לזלול - מגזין אוכל ישראלי

פורים 2024: 5 אוזני המן שחייבים לזלול בקונדיטוריות

רגע לפני פורים והקונדיטוריות עמוסות בשלל אוזני המן קלאסיות וגרסאות משודרגות במגוון מילויים. בחרנו 5 אוזני המן שכדאי לכם לזלול בפורים 2024
5 אוזני המן מומלצות בקונדיטוריות - פורים 2024
5 אוזני המן מומלצות בקונדיטוריות - פורים 2024 | צילום: מערכת לזלול
שיתוף

רגע לפני פורים 2024, יצאנו לטעום את קולקציות אוזני ההמן של הקונדיטוריות המובילות. מאוזני המן קלאסיות ועד לגרסאות המשודרגות שהולכות ומשתכללות בכל שנה ושנה, בחרנו 5 אוזני המן טעימות ומוצלחות במיוחד שאתם חייבים לזלול בחג הקרוב.

עוד טעימה: אירועי אוכל בפורים 2024 – מה יש לזלול?

ביסקוטי

גם השנה יצרה שף קונדיטורית רוסלה יונה קולקציית אוזני המן עבודת יד מבצק פריך וחמאתי במגוון מילויים ובצבעים משמחים. בין השאר תמצאו אוזני המן שוקולד בלגי, פרג הדרים, קורנפלקס עם חלב, מוקה פקאן ומרמלדה ושוקולד לבן (מארז 280-300 גרם ב-44 ש"ח).

במערכת אהבנו במיוחד את טעם מוקה פקאן שהציע גרסא מעט בוגרת עם מרירות מאוזנת ומתיקות מעודנת ואת קלאסיקת הפרג שהשתדרגה עם נגיעות ניחוח הדרים.

מי שקצרו את רוב המחמאות היו אוזני המן מרמלדה ושוקולד לבן שהצליחו להתחבב על המבוגרים והקטנטנים כאחד בזכות הצבע המזמין, הניחוח הפירותי והמילוי שהצליח לשמור על תחכום ופשטות עם מתיקות נעימה ולא משתלטת מדי.

אוזן המן מרמלדה ושוקולד לבן של ביסקוטי
אוזן המן מרמלדה ושוקולד לבן של ביסקוטי

טעמנו גם עוגה מיוחדת שמציעים בביסקוטי לרגל החג – גאלט דה רואה, שידועה כעוגת המלכים. מדובר בעוגה צרפתית קלאסית משכבות של בצק עלים במילוי קרם פרנג'יפאן וקרם פרג. העוגה מרהיבה ביופייה ומספקת טעמים מוכרים עם טוויסט עם קרם רך ומתקתק לצד הפרג הקלאסי (96 ש"ח).

פורים 2024 בביסקוטי | כשר בהשגחת בד"צ בית יוסף | להשיג בחנות "ביסקוטי" או בהזמנה לכל חלקי הארץ בטלפון 03-5704015 ובאתר ביסקוטי

לחמים

מאפיית לחמים הוותיקה והאהובה של אורי שפט מציעה כבכל שנה קולקציית אוזני המן קלאסיות עבות יד לצד כמה גרסאות מתוקות ומלוחות מעט יותר מתוחכמות.

באגף המלוחים על בסיס בצק פריך מלוח תמצאו אוזני המן תפוח אדמה ובצל מטוגן או אוזני המן בטטות מוקרמלות עם גבינת פטה ואגוזי מלך (18.9 ש"ח ל-100 גרם) ובמתוקים תמצאו אוזני המן על בסיס חמאה ושקדים כמו בראוניז שוקולד בלגי, תמרים עם תערובת אגוזים ושקדים, פרג מבושל בחלב ו"כובע נפוליאון" במילוי כדור מרציפן איכותי (15.3 ש"ח ל-100 גרם).

עוד מציעים בלחמים לקראת החג טארט פרג ותפוחי עץ וספיישל אוזן המן גדולה עם קרם פטיסייר, מרציפן ותות שדה וערכות אפייה ביתיות של אוזני המן מתוקות.

הגרסה המלוחה בדמות הבטטות התחבבה עלינו במיוחד בזכות השילוב עם גבינת הפטה והפרג הקלאסיות פשוט עשו את העבודה עם בצק דק ופריך במיוחד ומילוי מלא טעמים.

אוזן המן "כובע נפוליאון" של לחמים
אוזן המן "כובע נפוליאון" של לחמים

מי שכבשו את ליבנו בזכות המראה הייחודי והטעם שאי אפשר לעמוד בפניו, בעיקר למי שחובב מרציפן, היו אוזני המן "כובע נפוליאון" ששילבו בין בצק חמאתי ומפנק לבין כדור מרציפן נדיב ורך שהתמזגו יחד לביס כיפי אחד ושלם.

פורים 2024 בלחמים | להשיג בסניפי הרשת ובאתר לחמים

בוטיק סנטרל

רשת בוטיק סנטרל מציעה אף היא שלל אוזני המן מבצק חמאתי ועשיר במיוחד. רוב הטעמים מבוססים על קלאסיקות כמו שוקולד ופרג ואגוזים ותמצאו גם גרסה טבעונית עם אגוזים ותמרים על בסיס חמאת שקדים (3 ש"ח ליחידה, 2.5 בקניית 16 יחידות ומעלה).

