לזלול - מגזין אוכל ישראלי

פויקהטבע: אליפות הפויקה הגדולה יוצאת לדרך בקיבוץ דפנה

רשת מלונות מטיילים פותחת את עונת הטיולים עם תחרות הפויקה הגדולה בקמפינג דפנה עם שלל פעילויות טעימות לכל המשפחה
אליפות הפויקה של מלונות מטיילים וקמפינג דפנה
אליפות הפויקה של מלונות מטיילים וקמפינג דפנה | צילום: קמפינג דפנה
שיתוף

רשת מלונות מטיילים מזניקה את הקיץ ואת החופש הגדול עם "פויקהטבע", אליפות הפויקה הגדולה לכל המשפחה בקמפינג מטיילים דפנה עם שלל פעילויות לילדים, הפעלות קרקס, אפיית פיצה בטאבון, ארוחת פיוקה משותפת וקומזיץ עם מרשמלו מסביב למדורה.

אליפות הפויקה של רשת מלונות מטיילים מזמינה את חובבי הטיולים לפתוח את עונת הקמפינג, להדליק מדורה, לבשל בפויקה בחיק הטבע ולהתחרות על תואר אלוף הפויקה 2023. לצד התואר המכובד יחולקו גם שלל פרסים שווים במיוחד לשלושת המקומות הראשונים.

מי שיעמוד בראש צוות השופטים הוא לא אחר מהשף המוערך עומר מילר שיבחן את תהליך הבישול בכל פויקה, יטעם וינקד את המתחרים. לצדו ישפטו גם אילן ארנו, עורך מאקו חופש, איילת ונציה מישר מהתבלינים של איילת ושף רענן סלמון – שף רשת מלונות מטיילים.

לאחר שצוות השיפוט המכובד יטעם מהמנות שהכנתם ויחליט על הזוכה, תוכלו לבחור אם לחלוק את הפויקה עם יתר האורחים שבמתחם, לצד ארוחת הפויקה שתוגש מטעם מלונות מטיילים.

עוד טעימה: ארוחת חתונה דרוזית אותנטית במסעדת נור

אליפות הפויקה – איך משתתפים?

בכדי להשתתף בתחרות הפויקה על כל משפחה להירשם מראש באתר הרשת ולקבל ערכת הכנה לפויקה שתכניס אותם באופן רשמי לתחרות. מי שיבחר להזמין לינה בקמפינג דפנה בתאריך התחרות יקבל גם כרטיס השתתפות בתחרות הפויקה אך ניתן יהיה להשתתף בה גם ללא לינה במתחם הקמפינג.

כל כרטיס יקנה למשתתפים בקבוק ACT קליקסיל מתנת שורש, ידית פויקה מתנת פק"ל חגור, בוצ'ר חיתוך מקצועי מתנת נעמן, חצי ליטר בירה אודי'ז, מגוון תבלינים מתנת התבלינים של איילת, יין איכותי של יקב הרי גליל ושפע מוצרי מזווה, ירקות וחומרי גלם יבשים ממטבח רשת מלונות מטיילים.

הפרסים לזוכים

לזוכים במקום הראשון בתחרות יוענק לילה לזוג + 2 ברשת מלונות מטיילים על בסיס לינה ואורחת בוקר, ערכת קפה מתנת פק"ל חגור והספר איך לגדל ילדים שאוהבים לאכול מאת שירנקה ועומר מילר.

למקום השני יוענקו זוג סנדלי שורש מדגם סולו, מארז התבלינים של איילת וסט כלי אוכל לפיקניק. המקום השלישי יזכה בבקבוק יין של יקב הרי גליל ושובר על סך 500 ש"ח לרכישה באתר ארגל.

מחיר השתתפות בתחרות עומד על 150 ש"ח לאורח קמפינג דפנה, 200 ש"ח לאורח מלונות מטיילים ו-300 ש"ח למי שאינם אורחים. התשלום על ההשתתפות הוא עבור כל סיר פויקה לקבוצה שצריכה לרכוש כרטיס אחד לתחרות.

כרטיס ההשתתפות מקנה כניסה לכל הפעילויות האחרות שייערכו במתחם במקביל לתחרות. ניתן גם לרכוש כרטיס לפעילויות ולארוחת פויקה שתיערך בסיום התחרות בלבד ללא השתתפות בעלות של 85 ש"ח.

איזה ציוד צריך להביא לתחרות?

לאחר ההרשמה תקבלו במייל רשימת ציוד מלאה של כל מה שיסופק לכם על ידי הרשת במסגרת אליפות הפויקה טבע ומה עליכם להביא מהבית. תוכלו להביא סיר פויקה משלכם או לרכוש אחד במחיר מיוחד למשתתפי התחרות. הרשת תדאג למרכיבים השונים ולחומרי הגלם פרט לבשר ולרכיבים מיוחדים שתרצו להביא מהבית.

פויקה הוא סיר מברזל יצוק המשמש ככלי בישול במחנאות, הוא מתאים במיוחד לקמפינג מאחר בזכות יכולת פיזור אנרגיית החום האחידה שלו שהופכת אותו מתאים לבישול לצד המדורה. הפויקה צבר פופולריות בדרום אפריקה לשם הגיע באמצע המאה ה-17 מהולנד ומהאיים הבריטיים.

אליפות הפויקה של רשת מלונות מטיילים | חמישי 13.7, 14:30:21:00 | קמפינג מטיילים דפנה, קיבוץ דפנה | בירורים ושאלות נוספות בטלפון 053-5891739 ובאתר רשת מלונות מטיילים

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

חודש אמריקה במסעדת מרינדו לכבוד ה-4 ביולי

1.5 ק"ג בשר: מסעדת מרינדו חוגגת חודש אמריקה מוגזם

אירועים ופסטיבלים
NG Butchery - אטליז אונליין למסעדת הבשרים הפופולרית

20 ק"ג אנטרקוט עד הבית: מקדש הבשרים משיק אטליז בוטיק

חדש על המדף
אביהו שווארמה - דונר פרימיום בלב רחובות

אביהו: שווארמה דונר פרימיום חדשה בלב רחובות

חדשות האוכל
ריב אנטרקוט של מקדונלד'ס - טל ועידו מוסרי

איחוד מרגש: מקדונלד'ס משיקה את סדרת ריב אנטרקוט החדשה

חדשות האוכל
צליית המבורגר ביתי

איך להכין המבורגר עסיסי בבית: 5 טיפים לקציצה המושלמת

מדריכים וטיפים
קציצות מושלמות שלא מתפרקות

איך להכין קציצות שלא מתפרקות בבישול: הטיפים שעובדים

מדריכים וטיפים
5 מסעדות ארגנטינאית מומלצות בישראל

אלופת העולם: 5 מסעדות ארגנטינאיות לחגוג בהן את הגביע

חדשות האוכל
נקניקיות בראטוורסט של מעדני יחיעם

בוואריה זה כאן: נקניקיות בראטוורסט גורמה של "מעדני יחיעם"

חדש על המדף
איך להכין סטייק בנינג'ה גריל

בול במידה: איך להכין סטייק מושלם בנינג'ה גריל

מדריכים וטיפים
גריל בר צפון של יקי כביר

גריל בר צפון: יקי כביר פותח מסעדת בשרים כשרה

חדשות האוכל
להפוך סטייק פעם אחת או יותר?

הופכים עליהם: כמה פעמים באמת צריך להפוך סטייק?

מדריכים וטיפים
צלייה נכונה: זמן מנוחה לבשר

החיפזון מהשטן: הטעות שכולם עושים בצליית בשר

מדריכים וטיפים