מק צ'יקן – הקאמבק: רשת מקדונלד'ס מכריזה על שובו לתפריט של המק צ'יקן, אחד המוצרים המיתולוגיים של הרשת ברחבי העולם שהוסר מהתפריט בישראל בתחילת שנות האלפיים.
מקצ'יקן נמכר בישראל מאז פתיחת הסניף הראשון של מקדונלד'ס בישראל בשנת 1993 אך כעבור כעשור הוסר מהתפריט לטובת הקריספי צ'יקן שממשיך להימכר עד היום.
והייתם קונים ארוחת ילדים של מקדונלד'ס ב-300 אלף דולר?
כעת כאמור, לאחר פניות רבות לאורך השנים, מחזירה הרשת לתפריט את המקצ'יקן המקורי כפי שהוא נמכר בכל העולם והוא צפוי להיות זמין בסניפי מקדונלד'ס החל מה-6 ביוני. ארוחת מק צ'יקן תימכר ב-46 ש"ח וארוחת דאבל מק צ'יקן ב-57 ש"ח.
בתפריט של מקדונלד'ס ישראל ניתן למצוא כבר היום מנות רבות מבוססות עוף. החל מהנאגטס הידועים בגרסא קלאסית ונאגטס חריפים שהושקו בשנה שעברה, צ'יקן סטייק (סטייק עוף בלחמניה), קריספי צ'יקן (חזה עוף בציפוי פריך בלחמניה) וצ'יקן סלקט (נתחי עוף עסיסיים בתיבול פיקנטי ללא לחמניה).
מקצ'יקן, המצטרף הטרי לתפריט הישראלי, הוא למעשה קציצת עוף מטוגנת בציפוי קראנצ'י כשהמתכון נשאר אחיד בכל סניפי הרשת בעולם.
מק צ'יקן – שוב הניינטיז כאן
לכבוד הקאמבק המדובר השיקו במקדונלד'ס קמפיין חדש שמתכתב כולו עם שנות ה-90 בכיכובו של אחד הכוכבים הזכורים של התקופה בישראל, גיל ססובר שמשחק בתפקיד עצמו לצד השחקן ירמי שיק בלום לו זה כבר הקמפיין השני עם הרשת.
לצורך צילומי הקמפיין עבר סניף מקדונלד'ס הסבה עיצובית לשנות ה-90 ולמראה שאפיין את החברה בימיה הראשונים בארץ, מהריהוט למדי העובדים ועד לאריזות המוצרים וכמובן, הליצן רונלד מקדונלד.
להשיג בכל סניפי מקדונלד'ס החל מה-6 ביוני ובהזמנה באתר מקדונלד'ס