לאר דו פאן: פטיסרי צרפתי קלאסי בלב רעננה

לאר דו פאן, פטיסרי חדש ומסקרן מגיע לעיר רעננה עם מבחר של לחמי מחמצת, מאפים, עוגות, כריכים ואפילו פיצות בניחוח צרפתי עם אווירה של פריז.
עדכונים טעימים למייל!

רגע לפני חגי תשרי רעננה מתחדשת עם לאר דו פאן – פטיסרי קלאסי וכשר ששואף להביא את הטעמים והניחוחות של פריז היישר אל התושבים העיר הרעבים לפחמימות.

קונדיטוריית לאר דו פאן (L'art du Pain) הוקמה על ידי אור דרור ואסי לרנר, זוג צעירים שהתאהבו בתחום הפטיסרי והאפייה והחליטו להביא את הבשורה אל רעננה בדמות המקום החדש, המתוקתק (והמתקתק) להפליא עם עיצוב אירופאי קלאסי.

קונדיטוריית לאר דו פאן
קונדיטוריית לאר דו פאן | תמונה: מערכת לזלול (עיבוד)

לאר דו פאן – מה בתפריט?

בתפריט תמצאו את כל החשודים המיידיים בדמות קרואסון חמאה, קרואסון שוקולד, דניש פיסטוק; קראפין, מדלנים, מילפיי, פריז-ברסט במילוי פרלינה, סנט אונורה ושפע של מקרונים ואקלרים בטעמים ומילויים שונים.

מעת לעת יגיחו בפטיסרי ספיישלים עונתיים כמו קרואסון ממולא בקרם שקדים, גנאש פטל ומרמלדת פטל; מאפה קרואסון בצורת ריבוע במילוי קרם פטיסייר, קרמל מלוח ובוטנים מסוכרים.

מלבד קינוחים מציעים במקום מגוון של לחמי מחמצת כמו לחם זעתר, זיתים או עגבניות מיובשות, בגטים, כריכים וסלטים בבקרים ואחר הצהריים מצטרפות גם פיצות מפתות בסגנון צרפתי לצד עוד מנות קלילות לסוף היום.

עוד טעימה: קולקציית בובספוג של וונדרלנד פטיסרי

לקראת ראש השנה 2022 צפוי לככב גם תפריט ספיישלים עם מבחר של פטיסרי חדשים ומיוחדים לחג מעוגות בחושות כמו דבש, תפוחים, שוקולד או וניל (45 ש"ח) לטארטים כמו טארט טאטן, תפוחים סדריק, שוקולד פרח או לימון (160-220 ש"ח). עוד מציעים לחג עוגת סנט הונורה, קרנץ' שוקולד עשיר ופס קרמבל תפוחים (80-140 ש"ח).

לאר דו פאן | התדהר 15, רעננה | ראשון-חמישי 08:00-20:00, שישי 07:00-15:30 | הזמנות בטלפון: 09-9545545 | עדכונים נוספים בעמוד הפייסבוק

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

פסטיבל הקינוחים של אשדוד - קרם דה לה קרם 2023

דרום מתוק: פסטיבל הקינוחים 'קרם דה לה קרם' חוזר לאשדוד

אירועים ופסטיבלים
תפריט פנקייקים חדש בנולה בייקרי

נולה בייקרי משיקים תפריט פנקייקים מושחת לקיץ

חדשות האוכל
פיקה פלורנטין - מאפייה שוודית בדרום תל אביב

פיקה פלורנטין: המאפייה השוודית מגיעה לדרום העיר

חדשות האוכל
בריוש ג'לאטו בפופ אפ גלידות של קאזה טואה

פופ אפ גלידות בקאזה טואה: בריוש ג׳לאטו כבר טעמתם?

חדשות האוכל

טרי מהתנור

נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>
מארזי ראש השנה 2024 - טעם הגליל

ראש השנה 2024: מארזי תוצרת מקומית ויין ישראלי לשולחן החג

חדשות האוכל
מגוון יינות ישראליים, מארזים עם שלל תוצרת מקומית איכותית ושיתופי פעולה מסקרנים שיעטרו לכם את שולחן החג בראש השנה 2024 >>

מדריכים שאהבתם

טריים לשבועיים: זו הדרך הנכונה לשמור עשבי תיבול במקרר

מדריכים וטיפים

אחת ולתמיד: איך יודעים אם ביצה טרייה או מקולקלת

מדריכים וטיפים

מה לזלול?