בשורה לזללנים: אחת מארוחות הבוקר הטובות בתל אביב חוזרת

ארוחת הבוקר של מסעדת אלנה במלון נורמן בתל אביב, מארוחות הבוקר המדוברות בעיר, נפתחת מחדש לקהל הרחב עם שפע מנות מפנקות.
עדכונים טעימים למייל!

לאחר תקופה לא קצרה שהייתה סגורה לאורחי המלון בלבד, ארוחת הבוקר המדוברת של מסעדת אלנה המוערכת במלון נורמן בתל אביב פותחת שעריה גם לקהל הרחב עם תפריט אלגנטי ומפנק.

עוד טעימה: גם ארוחת הבוקר של קפה 65 עושה קאמבק
ומה דעתנו על ארוחת הבוקר של האחים?

ארוחת בוקר של אלנה במלון נורמן
ארוחת בוקר של אלנה במלון נורמן | צילום: דנה פרידלרדר אורן

ארוחת הבוקר של אלנה

תפריט הבוקר שמוגש במסעדה בכל ימות השבוע בין השבות 7:00-11:30 כולל בין השאר סלסלת מאפים, ירקות אורגניים טריים, לאבנה סומק, טאבולה רוקט, גבינות מקומיות, זיתים, חמאה וריבה.

בנוסף כל סועד זכאי לבחור מנה עיקרית מבין מבחר מנות כמו ביצים נוסח בנדיקט עם בייקון והאם על בריוש ביתי ורוטב הולנדייז; ביצים נוסח פלורנטין עם תרד מאודה על בריוש ביתי ורוטב הולנדייז או ביצים נוסח רויאל עם סלמון מעושן על בריוש ביתי ורוטב הולנדייז.

עוד תמצאו בעיקריות לבחירה ברוסקטת אבוקדו וביצים עלומות עם לחם מחמצת ועירית; בריוש פטריות וביצה עלומה; שקשוקה פיקנטית קלאסית, טבעונית או עם נקניקיות מרגז או צלחת דגים מעושנים וכבושים עם סלמון מעושן, איקרה, הרינג, בצל סגול וצלפים.

מחיר ארוחת הבוקר של אלנה במלון נורמן עומד על 160 ש"ח לסועד כולל שתייה חמה וקרה לבחירה.

מי שירצה להוסיף לארוחה גם משהו מתוק יוכל לבחור בין פרנץ' טוסט עם פירות טריים מקורמלים, קרם פרש ומייפל (78 ש"ח); מוזלי עם יוגורט, גרנולה, פירות, חלבה וסילאן (68 ש"ח) או צלחת מתוקים עם רוגעלך, קרואסון שקדים, ברד פודינג ועוגיות ריבה.

אם תעדיפו מתוקים בריאים קצת יותר תוכלו לבחור בצלחת פירות (52 ש"ח) או קערת בריאות עם דייסת שיבולת שועל, פירות טריים וזרעי צ'יה (62 ש"ח).

מסעדת אלנה נפתחה מחדש לפני כשנה וחצי לאחר תקופת הקורונה בהובלת השפים דניאל צור ועומר שדמי שלקחו את המושכות מהשף ברק אהרוני שהוביל אותה מיום פתיחתה. השניים יצרו במסעדה תפריט שנשאר נאמן לטעמים הים התיכוניים שמזוהים עם אלנה עם נגיעות איטלקיות ופרשנות אישית.

התפריט הרגיל של המסעדה מתחלק ל-3 אגפים: קרות, מחבתות/תנור אבן וג'וספר/פלנצ'ה.

במנות הקרות תמצאו למשל טרטר פילה בקר עם קרם חזרת ועלי כרוב פריכים; דלעת צלויה עם קרם פרש ואגוזי לוז מקורמלים; קרודו דג עם הדרים ועשבים וליטל ג'אם עם חמאה חומה, גבינת המאירי ושקדים קלויים (68-74 ש"ח).

באגף המחבתות תמצאו מנות כמו לזניה פתוחה עם ראגו בקר, פרמזן ויין לבן; טורטליני מלוחיה עם חמאת זעתר ולימון; פיצה אלנה עם חציל שרוף, גבינת המאירי, חלמון ביצה ותטבילה ופילה מוסר ים עם שומר צלוי וגרגרי חומוס בציר ים (55-155 ש"ח).

מהג'ופסר מציעים בין השאר שיפוד תמנון עם שומן כבש, תפוח אדמה מדורה ויוגורט; המבורגר Library עם לחמניית בריוש וצ'יפס ביתי וכרוב צלוי עם ציר בקר, צנוברים ואבן יוגורט לצד נתחים משתנים במחיר ל-100 גרם (72-140 ש"ח)

ארוחת בוקר במסעדת אלנה | נחמני 23, תל אביב | ראשון-שבת 07:00-11:30 | הזמנות בטלפון 03-543-5400 ובאתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

5 מאכלים שיעזרו לכם להתעורר בבוקר

קמים עייפים? 5 מאכלים שיעזרו לכם להתעורר בבוקר

מדריכים וטיפים
לשתות קפה על בטן ריקה על הבוקר

למה לא כדאי לשתות קפה בבוקר על בטן ריקה

מדריכים וטיפים
ארוחת בוקר רומנטית במלון עכותיקה בעכו

כמה אהבה: מצאנו ארוחת בוקר חדשה ורומנטית מול הים

חדשות האוכל
בראנץ' ארוחות בוקר טבעוניות של פלאנט X

שישי טבעוני: פלאנט X משיקים בראנץ' ארוחות בוקר קלאסיות

חדשות האוכל

טרי מהתנור

מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>
יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
כל מה שצריך לדעת על יום כיפור 2024 - זמני כניסת ויציאת הצום, איך להתכונן כראוי, מה כדאי לאכול בארוחה מפסקת ואיך לשבור צום בצורה נכונה >>

מדריכים שאהבתם

בול במידה: איך להכין סטייק מושלם בנינג'ה גריל

מדריכים וטיפים

המדריך לבשלן: איך להכין בשר טחון עסיסי בכל פעם

מדריכים וטיפים

מה לזלול?