לזלול - מגזין אוכל ישראלי

בירה במבה כבר טעמתם? פסטיבל הבירות של מלצר יוצא לדרך

מלצר בית בירה מראשון לציון חוגג שנה ומשיק הפנינג בירות ענק עם שלל הדרכות וטעימות של בירות מיוחדות, אוכל טוב, מוזיקה חיה ושלל הפתעות
פסטיבל בירה במלצר ראשון לציון
פסטיבל בירה במלצר ראשון לציון | צילום: אמיר מנחם
שיתוף

מלצר בית בירה מראשון לציון חוגג שנה להקמתו עם הפנינג בירה ענק שימשך שלושה ימים ויכלול שפע השקות וטעימות של בירות חדשות, הדרכות וסדנאות, אוכל, מוזיקה חיה ושלל מתנות מפנקות.

בהפנינג שייערך בימים רביעי עד שישי (28-30.6) תעטה רחבת הביר גארדן של מלצר בית בירה חג עם עגלות מזיגה ודוכני בירות מסקוטלנד, דנמרק, יפן, הונגריה, נורבגיה, אנגליה, בלגיה וגרמניה. חלק ניכר מהבירות מגיעות לראשונה בייבוא אישי ובמזיגת בכורה כאן בארץ. כמו כן יוצגו לראשונה 4 סוגים של בירה מלצר.

בנוסף ייערכו לאורך ימי הפסטיבל מגוון הדרכות וטעימות של יבואני בירה וסוגי בירות שלא מוצאים בדרך כלל בישראל, ממש כמו בתערוכות הבירה הגדולות בעולם. יש להירשם להדרכות מראש ללא עלות בעמודי הסושיאל של מלצר.

עוד טעימה: איך לקרר משקאות ובירה בכמה דקות

הפנינג בירות במלצר – מה יש ללגום?

בין הבירות המיוחדות שיוצעו בהפנינג תמצאו טעמים לא שגרתיים כמו בירה במבה, בירה פטל שחור, בירה עם מנגו ליצ'י ושיבולת שועל, בירה תפוזי דם ובירה לקטוז, שוקולד וקקאו. בנוסף יוצגו מבחר קוקטיילים על בסיס בירה וביר ברד.

חובבי המרצ'נדייז ימצאו בפסטיבל שלל אביזרים משלמים לאוהבי הבירות באשר הם. מכוסות ותחתיות בירה ועד לגרביים, חולצות וכובעים. בנוסף יוצעו מארזי בירות מיוחדות לקחת הביתה ושפע מתנות לאורחים.

חגיגות שנה למלצר בית בירה
חגיגות שנה למלצר בית בירה | צילום: אמיר מנחם

החוגגים יוכלו גם לזלול מנות מתפריט הבר של המקום בטייק אווי שהולכות מצויין ליד הבירה כמו קלמארי פריטו, פיש אנד צ'יפס, נקניקיית עגל גאודה, המבורגר ואופציות לצמחונים וטבעונים כמו כרובית פריטו, כרוב צ'אנקי ונקניקיות רידיפיין.

על כל ההפנינג ינצח DJ עם מוזיקת רוק משובחת. ובשישי, תנגן להקת קאברים לייב רוק. פנים המקום יעבוד כרגיל ויוגש בו התפריט הקבוע של מלצר לצד בירות וקוקטיילים על בסיס בירה

תרבות ובירה בראשון לציון

את מלצר בית בירה פתח עמית מלצר לפני כשנה כהגשמת חלום ורצון עז להקים בית לחובבי הבירה שישלב תרבות, מסורת, רגש ואהבה ולקדם את תרבות הבירה בארץ. להפנינג החדש הוא מתייחס כסוג של תערוכת בירה שלוקח השראה מתערוכות הבירה הבינלאומיות בהן ביקר.

עמית מלצר - מלצר בית בירה
עמית מלצר – מלצר בית בירה | צילום: גיל אבירם

במלצר מוגשים מאות סוגים של בירות, חלקן בייבוא אישי. לצד כל בירה מוגשות הכוס והתחתית הייחודיות שלה לחוויית מזיגה מושלמת. במקום מקפידים לייבא כל חידוש בעולם הבירה הבינלאומי ותפריט הבירות במקום מתעדכן ומתחדש כל הזמן.

הפנינג יומולדת במלצר בית בירה | בן גוריון 4, ראשון לציון | רביעי-חמישי 28-29.6, 17.00-01.00 | שישי 30.6 12.00-02.00 | הזמנות ובירורים בטלפון 03-6719433

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

WhipShots - קצפת אלכוהולית של קארדי בי

WhipShots: קארדי בי משיקה קצפת אלכוהולית בפחית

חדשות האוכל
וויזארדס גלידה אלכוהולית בטעמים

Wizard's – גלידה אלכוהולית חדשה למבוגרים בלבד

חדש על המדף
פסטיבל אוקטוברפסט במלצר בית בירה

אוקטוברפסט 2022: כל האירועים השווים ברחבי הארץ

אירועים ופסטיבלים
חוק מכירת יינות לאחר השעה 23:00

אושר חוק מכירת יינות בסופרים לאחר השעה 23:00

חדשות האוכל
5 מארזי אלכוהול רומנטיים לט"ו באב 2022

ברגע האחרון: 5 מארזי אלכוהול רומנטיים לט"ו באב 2022

חדשות האוכל
בייליס פאי תפוחים

חדש לחגים: בייליס פאי תפוחים במהדורה מוגבלת

חדש על המדף
פסטיבל הסושי 2023 במסעדת סוהו

יפן זה כאן: פסטיבל הסושי 2023 מגיע אל מסעדת סוהו

אירועים ופסטיבלים
ההיסטוריה של הרמת הכוסית

לחיים! על ההיסטוריה המפתיעה של הרמת הכוסית

מדריכים וטיפים
הברבן הישראלי הראשון של מזקקת Thinkers

מזקקת Thinkers מציגה: הברבן הישראלי הראשון

חדשות האוכל
איך לקרר בירה במהירות

מנצחים את הקיץ: איך לקרר בירה ומשקאות תוך 10 דקות

מדריכים וטיפים
פסטיבל הבירה ה-3 של עין גב

סתלבט בקיבוץ: פסטיבל הבירה של עין גב חוזר לנמל

אירועים ופסטיבלים
פסטיבל הבירה בירושלים 2022

עיר הבירה: פסטיבל הבירה בירושלים 2022 יוצא לדרך

אירועים ופסטיבלים