בייגלה בטעם ביסלי גריל חוזר למדפים
קרדיט תמונה – מערכת האתר

בייגלה בטעם ביסלי גריל חוזר למדפים

לאחר היעלמות לא מוסברת ממדפי החטיפים, בייגלה בטעם ביסלי גריל חוזר במפתיע לרשתות השיווק לסיבוב נוסף. יצאנו לבדוק וחזרנו עם מסקנות.
שיתוף

תוכן עניינים

לפני כחצי שנה, בשיאו של עוד גל חטיפים בטעם חטיפים בכלל ובשיא הפופולריות של טרנד טעם בייגלה בכל דבר, השיקה חברת אסם בקול תרועה מהדורה מיוחדת של בייגלה בטעם ביסלי גריל.

השיטה הזו של השקת מוצרים במהדורה מיוחדת לזמן מוגבל מאפשרת לחברות להוציא לשוק מוצרים חדשים מבלי להתחייב, כך שאם המוצר ייכשל במבחן המכירות, תמיד יוכלו לטעון שמראש לא הייתה כוונה להשאירו כחבר של קבע על המדף.

עוד טעימה: טעמנו את הפופקורן בטעם במבה וחזרנו מרוצים

בייגלה ביסלי גריל חוזר למדפים
בייגלה ביסלי גריל חוזר למדפים (צילום: מערכת האתר)

כשניסינו אנו במערכת להשיג את בייגלה ביסלי גריל אי שם בחודש אוקטובר, התפלאנו לגלות שמקומו נפקד לחלוטין בקיוסקים וברשתות השיווק אותם דגמנו, פניות ותלונות רבות של גולשים איששו זאת ובייגלה בטעם ביסלי הפך כמעט לאגדה אורבנית, לחטיף שמקום קבורתו לא נודע.

אסם עצמם לא מסרו נתוני מכירות או מידע לגבי סיבת היעדרותו של הבייגלה החדש מהמדפים וכך, מבלי שרבים מחובבי החטיף הספיקו לטעום את השילוב המסקרן, הוא נעלם מחיינו כלא היה.

כעת, מחזירה אסם את בייגלה בטעם ביסלי גריל למדפים לסיבוב נוסף, גם הפעם מצוין על האריזה כי מדובר במהדורה מיוחדת, קרי מוגבלת בזמן, אך לעת כתיבת שורות אלה בתחילת חודש יוני, ניתן להשיג את הבייגלה המדובר ברשתות השיווק השונות.

לא ברור אם אסם שינתה משהו במרכיבים או בייצור הבייגלה, אך נסייני המערכת שהספיקו לטעום את החטיף בגלגולו הראשון טוענים בתוקף כי משום מה טעם הגריל פחות נוכח הפעם, אך עדיין אי אפשר לטעות בו.

בייגלה ביסלי גריל -- חזר ובגדול?
בייגלה ביסלי גריל — חזר ובגדול? (צילום: מערכת האתר)

אז מה חשבנו על בייגלה בטעם ביסלי גריל?

ובכן, מדובר בחוויה מורכבת. אם נשווה אכילת בייגלה ביסלי גריל לתופעות במחוזות הנפש, הרי שמדובר בחוויה המקבילה למאניה-דיפרסיה עמוקה. המאניה מגיעה ברגע הראשון שהבייגלה החדש נוגע בלשון, טעם הגריל המוכר לא משאיר מקום לטעויות, אנחנו אוכלים ביסלי, הוא לא נראה כמו ביסלי, הוא בכלל בייגלה, אבל כן, הוא אכן בטעם ביסלי.

הבלבול הקל והדיסוננס שאוחז בטועם הממוצע מתחלף ברגע אחד בסיפוק מהטעם, לא מדובר שוב באחיזת עיניים נוסח פתי בר פיסטוק בכל מה שקשור לטעמים, הבטיחו גריל קיבלנו גריל.

אך הנפילה הגדולה, קרי דיפרסיה, הגיעה שניות אחדות אחרי שטעם הגריל הציף את בלוטות הטעם שלנו.

ההתניה שנוצרה אצלנו לאורך השנים בכל מה שנוגע לביסלי גריל היא שיחד עם הטעם הגרילי המוכר מגיע גם מרקם קראנצ'י אך עסיסי, בבייגלה ביסלי לעומת זאת טעם הגריל נוכח אך ורק כמעין ציפוי על הבייגלה עצמו ואינו חודר פנימה.

התענוג של למצוץ את לשד הביסלי בכדי לסחוט ממנו עוד ועוד מהגריל הזה מתרסק לקרקע המציאות עם בייגלה בטעם ביסלי גריל ומשאיר אותנו עם חצי תאוותנו.

ובכן בייגלה בטעם ביסלי גריל הוא כמו מאניה-דיפרסיה, כמו סטוץ גרוע, כמו אלף כפות כשכל מה שאתה צריך זה סכין, הוא מספק את טעם הגריל האהוב לשניות אחדות אך אז נתקלים ביובש האופייני לבייגלה באשר הוא מאז ומעולם וחווית האכילה מסתכמת במשפט אחד שמהדהד היטב בראש: "אז למה לא בעצם לקנות ביסלי גריל וזהו?"

בייגלה בטעם ביסלי גריל | 8-15 ש"ח לחטיף במשקל 300 גרם | להשיג ברשתות שיווק מובחרות ברחבי הארץ

מגזין לזלול שואף להעניק לקוראים מידע מבוסס מחקרית תוך קישור למקורות אמינים ומוסמכים בכדי לספק מדריכים וטיפים אמינים ומועילים. עם זאת, התוכן המוצג במגזין הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מותאם אישית. עיינו בתנאי השימוש המלאים
צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת

כתבות בשבילך

חבל לפספס