשפיע על כמות הקלוריות לפרוסה.

פרוסת עוגת גבינה קלאסית תכיל כ-300 קלוריות בסך הכול כשעוגות משודרגות יותר יכולות גם להגיע עד ל-700-1000 קלוריות לפרוסה, זאת בהתאם למתכון, מרכיבי העוגה, התוספות השונות וכמובן גודל הפרוסה עצמה.

כמה זמן צריך לרוץ בכדי לשרוף פרוסת עוגת גבינה?

בכדי להפחית את כמות הקלוריות העדיפו לאפות עוגות בבית בכדי לשלוט על כמויות המרכיבים או העדיפו עוגות קנויות שעושות שימוש בגבינות דלות שומן ומעט סוכר.

מלבד הקלוריות, אחוזי שומן גבוהים יכולים להעלות את רמות הכולסטרול ולהזיק בצריכה מוגזמת לבריאות הגוף והעורקים. אם מחפשים בכל זאת מעט חיוביות, עוגת גבינה ממוצעת מכילה כמות גדולה של חלבון, סידן וויטמינים המסייעים בבניית העצמות, בתיקון רקמות ובחיזוק המערכת החיסונית.

מומלץ כמובן להקפיד מראש על אורח חיים בריא ותזונה נכונה בשגרה תוך פעילות גופנית סדירה אך אם כבר זללתם יותר מדי דעו כי בכדי לשרוף קלוריות של פרוסת עוגת גבינה ממוצעת עם כ-300 קלוריות תצטרכו להתאמץ לא מעט.

בין השאר תצטרכו לשחות כ-20 דקות, לרוץ בעצימות בינונית כחצי שעה, לדווש על אופניים כ-40 דקות או לעשות הליכה בעצימות מתונה כ-70 דקות סך הכול.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

2 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

איך להוריד נפיחות בבטן

איך להוריד נפיחות בבטן: 6 מאכלים להקלה מיידית

מדריכים וטיפים
כמה קלוריות יש בבננה

כמה קלוריות יש בבננה – ועוד יתרונות שכדאי להכיר

מדריכים וטיפים
דבש או סילאן - מה יותר בריא?

הקרב הגדול: מה עדיף – דבש או סילאן?

מדריכים וטיפים
כמה קלוריות יש באוזני המן

אחת ולתמיד: כמה קלוריות יש באוזן המן?

מדריכים וטיפים

טרי מהתנור

קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>
מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>

מדריכים שאהבתם

כמו חדשות: איך לנקות כפות עץ ללא מאמץ

מדריכים וטיפים

אחת ולתמיד: כמה זמן אפשר לשמור עוף טרי או מבושל במקרר?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?