לזלול - מגזין אוכל ישראלי

שווה זהב: 5 מנות הצ'יפס הכי טובות בתל אביב

לכבוד יום הצ'יפס הבינלאומי 2022 אספנו את 5 מנות הצ'יפס הכי טובות בתל אביב שעושות כבוד למאכל המגה פופולרי עם שלל תוספות מושחתות וטעמים מפתיעים
5 מנות הצ'יפס הכי טובות בתל אביב
5 מנות הצ'יפס הכי טובות בתל אביב (אמסטרדם פרייז/אינסטגרם)
שיתוף

לכל אחד יש את הצ'יפס האהוב עליו הוא מוכן להישבע בחייו. עם העדפות שנעות בין צ'יפס רך ומסמורטט נוסח שיפודיות עד צ'יפס שטוגן 3 פעמים עם מנוחה במי קרח בין הסבבים, הבחירה בצ'יפס הטוב ביותר הופכת מורכבת.יותר ויותר.

לכבוד יום הצ'יפס הבינלאומי שחל היום (13/7), עמלנו, בדקנו, טעמנו ואספנו את רשימת 10 מנות הצ'יפס הכי טובות בתל אביב שכל חובב צ'יפס חייב לנסות לפחות פעם אחת.

5 מנות הצ'יפס הכי טובות בתל אביב

ויטרינה

צ'יפס מיקס של ויטרינה
צ'יפס מיקס של ויטרינה (צילום: יח"צ)

הצ'יפס של הויטרינה נמצא כבר שנים בטופ של רשימות הצ'יפס הכי טוב בתל אביב ובישראל בכלל. המקלות הדקים מהמקובל יוצרים מעטה קריספי במיוחד ותוספת השום, הפטרוזיליה וגרידת הלימון מעל עושה את ההבדל הקטן בין עוד צ'יפס לבין פיסת גאונות קולינרית.

את הצ'יפס של הויטרינה אפשר לקבל בגרסה הרגילה ובגרסת 50/50 הפופולרית עם צ'יפס תפוח אדמה וצ'יפס בטטה.

ויטרינה | אבן גבירול 36, תל אביב | לילינבלום 40, תל אביב

אמסטרדם פרייז

5 מנות הצ'יפס הכי טובות בתל אביב
5 מנות הצ'יפס הכי טובות בתל אביב (אמסטרדם פרייז/אינסטגרם)

באמסטרדם פרייז, כפי ששמם מרמז, מפנים את הבמה לכוכב המרכזי. לא עוד תוספת צד להמבורגר אלא הדבר האמיתי. אמסטרדם פרייז מספרים כי את הצ'יפס במקום הם מכינים מזני תפוחי אדמה הולנדיים בלבד שנחתכים למקלות שמנמנים ומטוגנים עד נימוחות מבפנים ופריכות מדויקת מבחוץ.

הצ'יפס במקום מוגש כמיטב המסורת ההולנדית בתוך קונוס נייר עם רטבים ששופכים מלמעלה (אפשר לקבל גם בצד אם מרגיש לכם כאוטי מדי). התפריט כולל מספר לא מבוטל של רטבים לצ'יפס, חלקם קבועים וחלקם מתחלפים, מהקטשופ והמיונז הסטנדרטיים לשדרוגים כמו רוטב צד'ר, חמאת בוטנים ופסטו ואפילו רוטב שוקולד עם סוכריות לאמיצים יותר.

אמסטרדם פרייז | קינג ג'ורג' 30, תל אביב

הגראז'

מגש באורך מטר של צ'יפס לקיץ בגראז'
מגש באורך מטר של צ'יפס לקיץ בגראז' (צילום: יח"צ)

הגראז', מזללת ההמבורגרים שידועה במנות המושחתות והמוגזמות ביותר שאפשר להעלות על הדעת, לא מוותרת על ההזדמנות גם כשמדובר בצ'יפס שמוגש במקום. קראו כאן על מנות וספייישלים בתפריט של הגראז'

תוכלו לבחור בין צ'יפס תפוחי אדמה או בטטה, עם גבינה בולגרית או בייקון טלה, רוטב צ'דר וטופי. מי שמעדיף להתפרע קצת יותר (ואין ראוי מלעשות זאת ביום הצ'יפס הבינלאומי), יוכל להזמין את הטריפל צ'יפס שמציע מגש באורך מטר עם לא פחות מקילו של צ'יפס פריך ודק.

על המגש האימתני מונחים בנדיבות טופינגז מושחתים במיוחד – פפרוני ורוטב פיצה, שבבי בולגרית, בייקון טלה ורוטב צ'דר (89 ש"ח).

