מהמסך לצלחת: השניצל ממשחקי השף מגיע אל רשת לנדוור

רשת לנדוור והשפית יהלומה לוי משיקים תפריט שניצלים חדש הכולל גם את המנה המנצחת של שף גיא רוזמרין במשחקי השף - שניצל נאמס.
עדכונים טעימים למייל!

רשת מסעדות הביסטרו לנדוור בהובלת השפית יהלומה לוי משיקה תפריט שניצלים חדש ומסקרן עם גולת הכותרת בדמות שניצל נאמס – המנה המנצחת של שף גיא רוזמרין במשימת השניצלים של העונה החדשה של משחקי השף ברשת 13.

תפריט השניצלים החדש הוא חלק מהמהפך הקולינרי והתדמיתי שעוברת רשת לנדוור בחודשים האחרונים תחת ניצוחה של השפית יהלומה לוי שנכנסה לתפקיד המנהלת הקולינרית הראשית של הרשת בשנה שעברה.

תפריט שניצלים חדש ברשת לנדוור
תפריט שניצלים חדש ברשת לנדוור | צילום: נועם פריסמן

תפריט השניצלים של לנדוור

בתפריט החדש תמצאו 4 מנות שניצל חדשות מחומרי גלם איכותיים לצד לחמניות בריוש טריות מהמאפייה ורטבי סלסה מיוחדים. התפריט יוגש בלמעלה מ-50 סניפים לא כשרים של לנדוור ברחבי הארץ.

תוכלו לטעום בין השאר את "קלאסיקה של שניצל" – שניצל ענק לפי הספר בציפוי גרסיני לצד פירה (72 ש"ח); שניצל שייטל דק בציפוי פריך לצד פירה (78 ש"ח) וקריספי צ'יקן פריך עם גבינת חלומי צרובה וסלסה ורדה בלחמניית בריוש טרייה (62 ש"ח).

לצד אלו תמצאו כאמור למשך החודשים הקרובים גם את מנת השניצל המנצחת של שף גיא רוזמרין – שניצל נאמס על עלי חיסה קיסר עם עלי ארומטיים וסלסה חריפה-מתוקה (64 ש"ח).

שף גיא רוזמרין, משתתף העונה החדשה והשישית במספר של ריאליטי הבישולים המצליח של רשת משחקי השף, מנהל בשנה האחרונה את מסעדת בעתו המבוססת על מנות על בסיס חומרי גלם טריים מהשוק בשכונת הדר בחיפה.

בשבוע שעבר אף אירח רוזמרין את חבריו לריאליטי משה סיבוני, חי צארום ואסף אטיאס לערב בישולים חד פעמי במסעדה

שפית יהלומה לוי
שפית יהלומה לוי | צילום: תמי בר שי

לוי התמנתה לפני כשנתיים למנהלת הקולינרית של לנדוור על מנת לבצע שינוי קונספטואלי ותדמיתי יסודי שבסופו תעבור הרשת מיתוג לרשת מסעדות ביסטרו עם למעלה מ-70 סניפים ברחבי הארץ.

בחודש אוגוסט האחרון השיקו ברשת לנדוור גם תפריט המבורגרים חדש המבוסס על 100% בקר מקומי על שלל תוספות בלחמניית בריוש. בין ההמבורגרים בתפריט החדש תמצאו אונטריב ברביקיו בורגר, דאבל צ'דר סליידרס בורגר, המבורגר קורנביף ועוד.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

כוסות יין מוזהבות - האהבה היא עיוורת של נטפליקס

להיט: כוסות הזהב מ"האהבה היא עיוורת" במשלוח עד הבית

חדשות האוכל
איך להכין שניצל קריספי בתנור בקלות ובמהירות

כמו הדבר האמיתי: איך להכין שניצל אקסטרה קריספי בתנור

מתכונים
ציפוי שניצל נופל

אתם לא לבד: זו הסיבה שהציפוי תמיד נופל מהשניצל שלכם

מדריכים וטיפים
המנצח במשחקי השף - תום לוי

המנצח הגדול בגמר משחקי השף: תום לוי

חדשות האוכל

טרי מהתנור

פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>
קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>

מדריכים שאהבתם

שקדים, פיסטוקים או צנוברים: זו הדרך הנכונה לשמור אגוזים במטבח

מדריכים וטיפים

אביב הגיע: איך לנקות כיריים גז בקלות ובמהירות

מדריכים וטיפים

מה לזלול?