Reese's משיקה סדרת גלידות עם המון חמאת בוטנים
קרדיט תמונה – יוניליוור
שיתוף

תוכן עניינים

חברת הרשי מרחיבה את מותג חטיפי השוקולד-חמאת בוטנים האהוב ריסז (Reese's) ופותחת את שנת 2023 בסערה עם הגשמת חלום רטוב (וקפוא) של רבים וטובים מאיתנו ומשיקים לראשונה סדרת גלידות וחטיפים קפואים עם הטעמים המוכרים והאהובים.

במסגרת ההשקה המתוכננת שהיא חלק משיתוף פעולה בין הרשי לענקית המזון יוניליוור יגיעו למקררי הגלידות ברחבי ארצות הברית בסוף חודש ינואר לא פחות מ-7 סוגי גלידות תוצרת ריסס המשלבים את טעמי השוקולד המתקתקים עם טעמי חמאת הבוטנים המלוחה בשלל וריאציות קפואות.

עוד טעימה: חדש בארה"ב – ריסס פאי ענק לחגים
ומה חשבנו על גלידת אוראו החדשה?

קולקציית הגלידות של ריסז – בקרוב על המדפים

ליין מוצרי הגלידה החדש של Reese's יכלול בין השאר:

  • קסטה Reese's עם מילוי של גלידת חמאת בוטנים ומערבולת חמאת בוטנים בין 2 עוגיות שוקולד.
  • גלידת Reese's חמאת בוטנים עם חתיכות ריסז פינאט באטר קאפס ומערבולת חמאת בוטנים.
  • גלידת Reese's שוקולד חתיכות ריסס קאפס ומערבולת של חמאת בוטנים.
  • גלידת Reese's וניל עם חתיכות ריסס מיני פיסז ומערבולת חמאת בוטנים.
  • בר Reese's שוקולד חלב-חמאת בוטנים עם חתיכות עוגה וציפוי שוקולד חלב.
  • טילון חמאת בוטנים ושוקולד ריסס בציפוי שוקולד חלב.
  • ריסס פינאט באטר קאפ קלאסי בציפוי שוקולד חלב בגרסא קפואה.

מחיר הגלידות החדשות של ריסס ינוע בין 7 ש"ח ל-30 ש"ח בהתאם למוצר הנבחר.

המהלך של Reese's מגיע לאחר שבחודש שעבר הושקה סדרת גלידות בטעמי מותגי חטיפי שוקולד אהובים אחרים כמו אוראו, M&M, טוויקס וקיט קט עם מבחר של קסטות, טילונים וגלידות מושחתות.

עוד טעימה: ריזס קאפס טבעוני ללא חלב מגיע לארצות הברית

שווי שוק הגלידות העולמי מוערך בכ-40 מיליארד דולר עם הערכות שהסכום יוכפל עד לסוף העשור ליותר מ-100 מיליארד דולר בשנה כשהאמריקאי הממוצע לבדו צורך כ-10 קילו גלידה מדי שנה.

חטיפי השוקולד וחמאת בוטנים של ריסס הם הנמכרים ביותר בארצות הברית ולכן היה זה רק טבעי שחברת הרשי תרצה להרחיב את היריעה ולהיכנס לתחום הגלידות הרווחי גם כן.

לנו כאן בישראל נותר רק לקוות ולצפות בשקיקה שהגלידות החדשות של Reese's יגיעו אלינו במהרה.

מגזין לזלול שואף להעניק לקוראים מידע מבוסס מחקרית תוך קישור למקורות אמינים ומוסמכים בכדי לספק מדריכים וטיפים אמינים ומועילים. עם זאת, התוכן המוצג במגזין הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מותאם אישית. עיינו בתנאי השימוש המלאים
צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת

כתבות בשבילך

חבל לפספס