אחרי שהחזירה את גיל ססובר היישר מהניינטיז בקאמבק של המק צ'יקן לפני מספר חודשים, מקדונלד'ס ישראל ממשיכה באווירת הנוסטלגיה וחוזרת לגיהינום לאחת הפרסומות האייקוניות שלה משנת 2006.
הפרסומת החדשה עלתה הבוקר בערוצי המדיה החברתית של החברה לרגל הרחבה סידרת סמוקי בטעם פיקנטי מעושן לראשונה גם למוצר הדגל של הרשת הלא הוא מק רויאל.
סמוקי מק רויאל החדש מגיע עם רוטב צ'יפוטלה מיונז מעושן ללא תוספת במחיר ויוצע בסניפים ברחבי הארץ ובמשלוחים עד הבית. סמוקי מק רויאל מצטרף למוצרים האחרים בסדרה כמו סמוקי ביג פרימיום וסמוקי מגה קריספי.
עוד טעימה: מקדונלד'ס ללא גלוטן מגיע לכל הסניפים ומה לגבי מקדונלדס ריב אנטריקוט החדש?
וולקאם טו הל 2
ההשקה מלווה כאמור הקמפיין פרסומי המבוסס על הפרסומת האייקונית של מקדונדל'ס משנת 2006 "וולקאם טו הל" בהשתתפות השחקן תומר גליק שחוזר לככב גם בפרסומת החדשה לצד הראפר אח שתיים חוזר בהופעת אורח.
בפרסומת החדשה אנחנו צופים בפיץ' של פרסומאים לשחקן מהפרסומת המקורית שנזכר במה שעבר עליו מאז השתתף בה ומשתכנע לאחר הצגת המק רויאל המעושן החדש. לאחר מכן מגיעה הפרסומת המחודשת "וולקאם טו הל 2".
בחודש שעבר יצאו במקדונלד'ס העולמית וגם בישראל בקמפיין חדש שעלה ביותר מ-35 מדינות בה היא קוראת לקהל הסועדים להשתמש בפעולת הרמת הגבות כדי להזמין את חבריהם לבוא ולאכול ברשת ההמבורגרים האהובה.
הקשתות המפורסמות של הלוגו של מקדונלד'ס מדמות בקמפיין את הגבות עצמן והקמפיין שזכה לפרסום נרחב ברשתות החברתיות ובשלטי חוצות ברחבי הארץ נועד לחזק את הקשר בין קהל האוהדים לבין הרשת.
סמוקי מק רויאל עם רוטב צ'יפוטלה מיונז מעושן | להשיג בכל סניפי הרשת ובאתר