סירופ מייפל נצנצים
קרדיט תמונה – runamok/instagram

להתעורר עם גלאם: סירופ מייפל נצנצים מגיע אל המדפים

הבוקר שלכם הולך להיות הרבה יותר שמח - חברת סירופ מייפל אמריקאית מוציאה לשוק מהדורה מוגבלת של הסירופ שלה המכיל נצנצים אכילים לבוקר מלא חיוכים.
שיתוף

תוכן עניינים

אם אתם אוהבים נצנצים ופנקייקים, המוצר הבא הוא כנראה התגשמות כל החלומות שלכם. חברת Runamok החלה לשווק סירופ מייפל חדש במהדורה מוגבלת המכיל נצנצים אכילים.

סירופ מייפל – לבוקר מנצנץ

בהצהרת שהוציאה החברה היא כותבת: "סירופ מייפל נצנצים נוצר במטרה אחת בלבד: לגרום לכם לחייך. החיים היו מאוד מאוד רציניים בזמן האחרון ואפשר לומר בביטחון ששנת 2020 לא השאירה אף אחד ללא פגע. אמנם אנחנו לא יכולים לתקן את הדברים הגדולים, אבל אנחנו יכולים להציע קצת הומור משונה שיגרום לכולם לחייך."

סירופ מייפל נצנצים
סירופ מייפל נצנצים (תמונה: runamok/instagram)

קראו עוד: 9 טיפים לפרנץ' טוסט מושלם

על פי אתר החברה הסירופ מיוצר מאותו מתכון של הסירופ המקורי של המותג ואליו מתווספים נצנצים אכילים. הנצנצים הם חסרי טעם ומטרתם רק לגרום לארוחת הבוקר שלכם להראות שמחה יותר. הם שוקעים לתחתית הבקבוק ויש לנער אותו בטרם השימוש.

הסירופ יגיע בבקבוקים של 240 מ"ל ויימכר החל מהראשון בספטמבר בארה"ב באתר החברה ובהמשך גם באמאזון במחיר של 17 דולר לבקבוק. הסירופ יכול להוות תוספת לזילוף על פנקייקים או פרנץ' טוסט, כתוספת למשקאות וקוקטיילים או אפילו כתחליף מקורי לתפוח בדבש בגרסא מנצנצת וחגיגית במיוחד.

החברה מציעה מהדורות מוגבלות של סירופ מעת לעת, בין הטעמים המיוחדים אפשר למצוא סירופ מייפל בטעם תות, בתוספת פולי קקאו, קינמון, וניל וגם מהדורות יוקרתיות מעושנות ומיושנות. חזון החברה מתמקד בקיימות ובשמירה על איכות הסביבה לייצור סירופ אורגני שבתהליך הפקתו יש פגיעה מינימלית ככל הניתן בטבע, ביערות ובבעלי החיים שבאזור, בין השאר על ידי שימוש באנרגיה סולארית ושימוש בבקבוקים ניתנים למחזור.

מגזין לזלול שואף להעניק לקוראים מידע מבוסס מחקרית תוך קישור למקורות אמינים ומוסמכים בכדי לספק מדריכים וטיפים אמינים ומועילים. עם זאת, התוכן המוצג במגזין הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מותאם אישית. עיינו בתנאי השימוש המלאים
שירה כץ

שירה כץ

שירה כץ היא אשת תוכן ודיגיטל עם ניסיון עשיר של שנים רבות ברשתות. בין השאר עסקה ביצירת תוכן, שיווק וניהול מדיה חברתית בחברות סטארט אפ ישראליות ובינלאומיות. האהבה של שירה לתוכן קולינרי איכותי ויצירתי והיכולת להתחבר לקהלים רבים הופכים אותה לנכס של ממש בנוף הדיגיטלי המתפתח.

כתבות בשבילך

חבל לפספס