רשת מסעדות המזון המהיר מקדונלד'ס מודיעה כי תחל להציע ארוחות ללא גלוטן בכל סניפי הרשת לאחר היערכות מיוחדת שכללה הפרדה מלאה של פסי הייצור בסניפים.
הרשת החלה להציע כבר לפני כארבע שנים לחמנייה ללא גלוטן במספר סניפים קטן וכעת כאמור תוצע הלחמנייה ב-215 סניפי מקדונלד'ס ברחבי הארץ.
בנוסף יוצאת מקדונלד'ס בבשורה נוספת לצליאקים ולנמנעים מגלוטן עם השקת פוטטו ללא גלוטן, מוצר הדגל הוותיק והאהוב שהופך לראשונה נגיש לכולם עם הטעם והמרקם המקוריים.
עוד טעימה: מה דעתכם על מקדונלד'ס חינם לכל החיים?
הרשת הסירה את הפוטטו המקוריים מהתפריט בתחילת השנה לקול זעקות המעריצים למען המעבר לגרסא ללא גלוטן והודיעה כי: "לאור המעבר לפוטטו ללא גלוטן ובעקבות הבדיקה הנדרשת של משרד הבריאות, צפוי חוסר של פוטטו במסעדות".
את הארוחות החדשות של מקדונלד'ס ללא גלוטן הכוללות המבורגר בלחמנייה ללא גלוטן, צ'יפס או פוטטו ושתייה ניתן להשיג בסניפים ובהזמנה באפליקציה ובאתר.
בתחילת החודש הרחיבו במקדונלד'ס את סדרת ההמבורגרים המעושנים שלהם עם השקת סמוקי מק רויאל החדש שמגיע עם רוטב צ'יפוטלה מיונז מעושן. את ההשקה מלווה קמפיין פרסומי נוסטלגי במיוחד המשחזר את הפרסומת המיתולוגית של הרשת מתחילת שנות האלפיים – ברוכים הבאים לגיהינום.
בקיץ האחרון החזירו מקדונדל'ס ישראל את אחת המנות המיתולוגיות של הרשת שכיכבה בסניפים בשנות התשעים, הלא הוא המק צ'יקן. גם את ההשקה הזו ליווה קמפיין נוסטלגי עם כוכב הילדים של שנות התשעים גיל ססובר.
הרשת העולמית השיקה גם קמפיין גלובלי חדש בשם "תרימו את הקשתות" שנועד להגביר את האהדה למותג. בקמפיין ניתן דגש על הקשתות המפורסמות בצורת M מהלוגו של הרשת שמדמות את הגבות האנושיות ומעודדת את הזללנים להניע את הגבות כסימן ללא מילים לרצון לאכול מקדונלד'ס.