שבועות 2024: 5 עוגות גבינה שוברות שגרה בקונדיטוריות

גבינה ובראוניז, מוס יוגורט ואוכמניות, עוגת גזר ומסקרפונה, עוגת ביסקוויטים או מסקרפונה ופקאן. 5 עוגות גבינה מפתיעות בקונדיטוריות לשבועות 2024.
עדכונים טעימים למייל!

שבועות 2024 כבר כאן ושלל עוגות גבינה קלאסיות ומשודרגות מציפות את המאפיות והקונדיטוריות. אספנו 5 עוגות גבינה שיוצאות מהקופסה ומציגות גרסה מפתיעה ומענגת לקלאסיקות האהובות.

קוקי בראוני צ'יזקייק של ביסקוטי

קולקציית העוגות לשבועות 2024 של קונדיטוריית ביסקוטי כוללת השנה מגוון של עוגות גבינה קרות ואפויות בהשראת קינוחים פופולריים, כולם בטעם וניחוח ביתיים ועשויים מחומרי גלם מובחרים ואיכותיים.

קוקי בראוני צ'יזקייק של ביסקוטי - שבועות 2024
קוקי בראוני צ'יזקייק של ביסקוטי - שבועות 2024 | צילום: בועז לביא

בין העוגות שרקחה השף-קונדיטורית רוסלה יונה תמצאו פבלובינה – טורט טרס לצ'ס עם קרם גבינה קרה, מרנג פבלובה, קרם דובדבנים ודובדבני אמרנה; עוגת גבינה פילי אפויה ניו יורקית עם פראנג'יפן פיסטוק, קרם לימון עדין, קרם שנטילי וקרם פיסטוק; שושני קראנץ' שמרים במילוי גבינת ריקוטה מתוקה ועוד ועוד.

קולקציית שבועות 2024 של ביסקוטי
קולקציית שבועות 2024 של ביסקוטי | צילום: בועז לביא

לצד המתוקים יוצעו גם שלל מאפים מלוחים כמו באסקית זוקיני ובצלים עם פטה, פרמזן, גבינת שמנת וזוקויני ובצל מקורמלים; מיקונוס – שכבות בצק פילו עם ציזיקי וגבינות מנצ'גו ופטה; רוזטה שושני קראנץ שמרים עם גבינת מנצ'גו, עגבניות מיובשות וזיתי קלמטה ורוזטה פטה ותרד (72-139 ש"ח).

אנחנו אהבנו במיוחד את קוקי בראוני צ'יזקייק – עוגת גבינה עם תחתית שורט ברד, גבינה אפויה וצ'אנקים של קוקיס, בראוניס וקרם קרמל מלוח. מדובר בעוגה שמשלבת בין גבינתיות לשוקולדיות בצורה מדויקת להפליא ומצליחה לשדרג את עוגות הגבינה הסטנדרטיות של שבועות למקומות חדשים ומפתיעים.

קולקציית עוגות החג של ביסקוטי במהדורה מוגבלת מוצעת במחיר של 74 ש"ח לפס ו-154 ש"ח לעוגה בקוטר 20.

שבועות 2024 בביסקוטי | להשיג בסניפים | טלפון להזמנות 03-5704015 ובאתר ביסקוטי

מוס יוגורט ואוכמניות של בייקרי

כבכל שנה, הבייקרי של קבוצת R2M ורותי ברודו מציעים את עוגת הגבינה הקלאסית של הקופי בר שמעמדה רק מתחזק משנה לשנה עם גבינת שמנת, וניל וגרידת תפוז על בצק פריך (118 ש"ח). בנוסף מציעים במקום עוגת קסטה סיציליאנית עשירה בגבינת ריקוטה, שוקולד, הדרים ופיסטוקים על בסיס של סבלה קקאו (92 ש"ח)

עוגת מוס יוגורט ואוכמניות של בייקרי
עוגת מוס יוגורט ואוכמניות של בייקרי | צילום: עידית בן עוליאל

עם זאת, בחג שבועות הקרוב מככבת בבייקרי עוגה גבינתית ומפתיעה אחרת שכובשת לטעמנו את הפסגה בדמות עוגת מוס יוגורט ואוכמניות עם תחתית טורט שקדים, קולי אוכמניות, מוס יוגורט, ציפוי גנאש שוקולד לבן ואוכמניות טריות (112 ש"ח)

מדובר בעוגה מאוזנת להפליא בין מתיקות לחמיצות עם בצק פריך במיוחד וקולי אוכמניות ממכר שאי אפשר להפסיק לזלול ומעניקה טייק מרענן על עוגות הגבינה השגרתיות של החג.

שבועות 2024 בבייקרי | להשיג בסניפים ובאתר

עוגת גזר מסקרפונה של בוטיק סנטרל

רשת בוטיק סנטרל מציעה גם השנה שלל עוגות, קינוחים ומאפים לחג השבועות. בין השאר תמצאו עוגת גבינה פיסטוק לימון ומסקרפונה; עוגת גבינה באסקית קלאסית; עוגת גבינה אפויה על בסיס בראוניז שוקולד; עוגת פריזייה תותים; עוגת סנט הונורה מהודרת ועוד ועוד (76-150 ש"ח).

