קרניבורים בקהל? בית הצייד משיקה תפריט בשרים מושחת

מסעדת האנטר האוס מכפר ג'יש משיקה תפריט ציידים חדש ומושחת לחורף עם שלל נתחי בשר מיושנים ותפריט יין פרייבט לייבל בשיתוף יקב הר זמר.
עדכונים טעימים למייל!

מסעדת השף בית הצייד (האנטר האוס) של השף באשיר סלימאן מכפר ג'יש (גוש חלב) משיקה תפריט ציידים חדש וחורפי לקרניבורים מקצוענים עם מבחר נתחי בשר איכותיים ומיושנים לצד תפריט יין בוטיק של המסעדה בשיתוף יקב הר זמר.

סלימאן מחזיק ברזומה של יותר מ-17 שנים בעולם המסעדנות ופעיל גם כמרצה ללימודי טבחות בעמל הישגים.

מסעדת בית הצייד משיקה תפריט בשרים חדש
מסעדת בית הצייד משיקה תפריט בשרים חדש | צילום: גליה אבירם

עוד טעימה: רוטשילד 11 – מסעדת בשרים חדשה וכשרה בלב תל אביב

תפריט ציידים חדש במסעדת האנטר האוס

התפריט החדש של בית הצייד כולל שפע של סלטים חדשים, מנות פתיחה וביניים ונתחי בשר פרימיום מיושנים ומעושנים במגוון שיטות צלייה.

בין מנות הפתיחה תמצאו סלט גרגרי נחלים (ג'רג'יר) עם פלפל אדום, בצל סגול ושומשום ברוטב חמצמץ; סלט שנקליש עם גבינת שנקליש מתובלת, מלפפונים, עגבניות, חסה וצנוברים ברוטב עגבניות ועוד (35-55 ש"ח).

במנות הביניים מציעים בתפריט החורף של האנטר האוס נתחי אסאדו מהמעשנה על גריל אישי בוער לצד צ'ימצ'ורי וקונפי שום (40-140 ש"ח ליחיד/זוג/רביעיית סועדים); נתח פיקנייה על הספינר צלוי בגריל הולנדי ועוד.

נתח פיקנייה על הספינר של מסעדת האנטר האוס
נתח פיקנייה על הספינר של מסעדת האנטר האוס | צילום: גליה אבירם

בעיקריות תוכלו לזלול נתח ואסיו ביישון יבש של 20 יום (260 ש"ח למנה זוגית); נתח פילה עגל על העצם בעיטור שערות אסאדו מעושנות (350 גרם ב-230 ש"ח); נתח פריים ריב אנטרקוט על העצם ביישון של 50 יום (30 ש"ח ל-100 גרם) ועוד. כל המנות העיקריות מגיעות בתוספת אנטי פסטי או צ'יפס.

מסעדת האנטר האוס - Hunter House
מסעדת האנטר האוס – Hunter House | צילום: גליה אבירם

בנוסף למנות החדשות יוכלו הסועדים ליהנות ממבחר מנות ראשונות, מנות דגים ואפשרות לבחור בסופי השבוע נתחים נוספים בעצמם מתוך מקרר הבשרים אשר נצרבים על אש גלויה מול עיניהם על גריל עצים הולנדי שממוקם במרכז המסעדה.

בבית הצייד תמצאו את כל הנתחים הקלאסיים כמו אנטרקוט, פילה, ושייטל מיושנים חודש ימים לצד נתחי פרימיום כמו צלעות טלה, טומהוק, פורטרהאוס, פריים ריב, טיבון.

גם הקטנטנים לא מקופחים עם מבחר אופציות שילדים אוהבים מהמבורגר ושניצל ועד פסטות במבחר רטבים.

לצד כל הבשר הזה יושק במסעדה גם תפריט יינות פרייבט לייבל בשיתוף פעולה עם יקב הר זמר מדישון והיינן ובעלי היקב עופר גדסי. היין מיוצר בשיטה מסורתית מבלנד אדומים כמו סירה, קברנה, סוביניון, מרלו וברברה ולבנים כמו ויונייה ובלנד רוזה ממרלו, ברברה וסירה. היינות התיישנו בחביות עץ אלון למשך שנה (28 ש"ח לכוס, 185 ש"ח לבקבוק אדום, 225 ש"ח לאדום רזרב, 130 ש"ח לבקבוק לבן).

בקינוחים מציעים במקום קלאסיקות כמו כנאפה מסורתית או קונטיסה – עוגת שוקולד עם קוקוס ופיסטוק בחלב מרוכז.

מסעדת האנטר האוס של השף באשיר סלימאן ממוקת בבית אבן ייחודי ומעוצבת כאגדת עם עתיקה עם ריהוט תואם, כסאות עץ ענקיים ואקססוריז קלאסיים של צייד אמיתי מראש צבי למשקפות ותיק הציידים. על השולחנות במקום מונחות דרך קבע קערות של בוטני אדמה טבעיים שאת קליפתם הסועדים יותר ממוזמנים להשליך לרצפה – פעולה שעל פי האגדה מביא מזל טוב.

האנטר האוס Hunter House (בית הצייד) | בכניסה לכפר גי'ש (גוש חלב), ליד בניין המועצה | ראשון-שבת 12:00-23:00 | לא כשר | הזמנות בטלפון 04-8722708 ובאתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

צ'ילי קון קרנה של דיסני

נחשף המתכון הרשמי של דיסני לצ'ילי קון קרנה

מתכונים
המבורגר שחיתות של הגראז'

יום ההמבורגר הבינלאומי 2023: ההצעות הכי עסיסיות

חדשות האוכל
שף ישראל אהרוני - קצביה והמבורגר גורמה בגני תקווה

זה קורה: שף ישראל אהרוני פותח המבורגר גורמה

חדשות האוכל
הסטייק המושלם ע"פ ג'יימי אוליבר

שף ג'יימי אוליבר חושף: כך תכינו את הסטייק המושלם

מתכונים

טרי מהתנור

נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>
קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>

מדריכים שאהבתם

חובצה ב-10 דקות: איך להכין רוויון ביתי

מדריכים וטיפים

המדריך השלם לגריל: כל הציוד שצריך למנגל המושלם

מדריכים וטיפים

מה לזלול?