תפריט סתיו חדש במסעדת וייס של השף גיל דהאן

מסעדת וייס (Weiss) המוערכת משיקה תפריט סתיו חדש עם מבחר ירקות, דגים, פירות ים ובשרים מחומרי גלם עונתיים ומקומיים וקינוחים לא שגרתיים.
עדכונים טעימים למייל!

וייס, מסעדת השף המוערכת של שף גיל דהאן (קוואטרו, קיטשן מרקט) משיקה תפריט חדש וסתווי במיוחד המבוסס על תוצרת עונתית ומקומית עם אג'נדת Zero Waste השואפת להשתמש בכל חלקי חומרי הגלם עד תום בכדי למנוע בזבוז מזון ופגיעה בסביבה.

עוד טעימה: אוכלים את תל אביב עם עמית אהרנסון ויקב תבור

תפריט סתיו 2022 של מסעדת וייס
תפריט סתיו 2022 של מסעדת וייס | צילום: יח"צ

תפריט סתיו במסעדת וייס – מה יש לזלול?

תפריט הסתיו החדש של Weiss מכיל 3 קטגוריות – ירקות, ים ויבשה עם מבחר מנות שמקדמות את בואו של החורף ממש בקרוב.

באגף הירקות תמצאו טארטלט עם סלסת תירס, הולנדז תירס וגבינה צפתית מיובשת (32 ש"ח ליחידה); נקטרינה צלויה, כרוב שחור קריספי, סלרי ונענע, ויניגרט נקטרינה וזרעי חמנייה; קרודיטה שורשים עם קישור וכוסמת תפוחה, חסה בייבי ג'ם וברזאולה דלעת; קישוא צלוי על גריל פחמים עם ג'ל בלסמי, קרם קישוא וגבינת נעמי ושורש סלרי עם ריבת שזיפים, קרמבל פקאן, גבינת סקרמוזה וקצף שיבולת שועל.

עוד תמצאו במנות הירקות בתפריט הסתיו חציל מאודה עם סילאן, מיסו ושום שחור, אגוזי לוז ורוטב קרם פרש; כרוב צלוי עם קרמבל שום וטימין, xo פטריות וגבינת גלי; תפוחי אדמה צלויים עם קרם תפוחי אדמה, חלב שיבולת שועל, מיסו לבן וחמאת שקדים ו"ספגטיני" דלעת עם ויניגרט צ'ילי מותסס, ציר דלעת וזרעי דלעת בקוג'י וטורטליני תירס וכרישה עם חמאת תירס, שאטה ומרווה (56-92 ש"ח).

חציל מאודה בתפריט הסתיו של Weiss
חציל מאודה בתפריט הסתיו של Weiss | צילום: יח"צ

באגף הים יציעו בוייס לחם דגנים אפריקאי עם דג ים, סלסת שומר וחמציץ, ג'ל פטטיס ונקטרינה (38 ש"ח ליחידה); סשימי דג ים עם סירופ אצטרובלים, קמבוצ'ה תה שחור וטבסקו צימוקים מעושנים; קלמרי במילוי כרישה וגבינת גלי, וישיסואז גארום סרדינים ובוטרגה; "קבאנוס" שרימפס עם ראגו בצל ותפוחי אדמה, תרד שחור ושמן תרד; ניוקי בצק רבוך, שרימפס, קלמרי ויוגורט כבשים; בריוש צרוב עם קרם פיסטוק, טרחון מיושן וגבינת נלי ופורל צרוב עם רליש שאלוט ושומן טלה, ברבלאן מוקצף וארטישוק ירושלמי (74-128 ש"ח)

בחלק היבשתי של התפריט תמצאו מנת שקד עגל על קרפ כוסמת, בצל מוחמץ, חמאת מיסו וציר שרימפס (32 ש"ח ליחידה); צלעות טלה עם חמאת רוויון ואריסה וקוויאר שחור מנחל דן או סינטה טלה בקוג'י, ראגו סלק ובשר טלה, סלק צלוי וציר עוף מושחם (132-156 ש"ח).

לקינוח יציעו ב-Weiss מנה לא שגרתית אך מסקרנת מאוד בדמות גלידת שמנת חמוצה עם קוויאר ושבבי תפוחי אדמה חרוכים של הקונדיטורית מיכל גולדברגר (מונא).

מסעדת וייס נפתחה לפני כשנתיים בבניין היסטורי משנת 1910 בפינת הרחובות אחד העם והרצל והפכה במהרה לאחת מהמסעדות המדוברות והמוערכות בתל אביב.

בפברואר האחרון השיקו במסעדה שעת תה מדי יום שלישי ב-16:00 במסגרתה מוגש תפריט הכולל כריכים, מאפים, עוגות ועוגיות. מסקונס, פרעצלים וכריך סלט ביצים עד לטארטלטים, פחזניות וסלט פירות.

מסעדת וייס Weiss | הרצל 2 תל אביב | ראשון-שני 18:00-22:30 שלישי 16:00-22:30 רביעי-חמישי 18:00-22:30 | שישי-שבת 11:30-14:30 (בראנץ') 18:00-22:30 | הזמנות בטלפון 03-5707477 ובאתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

חיים כהן וישראל אהרוני מבשלים בדיקסי

קולטורה: סרט, יין והרצאה של שף חיים כהן בהיכל התרבות

אירועים ופסטיבלים
יקב גלאי במושב ניר עקיבא

בואו לפרגן: 6 עסקים קולינריים בצפון הנגב שנפתחים מחדש

חדשות האוכל
מסעדת טייסט אוף קולומביה Taste of Colombia

Taste of Colombia: שיר אהבה לאוכל קולומביאני בתל אביב

חדשות האוכל
תפריט סתיו 2022 של קפה אירופה

הופה: קפה אירופה חוגגים עשור עם תפריט צהריים חדש

חדשות האוכל

טרי מהתנור

קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>
מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>

מדריכים שאהבתם

אחסון אספרגוס טרי במקרר: כך תעשו זאת נכון

מדריכים וטיפים

לא מה שחשבתם: כמה פירות מומלץ לאכול ביום?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?