סמוקי מק רויאל של מקדונלד'ס
קרדיט תמונה – מקדונלד'ס ישראל

ברוכים הבאים לגיהינום: מקדונלד'ס בהשקה נוסטלגית במיוחד

מקדונלד'ס ישראל ממשיכה בקו הנוסטלגי וחוזרת לאחת הפרסומות האייקוניות שלה עם השקת סמוקי מק רויאל החדש בסניפים ובאתר
שיתוף

תוכן עניינים

אחרי שהחזירה את גיל ססובר היישר מהניינטיז בקאמבק של המק צ'יקן לפני מספר חודשים, מקדונלד'ס ישראל ממשיכה באווירת הנוסטלגיה וחוזרת לגיהינום לאחת הפרסומות האייקוניות שלה משנת 2006.

הפרסומת החדשה עלתה הבוקר בערוצי המדיה החברתית של החברה לרגל הרחבה סידרת סמוקי בטעם פיקנטי מעושן לראשונה גם למוצר הדגל של הרשת הלא הוא מק רויאל.

סמוקי מק רויאל החדש מגיע עם רוטב צ'יפוטלה מיונז מעושן ללא תוספת במחיר ויוצע בסניפים ברחבי הארץ ובמשלוחים עד הבית. סמוקי מק רויאל מצטרף למוצרים האחרים בסדרה כמו סמוקי ביג פרימיום וסמוקי מגה קריספי.

עוד טעימה: מקדונלד'ס ללא גלוטן מגיע לכל הסניפים

וולקאם טו הל 2

ההשקה מלווה כאמור הקמפיין פרסומי המבוסס על הפרסומת האייקונית של מקדונדל'ס משנת 2006 "וולקאם טו הל" בהשתתפות השחקן תומר גליק שחוזר לככב גם בפרסומת החדשה לצד הראפר אח שתיים חוזר בהופעת אורח.

בפרסומת החדשה אנחנו צופים בפיץ' של פרסומאים לשחקן מהפרסומת המקורית שנזכר במה שעבר עליו מאז השתתף בה ומשתכנע לאחר הצגת המק רויאל המעושן החדש. לאחר מכן מגיעה הפרסומת המחודשת "וולקאם טו הל 2".

בחודש שעבר יצאו במקדונלד'ס העולמית וגם בישראל בקמפיין חדש שעלה ביותר מ-35 מדינות בה היא קוראת לקהל הסועדים להשתמש בפעולת הרמת הגבות כדי להזמין את חבריהם לבוא ולאכול ברשת ההמבורגרים האהובה.

הקשתות המפורסמות של הלוגו של מקדונלד'ס מדמות בקמפיין את הגבות עצמן והקמפיין שזכה לפרסום נרחב ברשתות החברתיות ובשלטי חוצות ברחבי הארץ נועד לחזק את הקשר בין קהל האוהדים לבין הרשת.

סמוקי מק רויאל עם רוטב צ'יפוטלה מיונז מעושן | להשיג בכל סניפי הרשת ובאתר

מגזין לזלול שואף להעניק לקוראים מידע מבוסס מחקרית תוך קישור למקורות אמינים ומוסמכים בכדי לספק מדריכים וטיפים אמינים ומועילים. עם זאת, התוכן המוצג במגזין הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מותאם אישית. עיינו בתנאי השימוש המלאים
צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת

כתבות בשבילך

חבל לפספס