פסטיבל האוכל תל אביב EAT חוזר במהדורת 2024 מנחמת במיוחד

פסטיבל תל אביב EAT, אירוע האוכל הגדול של ישראל, חוזר במהדורת 2024 מנחמת עם שפים מובילים שיבשלו מחוות לחיילים, למפונים ולעורף כולו.
עדכונים טעימים למייל!

פסטיבל תל אביב Eat בהפקת עיריית תל אביב-יפו חוזר במהדורת 2024 מנחמת במיוחד בשיתוף פעולה עם מועדון "חבר", בהצדעה לאנשי כוחות הביטחון ובני משפחותיהם, למפוני הצפון והדרום ולגיבורי העוטף והעורף הרבים של מדינת ישראל, כולם יחד.

כמו בשנה שעברה, המהדורה השמינית של הפסטיבל ייערך גם השנה בפארק צ'ארלס קלור בתל אביב בימים שני-חמישי (16-19.9) ויציע חגיגת טעמים בשלל דוכנים ופודטראקס של מיטב השפים ואנשי האוכל בארץ.

פסטיבל תל אביב EAT 2024 - מה יש לזלול?
פסטיבל תל אביב EAT 2024 - מה יש לזלול? | צילום: מערכת לזלול

בכל יום במהלך ימי הפסטיבל בין השעות 18:00-23:00, יוצעו שלל מנות במחירים נוחים של 25-40 ש"ח למנה. מחזיקי דיגיתל ייהנו גם מהטבה של 10 ש"ח מתנה בהרשמה מראש ביישומון דיגיתל שלי, אותם ניתן לממש בדוכן דיגיתל בפסטיבל.

מהדורת 2024 של פסטיבל תל אביב EAT – מה יש לזלול?

בין המשתתפים השנה תמצאו את שף חיים כהן שיבשל לזכרו של שאולי גרינגליק שנפל בקרבות בעזה בדוכנים של מסעדת יפו תל אביב, דיקסי וקפה פיצי.

שף ישראל אהרוני בפסטיבל תל אביב EAT
שף ישראל אהרוני בפסטיבל תל אביב EAT | צילום: מערכת לזלול

עוד תמצאו את שף אסף גרניט שיציע את המנות המנצחות של מסעדת מחניודה יחד עם בירה צוננת של אסטרייה; שף ישראל אהרוני עם הפרייד צ'יקן המדובר שלו; שף גיא גמזו עם הכריכים המושחתים של NUNUNU ואוכל ביתי מרים של השף אבי ביטון.

עוד יככבu בפסטיבל השפית נאיפה מולא ממסעדת נאיפה הפופולרית שבלתי אפשרי להשיג מקומות אליה שבועות קדימה; שף שאול בן אדרת עם מסעדת התרנגול הכחול וקימל וגם מושבוצ המדוברת מרמת הגולן עם נתחי בשר ענקיים ומפתים.

זה עוד לא הכל. לפסטיבל תל אביב EAT 2024 יגיעו גם שף תומר תומאס עם מנות שכולם אוהבים, שף עידן (פומפי) בושארי עם מנות ממסעדת קילומטראז' על חוף ימה של תל אביב; הדיי עפאים עם התוצרת המובחרת; שף שחף שבתאי עם מסעדת פופ אנד פו; מסעדות וונג וניני האצ'י

גם היא תגיע לתל אביב EAT 2024 - שפית נאיפה מולא
גם היא תגיע לתל אביב EAT 2024 – שפית נאיפה מולא | צילום: מערכת לזלול

נשאר לכם מקום לעוד? השף זכאי חוג'ה יגיע היישר מירושלים עם מנות אהובות ממסעדת ג'קו סטריט, שף אבי לוי יוציא מנות שמחות ממסעדת המוציא בשוק מחנה יהודה וגם אור שוקרון האהובה תפציע היישר משדרות.

עוד יככבו עדן קקון ומנאל אסמעיל; אגאדיר והמיט-טראק הצפונית ה-MasAeat של חייל הקומנדו שחזר פצוע מהמלחמה; חגיגת בשר של פיטמאסטר; פסטה טרייה של פיור ואמפנדס מדרום אמריקה; צ'יפס הולנדי ופוקי קאריבי; דים סאם של נינג תאי; פלאפל מזרח תיכוני ובורקס בלקני.

במקום גם יוקם דוכן של תחליפי הבשר של ביונד מיט, דוכני יין של יקבים מקומיים ופוד טראקס על בסיס התוצרת המופלא של רמת הגולן ועשרות דוכני אמנות מהצפון והדרום.

בקינוח ננוחם

אם יישאר לכם מקום לקינוח, תוכלו לזלול את הדונאטס המושחתים של שואורום בייקהאוס, את הגלידה של אוטלו ואלדו; הקרמבו המשוגע של קאבום; קרם ברולה מהברוליה; כדורי גלידה של מינימלטס; קרפ מתוק להפליא של אהרל'ה; צ'ורוס ספרדי ואקלר מצרפת; בננה לוטי ועוד עוד.

קאבום - חנות קרמבו ישראלי
קאבום – חנות קרמבו ישראלי | צילום: דוד מויאל

במקום גם יוצב דוכן של מיזם קפה עוטף שפתח 2 סניפים בתל אביב בחודשים האחרונים בניהול למען תושבי העוטף המופנים, על מנת לאפשר להם ליצור קהילתיות ומפגש עם התושבים המקומיים.

כך זה נראה בשנה שעברה:

פסטיבל תל אביב איט 2024 | פארק צ'ארלס קלור, גולדמן נחום 8, תל אביב | שני-חמישי 16-19.9, 18:00-23:00 | חנייה בחניוני אחוזות חוף באזור | פרטים נוספים באתר הפסטיבל

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

4 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

פסטיבל הטבעונות ויגן פסט 2023

ויגן פסט 2023: פסטיבל הטבעונות הגדול בעולם מגיע לפארק הירקון

אירועים ופסטיבלים
פסטיבל יאם! של רשת מלונות ישרוטל באילת

אוכל, מוזיקה ושמש בחורף: פסטיבל יאם! של ישרוטל יוצא לדרך

אירועים ופסטיבלים
פיקה פלורנטין - מאפייה שוודית בדרום תל אביב

פיקה פלורנטין: המאפייה השוודית מגיעה לדרום העיר

חדשות האוכל
מסעדת קילומטראז מארחת את אסף גרניט ומחניודה

מסעדת קילומטראז' חוגגת שנה עם מחניודה ושף אסף גרניט

חדשות האוכל

טרי מהתנור

מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>
פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
עוגיות פתי בר וקרמוגית בטעמים, גלידות מפתיעות של בן אנד ג'ריס ומגנום, פאנטה במהדורת פקמן, משקאות מוגזים של נורדיק מיסט ועוד חדשים על המדף >>

מדריכים שאהבתם

שומרים על הצבע: איך מונעים מירקות לאבד את הגוון הטבעי בבישול

מדריכים וטיפים

פעם אחת ולתמיד: איך לשמור על בזיליקום טרי לאורך זמן

מדריכים וטיפים

מה לזלול?