יצאנו לזלול: שטוחים חמוץ-חריף, מנה חמה מק אנד צ'יז וקאמבק של בן & ג'ריס

בייגלה שטוחים במהדורת חמוץ חריף לקיץ, מנה חמה בטעם מק אנד צ'יז וגלידת דבלין מדסלייד של בן אנד ג'ריס עושה קאמבק. זה מה שזללנו השבוע.
עדכונים טעימים למייל!

מנשנוש מלא טעמים מול משחקי היורו לארוחה מהירה על הדרך ועד לקאמבק של גלידה אהובה. יצאנו לטעום את המוצרים החדשים והמסקרנים שנחתו על מדפי רשתות השיווק לקראת עונת הקיץ החמה וחזרנו עם כמה מסקנות.

בייגלה שטוחים חמוץ חריף

אסם משיקה לקראת קיץ 2024, קיץ עמוס באירועי ספורט עולמיים, מהיורו ועד האולימפיאדה, מהדורה מיוחדת לזמן מוגבל של בייגלה שטוחים בטעם חמוץ חריף.

בייגלה שטוחים חמוץ חריף
בייגלה שטוחים חמוץ חריף | צילום: מערכת לזלול

הטעם החדש מצטרף לסדרת בייגלה שטוחים שהושקה כבר בשנת 2011 וכוללת בין השאר טעמים כמו ביסלי גריל וביסלי בצל. לאחרונה אף הושקו מהדורות מיוחדות של בייגלה שטוחים בציפוי שוקולד ובציפוי קרם קרמל שזכו להצלחה.

בייגלה שטוחים בטעם חמוץ חריף של אסם
בייגלה שטוחים בטעם חמוץ חריף של אסם | צילום: מערכת לזלול

מה חשבנו: המהדורה החדשה משלבת בין השטוחים הפופולריים של בייגלה אסם לבין הטעם האהוב של ביסלי פריסטייל חמוץ חריף. התיבול עצמו ללא ספק ממכר ועבד היטב על בלוטות הטעם של זללני המערכת, שלא הפסיקו לחפון לעצמם עוד ועוד שטוחים. אם אתם חובבי בייגלה וטעמים עזים, זה החטיף בשבילכם.

בייגלה שטוחים חמוץ חריף | 300 גרם | כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית ירושלים, רבנות מקומית יוקנעם | ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק.

מנה חמה מק אנד צ'יז

אחד המותגים הוותיקים והמוכרים על המדף הישראלי, מתחדש ומתחבר לטרנד האמריקאי והעכשווי יותר עם השקת סדרה חדשה של מנה חמה בטעם מק אנד צ'יז.

מנה חמה מק אנד צ'יז, כמו שאר מוצרי המותג, מיועדת להכנה מהיר בבית או בחוץ ללא מאמץ ובתוך מספר דקות בלבד. סדרת מנה חמה Mac & Cheese כוללת עם השקתה 3 טעמים: קלאסי, חריף ובתוספת בצל. המוצרים החדשים עומדים ברפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות ואינם מסומנים כלל.

מנה חמה מק אנד צ'יז
מנה חמה מק אנד צ'יז | צילום: סטודיו אסם

מה חשבנו: מאחר שבכל זאת מדובר במנה חמה ולאור העובדה שמדובר במוצר פרווה, מה שאומר שאת החלק של הצ'יז במק אנד צ'יז לא באמת תמצאו פה, לא הגענו עם ציפיות גבוהות במיוחד לטעימה.

חובבי הז'אנר מצאו את הסדרה החדשה כמנחמת יחסית עם רוטב קרמי וטעמים שמזכירים את הדבר המקורי. הזללנים חיבבו במיוחד את הגרסא החריפה שהעניקה קצת יותר עניין בחך.

מנה חמה מק אנד צ'יז | כשר פרווה, בכשרות בד"צ העדה החרדית | להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ

בן אנד ג'ריס דבלין מדסלייד

בן אנד ג'ריס ישראל מחזירים שוב טעם אהוב מהעבר אל מקררי הגלידות והפעם מדובר בדבלין מדסלייד – גלידת אייריש קרים משמנת משובחת עם עוגיות שוקולד, שוקולד צ'יפס ומערבולת של פאדג' קפה.

שמה של הגלידה הוא מחווה לקוקטייל הקלאסי מדסלייד שמורכב בדרך כלל מוודקה, אייריש קרים, ליקר קפה ושמנת מתוקה, סוג של מילקשייק אלכוהולי. גרסת הגלידה אינה מכילה כמובן אלכוהול אך שואבת את ההשראה מהטעמים האהובים של הקוקטייל.

בן אנד ג'ריס דבלין מדסלייד
בן אנד ג'ריס דבלין מדסלייד | צילום: יח"צ חו"ל

מה חשבנו: בתור חובבי אייריש קרים מושבעים וטעמי קפה ושוקולד, זללני המערכת שמחו עד מאוד לחזרתו של דבלין מדסלייד אל המדפים. הגלידה ללא ספק מתאימה למבוגרים יותר מאתנו שרוצים לקרר לעצמם את הקיץ הקרוב בסטייל.

בן אנד ג'ריס דבלין מדסלייד | מחיר מומלץ לצרכן 24.90 ש"ח לפיינט של 414 גרם | כשר חלבי בהשגחת הרבנות קריית מלאכי | מכיל אבקת חלב נוכרי | ניתן להשיג בכל רשתות המזון והשיווק, בחנויות הנוחות ובחנויות הפרטיות ובגלידריות של בן & ג’ריס.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

מארזי צפייה במשחקי מונדיאל 2022 של גלידה גולדה

גלידת פיצוחים ומארז מפנק: גולדה חוגגת את מונדיאל 2022

חדשות האוכל
קראנץ' פיסטוק עושה קאמבק - קיץ 2023

הקאמבק הירוק: קראנץ' פיסטוק חוזר למקררי הגלידות

חדשות האוכל
רוגלידה - רוגלך במבה וגלידה של ביסקוטי

הלהיט הבא? תכירו את הרוגלידה – רוגלך בטעמים עם גלידה אמריקאית

חדשות האוכל
גלידות טבעוניות LELO של

זה היה בסוף הקיץ: מוצרים חדשים ולוהטים על המדף

חדש על המדף

טרי מהתנור

פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>
מארזי ראש השנה 2024 - טעם הגליל

ראש השנה 2024: מארזי תוצרת מקומית ויין ישראלי לשולחן החג

חדשות האוכל
מגוון יינות ישראליים, מארזים עם שלל תוצרת מקומית איכותית ושיתופי פעולה מסקרנים שיעטרו לכם את שולחן החג בראש השנה 2024 >>

מדריכים שאהבתם

איך להכין ביצים קשות בנינג'ה גריל ללא מאמץ

מדריכים וטיפים

השיטה נחשפת: איך לסחוט לימון בלי לחתוך אותו לחצי?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?