כדורי בשר טבעוניים של איקאה
קרדיט תמונה – Pixabay

חדש במסעדות רשת איקאה: כדורי בשר טבעוניים

חברת איקאה תשיק בקרוב כדורי בשר טבעוניים מתוצרתה - הגרסא הטבעונית שלה לאחת המנות הפופולריות ביותר במסעדות הרשת - כדורי בשר שבדיים.
שיתוף

תוכן עניינים

כשנה לאחר שהכריזה על פיתוח של גרסא טבעונית למנה הפופולרית ביותר בחנויותיה – כדורי בשר שבדיים, משיקה חברת איקאה את הכדורים הטבעוניים במסעדות הנמצאות בסניפים וגם לרכישה הביתה.

בהצהרה לתקשורת אמרה איקאה כי "הכדורים הטבעוניים עשויים מתחליפי בשר מן הטבע ומורכבים מחלבון אפונה צהובה, שיבולת שוע, תפוחי אדמה, בצל ותפוחי עץ אך עם טעם שמזכיר בשר אמיתי".

כדורי בשר טבעוניים של איקאה – טובים גם לסביבה

מעבר לאספקט הבריאותי, איקאה טוענים כי הייצור של כדורי הבשר הטבעוניים החדשים גורם לטביעת רגל אקלימית של 4% בלבד לעומת הליך הייצור של כדורי בשר שבדיים מקוריים הנמכרים ברשת זה שנים. בהתחשב בכך שהמכירות של איקאה מכדורי בשר שבדיים מסתכמים במעל מיליארד דולר בשנה, ההפחתה הזו היא בשורה משמעותית.

כדורי בשר טבעוניים יוגשו במסעדות הרשת לצד כדורי הבשר המקוריים ויוגשו גם הם באופן מסורתי עם פירה ורוטב קרמי, החל מאוקטובר. אריזות קפואות של הכדורים  להכנה ביתית יהיו זמינות לרכישה החל מהיום (3 באוגוסט) בסניפי הרשת בבריטניה במחיר של כ-3 פאונד ובהמשך גם בסניפים ברחבי העולם.

עוד טעימה: רשת פלאנט איקס פותחת סופר טבעוני בתל אביב ויש גם ארוחת בוקר טבעונית

מנהל הקיימות של איקאה בריטניה אמר עם השקת כדורי הבשר הטבעוניים כי: "באיקאה, אנחנו מחוייבים להשפעה חיובית על אנשים ועל כדור הארץ.

על מנת להוריד את טביעת הרגל האקלימית של כל העסקים של איקאה, כולל עסקי האוכל שלנו, ולייצר אוכל טעים וידידותי לסביבה שזמין לכולם, אנחנו מוודאים שתחליפי הבשר שלנו הם בחירה קלה, נחשקת ומשתלמת.

עם הכדורים הטבעוניים אנחנו יכולים כעת להציע לאוהבי הבשר טעימה מצוינת עם אלטרנטיבה שלא מתפשרת על חווית כדורי הבשר השבדיים של איקאה האהובה על ההמונים."

מגזין לזלול שואף להעניק לקוראים מידע מבוסס מחקרית תוך קישור למקורות אמינים ומוסמכים בכדי לספק מדריכים וטיפים אמינים ומועילים. עם זאת, התוכן המוצג במגזין הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מותאם אישית. עיינו בתנאי השימוש המלאים
שירה כץ

שירה כץ

שירה כץ היא אשת תוכן ודיגיטל עם ניסיון עשיר של שנים רבות ברשתות. בין השאר עסקה ביצירת תוכן, שיווק וניהול מדיה חברתית בחברות סטארט אפ ישראליות ובינלאומיות. האהבה של שירה לתוכן קולינרי איכותי ויצירתי והיכולת להתחבר לקהלים רבים הופכים אותה לנכס של ממש בנוף הדיגיטלי המתפתח.

כתבות בשבילך

חבל לפספס