לאחר קמפיין ממושך במהלכו נדרשו הצרכנים להפעיל את בלוטות הטעם שלהם ולנחש מה הטעמים החדשים של פאנטה ב-2 בקבוקים שהוצעו ברשתות השיווק, נחשפו אמש הטעמים שהצליחו לבלבל את קהל הטועמים.
מחפשים את הטעמים החדשים של פאנטה לקיץ 2023?
במסגרת הפעילות נמכרו ברשתות השיווק 2 בקבוקי פאנטה זירו עם סימן שאלה גדול שמחליף את שם הטעם, בקבוק עם תווית כחולה ובקבוק עם תווית ירוקה. כל לוגם התבקש לסרוק את קוד ה-QR שעל הבקבוק, לנחש את הטעמים באתר פאנטה וליהכנס להגרלה פרסים יוקרתיים, מאייפון 13 פרו ועד לפלייסטיישן 5 הנחשק.
לאורך תקופת הפעילות שוחררו גם רמזים שונים ברשתות החברתיות, בין השאר דרך סדרת סרטונים בה ניסו משפיעני רשת שונים לנחש את הטעמים החדשים של פאנטה.
עוד טעימה: 10 טעמי פאנטה משוגעים מסביב לעולם
הטעמים החדשים של פאנטה – אז מה הטעם?
כעת כאמור, לאחר תום תקופת הפעילות, פורסמו הטעמים הסודיים. הבקבוק עם התווית הירוקה הוא למעשה פאנטה בטעם מנגו אננס בעוד הבקבוק עם התווית הכחול מכיל פאנטה בטעם אננס ליים. טרם ברור מי מהטעמים יצטרף לטעמים הקבועים של פאנטה ומי הם יימכר במהדורה מיוחדת לזמן מוגבל בלבד.
בימים הקרובים צפויים בפאנטה להכריז על הזוכים המאושרים בפרסים השונים שהוצעו במסגרת הפעילות.
פרויקטים דומים של טעמים סודיים של פאנטה נערכים כבר מספר שנים ברחבי העולם ובעיקר באירופה בהצלחה רבה וגם בישראל מקווים בפאנטה להפוך את הפעילות למסורת.
גם המותג קוקה קולה התחדש השבוע בטעם מסקרן משל עצמו, פרי שיתוף פעולה של חברת קוקה קולה ודיג'יי מרשמלו, מהאמנים הפופולריים בעולם בתחום המוזיקה האלקטרונית.
במסגרת שיתוף הפעולה הושקה קולה חדשה בטעם לא שגרתי – קולה זירו תות אבטיח. הפחית הלבנה עם העיצוב יוצא הדופן, עוצבה בעצה אחת עם דיג'יי מרשמלו ובהשראתו.