שולה משתולה חוזרת לפופ אפ אוכל כורדי בתל אביב

שולה משתולה, שפונתה מביתה במושב שתולה עם תחילת המלחמה, חוזרת להציע אוכל כורדי ביתי בפופ אפ ייחודי של חודש שלם במלון קרלטון תל אביב.
עדכונים טעימים למייל!

שולה גלעדי, בעלת המסעדה הכורדית שמוכרת יותר כ"שולה משתולה", נאלצה להתפנות ממושב שתולה על גבול לבנון לאחר תחילת המלחמה. כעת היא תציע שוב את מרכולתה בפופ אפ קולינרי מיוחד למשך חודש במלון קרלטון בתל אביב.

שיתוף הפעולה יוצא הדופן התאפשר לאחר שמנכ"ל מלון קרלטון, יוסי נביא, הציע לשולה להפעיל את המסעדה במלון בתל אביב עם שלל מנות מהמטבח הכורדי האותנטי מעשה ידיה.

פופ אפ אוכל כורדי של שולה משתולה בתל אביב
פופ אפ אוכל כורדי של שולה משתולה בתל אביב | צילום: אנטולי מיכאלו

הפופ אפ צפוי לפעול בלובי המלון בכל יום חמישי ושישי החל מה-25.7 ולמשך חודש שלם ויאפשר לעוברים ולשווים לטעום את האוכל הביתי של שולה ועל הדרך לתמוך ביוזמה החברתית.

שולה משתולה בתל אביב – מה יש לזלול?

ב"שולה משתולה" בגרסתה התל אביבית תוכלו לרכוש מטעמים כמו קובה חמוסטה, קובה במיה קובה סלק, עוף ברוטב בצל, הקציצות של שולה ברוטב פלפלים, קבב כורדי בתנור, אורז, שעועית לבנה עם פטריות, שעועית ירוקה ברוטב, חמוצים בקארי, מאפה מגולגלות תמרים ועוד ועוד. מחיר מנה יעמוד על 55 ש"ח.

שולה בילתה יותר מ-30 שנה בתור גננת שגידלה וחינכה את ילדי האזור. בשנת 2013, כשפרשה לגמלאות, פתחה את ביתה הפרטי במושב ליחידים וקבוצות מכל הארץ שהגיעו לטעום מהאוכל הכורדי הייחודי שלה ולשמוע את סיפור חייה. כל זאת מול הנוף המרהיב של הגליל המערבי ופסגת החרמון.

שולה משתולה - פופ אפ במלון קרלטון תל אביב
שולה משתולה – פופ אפ במלון קרלטון תל אביב | צילום: יח"צ

בנוסף לארוחות, שולה ערכה בביתה גם סדנאות בישול מגוונות בהן לימדה את האורחים לגלגל קובות ועלי גפן, למלא בצל וכרוב, לאפות לחם ולהכין אין ספור מתוקים מהמטבח הכורדי.

בחודש ינואר האחרון התארחה שולה לפופ אפ חורפי ברשת ישרוטל שפעל בהצלחה במשך חודש ימים. כעת כאמור היא חוזרת לסיבוב נוסף לכבוד הקיץ במלון 5 הכוכבים קרלטון תל אביב על קו החוף בתל אביב, שהוכרז כמלון הטוב ביותר בישראל לשנת 2023 על פי אתר World Travel Awards

פופ אפ שולה משתולה | מלון קרלטון, אליעזר פרי 10, תל אביב | מדי חמישי ושישי החל מה-25.7 ולמשך חודש | חמישי 11:00-18:00, שישי 10:30-16:00 | פרטים בטלפון 03-5201818

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

בראנץ' תיאטרלי של בקסטייג' קפה

בראנץ' הצגה: בקסטייג' קפה מציע ארוחות באווירה תיאטרלית

חדשות האוכל
פופ אפ של קפה לוואצה בפסח 2023

פסח 2023: לוואצה מציעה אספרסו חינם בפופ אפ לקראת החג

אירועים ופסטיבלים
שף ארז קומרובסקי מגיע אל מסעדת תריסר

לערב אחד בלבד: שף ארז קומרובסקי מגיע לבשל במסעדת תריסר

אירועים ופסטיבלים
פופ אפ נקניקיות במסעדת פרוזדור

אוהבים? פופ אפ נקניקיות מושחתות מגיע למסעדת פרוזדור

חדשות האוכל

טרי מהתנור

חיתוך רימון - השיטות המובילות

בלי כל הבלגן: 3 שיטות שעובדות לחיתוך רימון

מדריכים וטיפים
מדריך צעד אחר צעד לכבוד ראש השנה לחיתוך רימון בלי כל הבלגן וללא מאמץ. כל השיטות והטיפים הקטנים בדרך אל הגרגירים העסיסיים >>
קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>

מדריכים שאהבתם

זה מה זה בסיסי: כמה מלח צריך להוסיף למי הבישול של הפסטה?

מדריכים וטיפים

הסוד נחשף: השיטה ששומרת על גלידה רכה במקפיא

מדריכים וטיפים

מה לזלול?