חוויה לכל המשפחה: מרכז המבקרים של במבה נפתח בקרית גת

אסם נסטלה משיקה את מרכז המבקרים החדש של במבה בקרית גת עם הצצה לתהליך הייצור של החטיף הכי ישראלי וחוויה אינטראקטיבית חדשנית.
עדכונים טעימים למייל!

חברת אסם נסטלה משיקה לראשונה את מרכז המבקרים החדש של במבה שיציע חוויה אינטראקטיבית חדשנית והצצה בלעדית לתהליך הייצור של החטיף המיתולוגי והאהוב.

מרכז המבקרים החדש הוקם במפעל במבה בקרית גת, בלב הקמפוס התעשייתי שהקימה אסם נסטלה בעיר על שטח של כ-700 מטר רבוע. המרכז תוכנן ובוצע ע"י חברת "התעשייה – תוכן, עיצוב, טכנולוגיה" עם שלל טכנולוגיות חדשניות, מסכי ענק ומיצגים אור קוליים אינטראקטיביים לכל המשפחה.

מרכז המבקרים של במבה בקרית גת
מרכז המבקרים של במבה בקרית גת | צילום: עזרא לוי

בקמפוס התעשייתי של אסם נסטלה שהוקם בהשקעה של מאות מיליוני שקלים שוכנים גם מפעלי צבר, בונז'ור ומפעל חדש של טבעול שצפוי להיפתח בקרוב. בסך הכל מועסקים במקום מעל 700 עובדים.

מרכז המבקרים החדש הוקם לפני כ-4 שנים בקרית גת כחלק ממפעל במבה בו הושקעו כ-250 מיליון שקלים. מאז המעבר זינק הייצור ב-30 אחוזים וכיום נמכרת במבה ב-18 מדינות מסביב לעולם וברשתות שיווק מובילות בארצות הברית כמו וולמארט וטארגט.

עוד טעימה: במבה במילוי במבה אדומה מגיעה למדפים

מהבמבה בוס אל ארץ הבמבה

אל המרכז ניתן יהיה להגיע עם ה"במבה בוס" שיסיע מבקרים מתחנת הרכבת בקרית גת או בחניון הסמוך למפעל. את המבקרים במרכז ילווה סיפור מסע מרתק ואינטראקטיבי ב"ארץ הבמבה".

לאחר קבלת דרכון מיוחד יוכלו המבקרים לטייל בין חבלי ארץ הבמבה כשבכל ארץ יוצעו משימות קבוצתיות המעודדות עבודת צוות ומקדמות את העלילה. בשדות התירס למשל יוכלו המבקרים לקטוף תירס מקלחי ענק על ידי הפעלת רחפות, באולם ספינות האוויר תוכלו להמריא אל עבר ענני חמאת הבוטנים ולפוצץ אותם בכדי להמטיר גשם של חמאת בוטנים ועוד ועוד הפתעות לכל המשפחה.

חוויה לכל המשפחה במרכז המבקרים של במבה
חוויה לכל המשפחה במרכז המבקרים של במבה | צילום: עזרא לוי

החוויה מלווה כמובן כולה על ידי התינוק האהוב של במבה לו יסייעו המבקרים בהבאת חומרי הגלם של במבה מהארץ הדמיונית אל המפעל הממשי, אליו תגלשו בשיא החוויה. המשימות שואבות השראה מעולמות הגיימינג ומשלבות מפגש חד פעמי בין פלטפורמות אינטראקטיביות המשפיעות על התכנים הדיגיטליים.

לאחר השלמת המשימות יוכלו המבקרים לצפות בתהליך הייצור והאריזה של במבה. אורך הסיור כשעה וחצי. תושבי עוטף עזה יוכלו להיכנס ללא עלות עד סוף חודש אפריל ותושבי קרית גת ייהנו מהנחה קבועה. הסיור ייערך בקבוצות של עד 37 מבקרים בכל פעם ומיועד לגילאי 4 עד 120.

מסע בארץ הבמבה במפעל המבקרים
מסע בארץ הבמבה במפעל המבקרים | צילום: עזרא לוי

המרכז מונגש לבעלי מוגבלויות – אנשים עם עיוורון או עם לקויות ראייה יקבלו דרכונים מיוחדים לארץ הבמבה עליהם מוטבע כתב ברייל וכבדי שמיעה יוכלו להשתמש באפליקציות חדשניות אשר יסייעו להם לחוות את מרכז המבקרים בצורה אולטימטיבית. בנוסף, קבוצות מחו"ל ייהנו מתרגום ההנחיות וההסברים בשפה האנגלית.

במבה הושקה לראשונה כבר בשנת 1964 והפכה עם השנים לסמל תרבות ישראלי עם שלל מהדורות מיוחדות, מילויים וטעמים מפתיעים שאוהבים על ילדים ומבוגרים כאחד.

מרכז המבקרים של במבה | ראשון-חמישי 9:00-19:00 שישי 9:00-14:00 | מחיר כניסה: 20 ש"ח | הרשמה באתר האינטרנט של במבה

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

7 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי

יצאנו לזלול במבה במילוי וופל בלגי – וזה מה שחשבנו

חדש על המדף
פתיבר פינוקים עוגת גבינה

חדש מאסם: פתי בר פינוקים בטעם עוגת גבינה

חדש על המדף
Chips Hand Cooked Style של אסם

יצאנו לזלול: CHIPS Hand Cooked Style בסגנון מסורתי ביתי

חדש על המדף
בייגלה שטוחים חמוץ חריף

יצאנו לזלול: שטוחים חמוץ-חריף, מנה חמה מק אנד צ'יז וקאמבק של בן & ג'ריס

חדש על המדף

טרי מהתנור

מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>
מארזי ראש השנה 2024 - טעם הגליל

ראש השנה 2024: מארזי תוצרת מקומית ויין ישראלי לשולחן החג

חדשות האוכל
מגוון יינות ישראליים, מארזים עם שלל תוצרת מקומית איכותית ושיתופי פעולה מסקרנים שיעטרו לכם את שולחן החג בראש השנה 2024 >>

מדריכים שאהבתם

נמאס לקלף עגבניות? תכירו את השיטה שתחסוך לכם זמן ועצבים

מדריכים וטיפים

זו הדרך הנכונה להקפיא בשר בלי לאבד את הטעמים

מדריכים וטיפים

מה לזלול?