עוגת גזר מסקרפונה וקולקציית שבועות של בוטיק סנטרל
עוגת גזר מסקרפונה וקולקציית שבועות של בוטיק סנטרל | צילום: טל סיון ציפורין

לצד אלו תמצאו ברשת גם קינוחים אחרים כמו אקלרים ופרופיטרולים כיפיים; עוגות פס מגוונות וגם קישים מלוחים במילויים שונים, קרקרים בטעמים ועוד הפתעות לשולחן החג.

במערכת אהבנו במיוחד את עוגת הגזר מסקרפונה שיוצאת לגמרי מהקופסא עם שכבות של עוגת רכה וארומטית וביניהן קרם מסקרפונה אוורירי ומוקצף מענג במיוחד (108-148 ש"ח).

שבועות בבוטיק סנטרל | להשיג בסניפי הרשת ובאתר

טארט מסקרפונה פקאן של מימי

בקונדיטוריית מימי מציעים גם השנה מגוון של עוגות גבינה ומאפים לחג השבועות. בין השאר תמצאו עוגת גבינה אפויה קלאסית על בסיס קראמבל וגרידת לימון; ניו יורק שוקולד צ'יז קייק אפויה עם פאדג' שוקולד וקרם שוקולד מריר; בריוש גבינות וקראמבל וקראנץ ריקוטה ודובדבני אמרנה (138-148 ש"ח).

עוד מציעים במימי שלל קישים מלוחים כמו קיש ארטישוק אנטיפסטי וגבינות; קיש כרישה וגבינת עיזים וקיש מנגולד וגבינות (104 ש"ח).

טארט פקאן מסקרפונה של מימי
טארט פקאן מסקרפונה של מימי | צילום: דניאל לילה

במערכת אהבנו במיוחד את טארט מסקרפונה פקאן שמורכב מסבלה שקדים, מוס מסקרפונה, פרלינה פקאן, טופי קרמל, שונטי שוקולד לבן וקראמבל פקאן שנתן טייק ייחודי על עוגות הגבינה של שבועות בשילוב טעמים שאין שני לו עם פרלינה פקאן שמתפוצץ מטעמים (133 ש"ח).

שבועות 2024 במימי | להשיג בסניפים בכל הארץ | הזמנות ופרטים באתר מימי

עוגת ביסקוויטים של דלאל

ברשת דלאל מציעים השנה מבחר של עוגות גבינה, עוגות בחושות ומאפים מלוחים עתירי גבינות לחג שבועות 2024.

בין השאר תמצאו בצק עלים פתוח עם עגבניות שרי צלויות מקורמלות, מסקרפונה וסטראטצ'ילה של מחלבות עברי, שום קונפי ובזיליקום; משולש בורקס ענק עם שכבות בצק עלים חמאתי, תרד, ריקוטה ופטה יוונית; פוקאצ'ה אלה שבועות עם זוקיני, עיזה בל, הקממבר של משק עין כמונים, ענבים, רוזמרין ומלח ים אטלנטי ועוד (36-73 ש"ח).

עוגת ביסקוויטים ומקופלת של דלאל
עוגת ביסקוויטים ומקופלת של דלאל | צילום: גיא אשכנזי

אהבנו במיוחד את עוגת הביסקוויטים של דלאל שהעניקה לזללנים חוויה נוסטלגית וגבינתית יוצאת דופן. העוגה עשויה משכבות סבלה ברטון ובניהן קרם גבינה וניל בציפוי מקופלת שוקולד חלב שמשתלבים יחד לביס כיפי שמחזיר לילדות (152 ש"ח).

שבועות 2024 בדלאל | להשיג בסניפים בתל אביב ובאתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

תפוחי עץ מתאימים לאפייה

פאי תפוחים או טארט טאטן: איך בוחרים תפוחי עץ מתאימים לאפייה

מדריכים וטיפים
קולקציית עוגות ראש השנה 2022 של ביסקוטי

על הדבש: טעמנו את קולקציית עוגות ראש השנה של ביסקוטי

חדשות האוכל
כמה קלוריות יש בעוגת גבינה

לפני שזוללים: כמה קלוריות יש בפרוסת עוגת גבינה?

מדריכים וטיפים
קאפקייקס וניל תות וקרם תותים בשמנת

מתכון לקאפקייקס וניל נימוחים עם קרם תותים בשמנת

מתכונים

טרי מהתנור

מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>
קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>

מדריכים שאהבתם

לא מתעלמים: 6 סימנים שהגיע הזמן להחליף את מדיח הכלים

מדריכים וטיפים

זו הדרך הנכונה להקפיא בשר בלי לאבד את הטעמים

מדריכים וטיפים

מה לזלול?