חברת קוקה קולה העולמית משיקה טעם חדש ומפתיע לכבוד קיץ 2022 שנרקח בשיתוף פעולה חד פעמי עם דיג'יי מרשמלו האמריקאי – קולה זירו אבטיח תות.
השקת הטעם החדש מתרחשת במסגרת הפרויקט השאפתני של קוקה קולה, Coca-Cola Creations, שמחבר בין המותג לחדשנות ואמנות עם קונספטים לא שגרתיים וטעמים מפתיעים. לפני מספר חודשים דיווחנו על תוצר אחר של הפרויקט – קוקה קולה סטארלייט בטעם "חלל".
עוד טעימה: בואו לנחש את הטעם הסודי של פאנטה
טעמי הפאנטה הכי הזויים בעולם
וקארדי בי משיקה קצפת אלכוהולית
קוקה קולה זירו אבטיח תות – מהשבוע הבא גם בישראל
הטעם החדש ישווק ברחבי העולם וגם בישראל החל מהשבוע הבא (12.7) במהדורה מיוחדת לזמן מוגבל. קולה זירו אבטיח תות מגיע בפחית בלבד ובצבע לבן. בארצות הברית הקולה החדשה תשווק גם בגרסא רגילה עם סוכר. זהו המשקה הראשון של קוקה קולה אי פעם שיוצר בשיתוף פעולה עם אמן. הפחית עצמה עוצבה גם היא על פי הוויזואליה המזוהה דיג'יי מרשמלו.
"כולם ציפו שנייצר קולה בטעם מרשמלו, לכן לא ממש רציתי לעשות את זה. התחלנו במקום לשחק עם טעמים ויצרנו שילוב של הטעמים האהובים עלי. אני חושב שיש לזה טעם מדהים ומקווה שהמעריצים יאהבו את הטעם החדש גם כן", אמר ד'יגיי מרשמלו בהצהרה לתקשורת.
החל מה-25 ביולי יוכלו המעריצים גם לסרוק קוד QR שיוטבע על הפחית ולקבל גישה לטרק החדש של דיג'יי מרשמלו. ב-10 לאוגוסט הוא צפוי גם להגיע לישראל להופעה אחת בלייב פארק ראשון לציון במסגרת פסטיבל קוקה קולה סאמר מיוזיק,
עוד טעימה: נחשפו הטעמים הסודיים והחדשים של פאנטה
מרשמלו הוא אחד מהדיג'יים המוכרים והמצליחים בעולם עם יותר מ-10 מיליארד האזנות בספוטיפיי ו-55 מליון מנויים ביוטיוב. מרשמלו נולד בשנת 1992 בארצות הברית תחת השם כריסטופר קומסטוק. הוא מזוהה עם הקסדה הלבנה המרובעת שעל ראשו בכל הופעה ומזכירה מרשמלו.