לכבוד חודשי הקיץ מציעים בגראז' את מבצע "לילהדודס" בו תוגש החל מהשעה שש בערב מדי יום פלטה באורך מטר עם צ'יפס תפוחי אדמה, צ'יפס בטטה, פוטטוס פיקנטיים, כרוביות מטוגנות, כדורי מק אנד צ'יז וטורטיות מטוגנות וממולאות בגבינת צ'דר (89 ש"ח),
הגראז' | ראול ולנברג 24, תל אביב

פרוזדור

צ'יפס רדיקל סטייל של פרוזדור
צ'יפס רדיקל סטייל של פרוזדור (צילום: פייסבוק/פרוזדור)

במצעד 5 מנות הצ'יפס הכי טובות בתל אביב יש מקום של כבוד למקדש ההמבורגרים המופרעים, פרוזדור, יודעים להפנות את הזרקור כראוי גם אל הצ'יפס עם מבחר של אפשרויות מפתות ומופרעות אף הן.

עוד טעימה: ביקרנו בערב ספיישל עוף מטוגן בפרוזדור

מלבד הצ'יפס הקלאסי וצ'יפס בטטה עשוי לפי הספר, אפשר למצוא בפרוזדור גם מנת צ'יפס וואפל עגול מתובל עם מרקם ממכר וטעם ממזרי. למתקדמים מציעים במסעדה גם מנת צ'יפס אנימל סטייל עם רוטב גבינה, רוטב כתום מעורבב בבצלים בחמאה, בצל מקורמל ובצל ירוק ואת צ'יפס רדיקל סטייל עם לא פחות מרוטב גבינה נוזלי ומבעבע, חזיר מפורק, רוטב ברביקיו חריף ובצל כבוש.

פרוזדור | מנדלי מוכר ספרים 6, תל אביב

מלט רום

צ'יפס משוגע של מלט רום
צ'יפס משוגע של מלט רום (תמונה: יח"צ)

הנציג הטרי והאחרון ברשימת 5 מנות הצ'יפס הכי טובות בתל אביב הוא המלט רום, מקדש הגבינות והגרילד צ'יז של שף לירוי קפוזה שנפתח לפני כשנה וחצי באבן גבירול. הצ'יפס של מלט רום, כמו שאר המנות במקום, מושחת עד להתפקע.

אמנם תוכלו להזמין את הצ'יפס נקי ללא תוספות ותוכלו ליהנות מביצוע מדויק ומאוזן בין הנימוחות והרכות והמעטה החיצוני הפריך אך הכוכבים האמיתיים כאן הם צ'יפס צ'יזי סטייל אקסטרה קריספי עם המון גבינה מותכת ופרמז'ן וה"צ'יפס משוגע" עם גבינה מותכת, תערובת נתחי בקר צרובים ופרמז'ן.

מלט רום | אבן גבירול 24, תל אביב

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

ריב אנטרקוט של מקדונלד'ס - טל ועידו מוסרי

איחוד מרגש: מקדונלד'ס משיקה את סדרת ריב אנטרקוט החדשה

חדשות האוכל
איך להכין מק אנד צ'יז: מתכון וטיפים

איך להכין מק אנד צ'יז עמוס גבינות ומושחת במיוחד

מתכונים
פסטיבל הטבעונות ויגן פסט 2022

ביקרנו בפסטיבל הטבעונות ויגן פסט 2022 – מה כדאי לאכול?

אירועים ופסטיבלים
מסעדת ג'ורג' אנד בראדרס

ג'ורג' אנד בראדרס: ביסטרו אמריקאי כשר בלב תל אביב

חדשות האוכל
גריל בר צפון של יקי כביר

גריל בר צפון: יקי כביר פותח מסעדת בשרים כשרה

חדשות האוכל
KFC חיפה חוצות המפרץ

היי צפונה: נפתח סניף KFC חוצות המפרץ חיפה

חדשות האוכל
מתכון לנאגטס כמו של מקדונלד'ס

ויראלי בטיקטוק: מתכון לנאגטס כמו של מקדונלד'ס

מתכונים
אל דאלי בר ומעדנייה בתל אביב

חדש: אל דאלי – בית קפה ומעדנייה עם אג'נדה חברתית

חדשות האוכל
צ'יטוס מק אנד צ'יז

חדש: צ'יטוס מק אנד צ'יז גבינתי ומושחת במיוחד

חדש על המדף
פסטיבל אוכל טורקי בבת ים

לראשונה: פסטיבל אוכל טורקי בבת ים

אירועים ופסטיבלים
צ'יזבורגר מלט של פיצה האט

מה לזלול בחו"ל: צ'יזבורגר בפיצה האט, דוריטוס מנגו ופפסי אפרסק

חדשות האוכל
צ'יזבורגר פיצה בפאפא ג'ונס

מה לזלול בחו"ל: צ'יזבורגר פיצה בפאפא ג'ונס, צ'יפס צ'ורוס במקדונלד'ס ועוד

חדשות האוכל