אטרקציה לחופש הגדול: בית הקפה הפוני הקטן מגיע לדיזנגוף סנטר

דיזנגוף סנטר משיק לכבוד הקיץ בית קפה של מותג הילדים האהוב "הפוני הקטן" (My Little Pony) עם שלל פעילויות וקינוחים מושחתים לכל המשפחה.
עדכונים טעימים למייל!

דיזנגוף סנטר משיק לכבוד הקיץ והחופש הגדול את My Little Pony Café – מתחם רחב ידיים המוקדש למותג וסדרת הילדים הפופולרית "הפוני הקטן שלי" שיפעל בסנטר למשך 6 שבועות.

הפוני הקטן מגיע לדיזנגוף סנטר

אחרי שכבש את ארצות הברית, קוריאה ויפן, מתחם הפוני הקטן, בהשראת העולם הקסום של ממלכת אקווסטריה, נפתח היום, ראשון (21/7) וצפוי לפעול עד סוף חודש אוגוסט (30/8).

הקינוחים של בית קפה הפוני הקטן בדיזנגוף סנטר
הקינוחים של בית קפה הפוני הקטן בדיזנגוף סנטר | צילום: עידן ספיבק וגליה אבירם

בין השאר תמצאו בבית הקפה של הפוני הקטן שלל מיצגים של דמויות המותג, עמדות סלפי מעוצבות, עמדות יצירה וצביעה, פעילויות אינטראקטיביות לכל המשפחה, חנות מזכרות פופ אפ עם מוצרים ייחודיים וחידונים נושאי פרסים.

בית קפה הפוני הקטן - My Little Pony Cafe בדיזנגוף סנטר
בית קפה הפוני הקטן – My Little Pony Cafe בדיזנגוף סנטר | צילום: עמית איצקר

מיי ליטל פוני קפה – מה יש לזלול?

הזללנים ימצאו במקום שלל מנות מתוקות שעוצבו בהשראת הדמויות והסדרה. מקינוחים אינסטגרמיים מושחתים במיוחד ועד לשייקים צבעוניים ומנצנצים בטווח מחירים של בין 22-72 ש"ח. כל המנות במתחם כשרות יוגשו בכלים ניתנים למיחזור וידידותיים לסביבה.

בין השאר תמצאו ענני מרשמלו צבעוניים עבודת יד, ספרינקל דונאטס, פחזניות קסם, קרואסון ספארקל מנצנץ (בצבע כחול, סגול או ורוד) ומארז מקרון אבני חן ב-4 צבעים.

עוד יוצע וופל בלגי מגדלור עם שכבות של קרם פטיסייר בליווי שיערות סבתא וסוכריות צבעוניות או עם גלידה לבחירה, שוקולד חלב, קצפת ומרשמלו בליווי מיני דונאטס וגם גלידות שמנת וניל, שוקולד בלגי, בננה, מסטיק או וניל עוגיות או גלידות סורבה בטעם שוקולד בלגי, תות, מנגו ואוכמניות.

הקינוחים של My Little Pony Cafe
הקינוחים של My Little Pony Cafe | צילום: עמית איצקר

וזה עוד לא הכול. בית הקפה יציע עוד שלל קינוחים מושחתים ומתוקים להפליא כמו עוגת שוקולד קשת בענן עם שכבות קרם פטיסייר, 3 כדורי שוקולד מצופים, קצפת ושוקולד חלב חם עם סוכריות ספרינקלס ושיערות סבתא; סושי שוקולד אוראו עם קרם פטיסייר, מיני פנקייקים, מפל שוקולד חם, קצפת ומרנג ועוד ועוד.

הסוכר יככב גם באגף המשקאות עם מגוון משקאות סמודי עם כדורי פופינג וסוכריות גומי בטעמי תות בננה, בננה תמר ומנגו מלון ותמר וגם סמודי מושחת עם תות, שוקולד לבן, קצפת, מרשמלו ומקרון.

מי שמעדיף מילקשייק מושחת ימצא בין השאר גרסאות כמו מילקשייק בטעם תות עם שוקולד לבן, קצפת, סירופ תות, מרשמלו ומקרון; מילקשייק בטעם שוקולד בלגי עם דונאט גדול וקצפת בציפוי סוכרות צבעוניות וגם משקאות ברד, שוקו וקפה מגוונים. לתפריט המלא לחצו כאן

קפה ליטל פוני | ימים ראשון-שישי 21.7-30.8 | דיזנגוף סנטר, תל אביב | כשר רבנות תל אביב מהדרין | הכניסה חינם | פרטים והזמנות באתר אונטופו

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

3 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

הכנת קצפת מהירה

כל אחד יכול: איך להכין קצפת מושלמת ב-5 דקות

מדריכים וטיפים
מוס שוקולד טבעוני

מתכון ויראלי: מוס שוקולד טבעוני מהיר ב-3 מרכיבים

מתכונים
בראנץ' פתיחת שולחן בלאונג' דה פקטו

5 בראנצ'ים חדשים באווירה לוהטת לקיץ 2024

חדשות האוכל
טאקוס מדנס - פופ אפ טאקוס של שחר וולמר בבושוויק

אוגוסט לוהט: פופ אפ טאקוס של שחר וולמר מגיע לבר הבושוויק

אירועים ופסטיבלים

טרי מהתנור

מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>
תפריט קינוחים אמנותי במסעדת פאסטל

לזלול אמנות: מסעדת פאסטל משיקה תפריט קינוחים יצירתי במיוחד

חדשות האוכל
מסעדת פאסטל המוערכת משיקה שיתוף פעולה חדש עם מוזיאון תל אביב בדמות תפריט קינוחים יצירתי במיוחד. זה מה שתוכלו לזלול >>

מדריכים שאהבתם

קריספיות מובטחת: איך לשמור על עוגיות פריכות לשבוע לפחות

מדריכים וטיפים

הסודות של השפים: איך לטגן שום בלי לשרוף אותו

מדריכים וטיפים

מה לזלול?