התגעגענו: הערב ההודי חוזר אל מסעדת טאיזו

לאחר הפוגה ארוכה במיוחד, שף יובל בן נריה מחזיר את הערב ההודי אל מסעדת טאיזו אחת לחודש. ויש גם גרסה כשרה וחדשה לקפה טאיזו.
עדכונים טעימים למייל!

אחרי הפוגה ארוכה במיוחד, שף יובל בן נריה חוזר למקורות עם שובו של הערב ההודי במסעדת טאיזו.

את מסורת החגיגות ההודיות החל בן נריה לפני יותר מעשור כשפתח את טאיזו לקהל הרחב. במסגרת הערבים הפכה המסעדה מדי יום ראשון למסעדה הודית אותנטית ושמחה במיוחד עם טעמים מסורתיים בפרשנות אישית מודרנית.

הערב ההודי חוזר אל מסעדת טאיזו
הערב ההודי חוזר אל מסעדת טאיזו | צילום: אסף קרלה

כעת המסורת צפויה לחזור במתכונת קצת יותר מצומצמת, לערב אחד בחודש בלבד, עם תפריט חדש המציע שלל קלאסיקות מהודו עם מסלול שמותאם גם לצמחונים.

התפריט ההודי של מסעדת טאיזו עושה קאמבק
התפריט ההודי של מסעדת טאיזו עושה קאמבק | צילום: אסף קרלה

ערב הודי בטאיזו – מה יש לזלול

בתפריט הטאלי הקלאסי יוצעו מנות כמו פאני פורי עם קציפת תפו"א ושקדים, טרטר שורש ופיצוחים מהודו; סשימי ג'ינג'ר למון האני עם מיץ ליים מותסס, דבש, תמרינד, שמן צ'ילי וקרם פרש; סמוסה סרטנים עם תירס שרוף, תירס טרי, עלי קארי, שורש כורכום וראיטה נענע ועוד

בסבב השני תוכלו לטעום ספריבס קשמירי טלה עם העצם, קורמה קשמירי, צימוקים, זעפרן, שקדים ויוגורט; קארי ביצים עם בוריק ביצה רכה, איולי ביצים קשות, עלי קארי וארטישוק ירושלמי; פרייד באטר צ'יקן עם פאו, שמנת חמוצה, קארי עגבניות וגהי ועוד.

הערב ההודי חוזר אל מסעדת טאיזו
הערב ההודי חוזר אל מסעדת טאיזו | צילום: אסף קרלה

בגרסת הטאלי הצמחוני תמצאו מנות כמו וואדאי סלק מפוחם עם סלק בטנדור, וואדאי עדשים, אורה דאל, עלי קארי ואיולי סמבר; שיפוד רעמת האריה עם בצלים מקורמלים, גראטן גראם מסאלה ויוגורט באפלו; קארי קולורבי צלוי עם עלה בננה, קוקוס, קארי קוקוס מגורד וצ'ילי ועוד

מחיר הארוחה ההודית עומד על 640 ש"ח לזוג (580 ש"ח לטאלי צמחוני).

קפה טאיזו – עכשיו גם בגרסה כשרה

בנוסף לחזרתם של ערבי הודו, פותח בן נריה סניף חדש ל"קפה טאיזו" במתחם שרונה מרקט בתל אביב. הפעם בגרסא כשרה לחלוטין. הסניף הראשון של "קפה טאיזו" נפתח בשיא תקופת הקורונה כפתרון משלוחים ולאחר מכן נוספו גם מקומות ישיבה בכיכר גבעון בתל אביב.

עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל באוקטובר האחרון, עבדו במטבחי קבוצת טאיזו מסביב לשעון לטובת הכנת מנות לכוחות הביטחון ולמפונים, מה שהעלה את הצורך להכשרת המטבחים בכדי למנוע בזבוז מזון בבסיסים השונים.

ההתנסות הזו שכנעה את בן נריה לפתוח לראשונה מסעדה כשרה לחלוטין תחת המותג המצליח של קפה טאיזו. הסניף החדש מחליף את דוכן האוכל "מיאזאקי" של בן נריה וצפוי להציע שלל מנות מהמטבח של דרום מזרח אסיה כמו סטיקי ביף, צ'יקן מסאלה, פאד קאפאו ועוד.

הערב ההודי חוזר אל טאיזו | דרך מנחם בגין 23, תל אביב | ימי שני אחת לחודש מ-18:30 | פרטים והזמנות בטלפון 03-5225005 ובאתר אונטופו

קפה טאיזו – הסניף הכשר | אלוף קלמן מגן 3, מתחם שרונה מרקט, תל אביב | ראשון-חמישי 11:30-22:00, שישי 11:30-15:00

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

בראנץ' פתיחת שולחן בלאונג' דה פקטו

5 בראנצ'ים חדשים באווירה לוהטת לקיץ 2024

חדשות האוכל
תפריט תותים של מקס ברנר - חורף 2024

חדשות האוכל לחורף: תבשילים, קינוחים ומפרגנים למילואים

חדשות האוכל
מסעדת a של שף יובל בן נריה חוגגת שנה

תפריט טעימות זוגי וארוחה ב-1,200 ש"ח: מסעדת a חוגגת שנה

חדשות האוכל
תפריט עסקיות חדש במסעדת מנרה

שף בצהריים: מסעדת מנרה משיקה תפריט עסקיות חדש

חדשות האוכל

טרי מהתנור

מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>
יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
כל מה שצריך לדעת על יום כיפור 2024 - זמני כניסת ויציאת הצום, איך להתכונן כראוי, מה כדאי לאכול בארוחה מפסקת ואיך לשבור צום בצורה נכונה >>

מדריכים שאהבתם

בלי טיפת שמן: איך להכין לביבות בנינג'ה גריל

מדריכים וטיפים

בים בם בם: איך להכין תירס חם בסיר, בתנור ובמיקרוגל

מדריכים וטיפים

מה לזלול?