אך מי שגונבת את ההצגה הוא החידוש הקולינרי והיציאה הלשונית של בוטיק סנטרל לפורים 2024 – המנסטרדם. מדובר למעשה באוזן המן ענקית בשילוב של עוגיית אמסטרדם ענקית מבצק שוקולד רך עם פרלין שוקולד לבן עשיר בצורה של אוזן המן (14 ש"ח).

המנסטרדם - אוזן המן-עוגיית אמסטרדם של בוטיק סנטרל
המנסטרדם – אוזן המן-עוגיית אמסטרדם של בוטיק סנטרל

אמנם המנסטרדם מעט מתרחקת מהקלאסיקה אך אף אחד במערכת לא התאפק לנוכח ההזדמנות לנגוס בעוגייה רכה ופאדג'ית מלאה בשוקולד לבן איכותי.

פורים 2024 בבוטיק סנטרל | להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית או במשלוח באתר בוטיק סנטרל

עוד טעימה: למה אוזני המן נפתחות באפייה?

שמו

קונדיטוריית שמו של שף קונדיטור מיקי שמו מציעים השנה אוזני המן קלאסיות מבצק פריך ופריך ללא סוכר במילוי פרג, אגוזים, שוקולד ותמרים (42 ש"ח לקופסה של 350 גרם).

בנוסף מציעים אצל שמו אוזני המן מבצק שמרים במילוי פרג, ריקוטה וצימוקים או אגוזים (6 ש"ח) וגם עוגת פרסבורגר פרג, עוגת פרג ללא תוספת סוכר ועוד (49-65 ש"ח).

אוזן המן שמרים במילוי אגוזים של שמו
אוזן המן שמרים במילוי אגוזים של שמו

זללני המערכת אהבו במיוחד את גרסת השמרים של שמו לאוזני המן, בזכות הבצק החמאתי והעשיר והכתירו את מילוי האגוזים כמוצלח במיוחד שהזכיר מעט את החרוסת שנפגוש על שולחן הסדר בחודש הבא.

רולדין

רשת רולדין מחדשת גם השנה עם מגוון של אוזני המן בשלל צבעים, מילויים וציפויים. לצד הטעמים הקלאסיים מבצק שקדים במילוי פרג ותמרים ותמרים ואגוזים (14 ש"ח ל-100 גרם). בנוסף, תמצאו גם ברולדין אוזן המן בגרסת XL – בראוניז נוצ'ולה ביאנקו במילוי בראוני וקרם אגוזים עשיר (18 ש"ח)

אנחנו אהבנו במיוחד את הגרסאות המצופות. אוזני המן טבעוניות עם קרם בננה, קרם לוטוס וקראסט קרמבל עוגיות קרמל היה מפתיע בטעמים אך מעט מתוק מדי לחלק מהזללנים.

אוזן המן מצופה שוקולד נוצ'ולה ביאנקו של רולדין
אוזן המן מצופה שוקולד נוצ'ולה ביאנקו של רולדין

אוזני המן שוקולד במילוי נוצ'ולה ביאנקו וקראסט אגוזי לוז היו מוצלחות מאוד וקצרו את רוב השבחים עם מתיקות מאוזנת וציפוי שוקולדי מושחת (6 ש"ח ליחידה).

פורים 2024 ברולדין | להשיג בסניפים ובאתר רולדין

Picture of מערכת לזלול

מערכת לזלול

כתבי המערכת הם זללנים מלאי תשוקה לכל מה שטעים. כמי שמאמינים בכוחו של האוכל לחבר בין אנשים וליצור זיכרונות בלתי נשכחים, הצוות נחוש לשתף עם הקוראים את אהבתו לאין ספור טעמים. ממדריכים וטיפים לבישול ואפייה למתכונים מעוררי תיאבון. מחדשות קולינריות מסביב לעולם ועד לאירועים ולטרנדים הקולינריים שאסור לפספס
2 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

כמה קלוריות יש באוזני המן

אחת ולתמיד: כמה קלוריות יש באוזן המן?

מדריכים וטיפים
אירועי אוכל פורים 2024 - מאפים בשוק הנמל

אירועים טעימים לחג: כל מה שקורה בפורים 2024

אירועים ופסטיבלים
אוזני המן שלא נפתחות באפייה

הסוד לאוזני המן שלא נפתחות באפייה

מדריכים וטיפים
אוזן המן ענקית של בוטיק סנטרל

לזלול בגדול: הקונדיטוריה שמציעה אוזן המן ענקית לפורים

חדשות האוכל
קולקציית פורים 2023 של קונדיטוריית ביסקוטי

מפה לאוזן: מה מסתתר בקולקציית פורים 2023 של ביסקוטי?

חדשות האוכל
קולקציית אוזני המן של רולדין לפורים 2022

פורים 2022 – אוזני המן מומלצות בקונדיטוריות

חדשות האוכל
מארז של מגנום ואימפריאל לפורים

פורים 2022: מארז מגנום וקוקטיילים מפנק לחג

חדשות האוכל
פורים 2023: אוזני המן מומלצות בקונדיטוריות

פורים 2023: 8 אוזני המן מפתיעות בקונדיטוריות ובמאפיות

חדשות האוכל
מתכון לאוזני המן של הקונדיטורים הגדולים

פורים שמח: מתכון לאוזני המן של הקונדיטורים המובילים בישראל

מתכונים
אוזני המן של רולדין - פורים 2023

פיסטוק, קוקוס או בננה: אוזני ההמן של רולדין לפורים 2023

חדשות האוכל