קינדר קארדס – קסם של עוגייה לילדים (וגם למבוגרים)

המותג האהוב קינדר מרחיב את סדרת המוצרים בישראל עם השקת קינדר קארדס - עוגייה עם 2 שכבות וופל דקיקות ופריכות ומילוי קרם חלב וקרם קקאו. יצאנו לטעום..
עדכונים טעימים למייל!

מוצרי המותג קינדר הפכו עם השנים לסוג של קונצנזוס בקרב חובבי השוקולד ברחבי העולם. אמנם בראש ובראשונה קהל היעד של קינדר הם ילדים, אך הסיכוי שגם אדם בוגר יסרב להצעה לזלול ביצת הפתעה, קינדר בואנו או האפי היפו בטל בשישים מבחינה סטטיסטית.

כעת נכנסת קינדר מבית קבוצת פררו לראשונה גם לקטגוריית העוגיות עם ההשקה של קינדר קארדס – סוג של עוגייה עם שכבה כפולה של וופל פריך ובמילוי עשיר קרם חלב וקרם קקאו המזוהים כל כך עם קינדר.

חדש: קינדר קארדס - עוגייה קסומה לילדים ומבוגרים
חדש: קינדר קארדס - עוגייה קסומה לילדים ומבוגרים | צילום: מערכת לזלול
קינדר קארדס - עוגייה קסומה ואלגנטית
קינדר קארדס – עוגייה קסומה ואלגנטית | צילום: מערכת לזלול

קינדר קארדס הושק לראשונה באירופה כבר בשנת 2018 והפך לסוג של סוד שמור בקרב חובבי ממתקים ויודעי דבר. כעת הקלפים של קינדר עושים עליה לישראל וצפויים להימכר במארז הכולל 5 יחידות וגם ביחידות בודדות הכוללות כל אחת שתי עוגיות.

הדבר הראשון שקופץ לעין בכל מה שקשור לעוגייה החדשה של קינדר הוא האלגנטיות שלה או אם תרצו חווית המשתמש שהיא מעניקה. מדובר בעוגייה דקיקה ומלבנית, בהירה מצד אחד וכהה בצידה השני. העוגייה עצמה עמידה, לא מתפוררת ולא דביקה מאחר וכל המילוי מסתתר בתוך העוגייה עצמה מה שמהווה יתרון גדול.

האלגנטיות הזו, עוד לפני מבחן הטעם, הופכת את קינדר קארדס לאחד החטיפים האידאליים לילדים – הסיכוי שהעוגייה תהפוך לעיסה נמסה עם שוקולד שמתפרץ לכל עבר בבית הספר ובטיול של הילדים הוא מינימלי לעומת חטיפי שוקולד אחרים.

עוד טעימה: הקסם מגיע – ביצת קינדר הארי פוטר עם צעצועים מהסרטים

קינדר קארדס – זה טעים?

במבחן הטעם, קינדר קארדס מפתיע במעודנות שלו. שכבות הוופל הדקיקות והפריכות כמעט ונטולות מתיקות ומשאירות את הבמה למילוי השוקולדי ומזכירות את שכבת הוופל בחטיף האפי היפו מבית קינדר אך היינו שמחים בכל זאת ליותר טעם בשכבת הוופל עצמה כדי לתת לה מעט יותר אופי.

מילוי הקרם, כמו כל הקרמים של קינדר, לא מאכזב. מדובר בכמות נדיבה ומדויקת של קרם חלב וקרם קקאו רך כמיטב המסורת של קינדר שמשתלבים היטב עם ציפוי הוופל והקריספי ומעניקים חווית אכילה שלמה וכיפית לילדים וגם למבוגרים שאוהבים קינדר אבל רוצים לשמור על פאסון ולא להיתפס להיתפס בפומבי מנשנשים היפופוטמים קטנטנים או ביצי הפתעה.

קינדר קארדס - מבט מבפנים
קינדר קארדס – מבט מבפנים | צילום: מערכת לזלול

לסיכום, אמנם לא מדובר בחטיף הכי צעקני של קינדר או חידוש סנסציוני מבחינת טעמים אבל הוא ללא ספק אחד המוצרים האלגנטיים, המדויקים והטעימים של המותג האהוב כשבא לילדים או לכם משהו מתוק אבל לא מוגזם ומפנק במידה.

קינדר קארדס | כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי | יחידה בודדת (המכילה 2 עוגיות) – 3.90-6.90 ש"ח, מארז של 5 יחידות קינדר קארדס (כל יחידה מכילה 2 עוגיות) – 12.90-19.90 ש"ח | להשיג בכל רשתות השיווק

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

כמה קלוריות יש בקרמבו

וניל או מוקה: כמה קלוריות יש בקרמבו?

מדריכים וטיפים
עוגה טבעונית "משוגעת"

מתכון: עוגה טבעונית "משוגעת" של ימי הצנע

מתכונים
חדש: ריסז קאפס טבעוני

בשורה לטבעונים: ריסז קאפס ללא חלב מגיע למדפים

חדשות האוכל
עוגת שוקולד במיקרו עם עוגיות אוראו

להיט לחורף: עוגת שוקולד במיקרו עם עוגיות אוראו

מדריכים וטיפים

טרי מהתנור

מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>
קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>

מדריכים שאהבתם

איך להכין פתיתים מושלמים בכל פעם מחדש

מדריכים וטיפים

המדריך לקונדיטור הביתי: רשימת ציוד מומלצת לאפייה מקצועית

מדריכים וטיפים

מה לזלול?