כשבועיים בלבד לאחר שמקדונלדס השיקו לראשונה נאגטס חריפים בסניפיה בארה"ב, מדווחים סועדים על מחסור בנאגטס החדשים בסניפים ברחבי המדינה.
אמנם הנאגטס החדשים הושקו מראש כספיישל לזמן מוגבל, אך מהדורה מוגבלת שאוזלת כשבועיים בלבד לאחר ההשקה אינה אופיינית לרשת, מה שמצביע על פופולריות גדולה מן הצפוי למוצר החדש.
עוד טעימה: צפי למחסור ברוטב סרירצ'ה ברחבי העולם
לראשונה במקדונלדס – נאגטס חריפים
בחודש אוגוסט שחררה מקדונלדס טיזר לקראת ההשקה של המוצר החדש מקנאגטס עוף חריפים עם הכיתוב "החדשות הכי חמות שתראו בפיד היום". הנאגטס החדשים מצופים בתערובת טמפורה המתובלת בפלפל קאיין וצ'ילי.
"אנחנו יודעים שחריפות היא בעיני המתבונן, או במקרה הזה, בלוטות הטעם. חריפות חורכת בשביל אדם אחר יכולה להיות "אתה קורא לזה חריף?" של אדם אחר.
לכן אנחנו נרגשים להכריז על זוג מוצרים חדשים המגיעים למסעדות מקדונלד'ס בארה"ב בסתיו הזה כדי לרצות את לקוחותינו שמחפשים חריפות – נאגטס חריפים ורוטב חריף.", מסרו מקדונלס בהודעה לתקשורת.
למעשה, הנאגטס החריפים הם הטעם הראשון החדש אי פעם שמצטרף לחטיפי העוף המקוריים של מקדונלדס שהושקו בשנת 1983 עם אותו מתכון לנאגטס שלא השתנה מאז.
לנאגטס החריפים החדשים מתלווה גם רוטב חריף חדש אותו מגדירים במקדונלד'ס כרוטב הכי חריף שלהם מאז ומעולם.
מקדונלד'ס מצורפת לטרנד החריף הבוער ששורף את העולם בשנים האחרונות. ב-2017 חברת טבסקו ייצרו את רוטב הטבסקו החריף ביותר שיוצר על ידם אי פעם אשר שווק תחת השם טבסקו סקורפיון.
ההצלחה הגדולה של הנאגטס החריפים, שהושקו בתחילה כמהדורה מוגבלת בלבד, מסמנת אופציה להכנסה עתידית של הנאגטס החדשים לתפריט הרשת באופן קבוע.<
"מעריצי מקדונלד'ס בכל המדינה אוהבים את נאגטס העוף החריפים החדשים והרוטב החריף החדש שהצגנו בחודש שעבר ואנחנו נרגשים מהתגובה החיובית להצעה הזו לזמן מוגבל.
אם הלקוחות ירצו עוד, תמיד יש סיכוי שנחזיר מוצרים שהושקו לזמן מוגבל בעתיד. אתם אף פעם לא יודעים, אולי תראו אותם ממש בקרוב שוב", כתבו מקדונלדס בהצהרה לתקשורת.