מפה לאוזן: מה מסתתר בקולקציית פורים 2023 של ביסקוטי?

קונדיטוריית ביסקוטי משיקה את קולקציית פורים 2023 בחנויות ובאתר עם שפע של אוזני המן במילויים מסקרנים, עוגות מפתיעות ומארזים חגיגיים.
עדכונים טעימים למייל!

פורים 2023 מתקרב בצעדי ענק וקונדיטוריית ביסקוטי הוותיקה משיקה כבכל שנה קולקציית אוזני המן מבצק פריך חמאתי בעבודת יד עם מגוון מילויים עשירים ותוספות מושחתות.

עוד טעימה: ומה חשבנו על קולקציית הסופגניות של ביסקוטי?
וגם – מתכון לאוזני המן של השפים המובילים.

קולקציית פורים 2023 של קונדיטוריית ביסקוטי
קולקציית פורים 2023 של קונדיטוריית ביסקוטי | צילום: בועז לביא, סטיילינג: ענת לבל

פורים 2023 בביסקוטי

קולקציית פורים 2023 של ביסקוטי מבית היוצר של הקונדיטורית רוסלה יונה מורכבת השנה מ-5 סוגים שונים של אזני המן במארזים חגיגיים לצד עוגות מיוחדות לחג.

בין השאר תמצאו אוזני המן שוקולד מבצק קקאו במילוי שוקולד בלגי; אוזני המן פרג והדרים; אוזני המן עם שומשום במילוי קרם טחינה ופקאנים; טרופיקנה במילוי שוקולד לבן וקונפיטורת מנגו ואוזני המן לואקר מבצק קקאו במילוי קרם לואקר אגוזים (300 גרם ב-43 ש"ח).

אוזני המן של ביסקוטי - פורים 2023
אוזני המן של ביסקוטי – פורים 2023 | צילום: בועז לביא, סטיילינג: ענת לבל

לצד קולקציית האוזניים יציעו בביסקוטי מבחר של עוגות מיוחדות לחג הפורים כמו עוגת פרג, שקדים ואגסים עם שטרוייזל שקדים, קרם שקדים ואגסים מקורמלים (118 ש"ח) ועוגת פיננסייר פרג ושוקולד עם קרם שקדים וטראפלס שוקולד (64 ש"ח)

בנוסף יוצעו מארזים חגיגיים לפורים כמו מארז מרדכי עם אוזני המן, עוגת קוקוס תפוז אישית, עוגיות מקרון ונשיקת מרנג; מארז אסתר עם אוזני המן, עוגת גזר אישית, עוגיות מקרון, כדורי שוקולד סוכריות ועוגיות קוקיס ומארז אחשוורוש עם אוזני המן, קראנץ שוקולד, עוגיות מקרון, כדורי שוקולד וכריות, עוגיות שוקולד צ'יפס, עוגיות שקדים וג'ינג'ר, עוגיות גרנולה, שברי שוקולד לבן ואגוזים ועוגיות קוקיס (88-212 ש"ח).

עוד טעימה: כמה קלוריות יש באוזן המן?

קולקציית פורים 2023 של ביסקוטי – יצאנו לזלול

זללני המערכת טעמו את מבחר אוזני ההמן מקולקציית פורים 2023 של ביסקוטי ושיבחו את הבצק הפריך על כל טעמיו שהרגיש חמאתי ועשיר במיוחד ואת הגודל המדויק של האוזניים שלא מכביד מדי ושומר על איזון מצוין בין הבצק לכמות המילוי.

חיבבנו במיוחד את אוזני ההמון במילוי קרם טחינה ופקאנים עם טעמים ששיחקו היטב בין המתוק של הקרם עם קריצה של מרירות והפקאנים שהעניקו מעט מליחות, את אוזני ההמן לואקר עם מילוי שקשה לעמוד בפניו וגם את הקלאסיקה בדמות אוזני המן פרג הדרים עם בצק פריך ומדויק ומילוי נדיב ועשיר של פרג בניחוח הדרים.

עוגת פרג, שקדים ואגסים של ביסקוטי לפורים 2023
עוגת פרג, שקדים ואגסים של ביסקוטי לפורים 2023 | צילום: מערכת לזלול

טעמנו גם את עוגת הפרג, שקדים ואגסים שהצטיינה בתחתית שטרוייזל שקדים פריך וכיפי במיוחד, קרם שקדים ופרג עשיר ונוכח ואגסים רכים ומקורמלים היטב.

את המוצרים מקולקציית פורים של ביסקוטי ניתן לרכוש בחנויות "ביסקוטי" או בהזמנה טלפונית לכל הארץ. כל מוצרי הקונדיטוריה הינם כשרים בהשגחת בד"צ בית יוסף.

ביסקוטי | הירקון 67 א.ת. בני ברק | העצמאות 104, נווה עוז החדשה, פתח- תקווה | שושנה דמארי 10, מתחם פיאנו, נתניה | הזמנות בטלפון 03-5704015 ובאתר ביסקוטי

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

איך לשרוד את צום יום כיפור בלי קפה

בלי אספרסו: איך לשרוד את צום יום כיפור ללא קפה?

מדריכים וטיפים
כדורי בצק להקפאה של פסטה ריקו

הבאנו ביכורים: המוצרים החדשים של שבועות 2023 לשולחן החג

חדש על המדף
חודש אמריקה במסעדת מרינדו לכבוד ה-4 ביולי

1.5 ק"ג בשר: מסעדת מרינדו חוגגת חודש אמריקה מוגזם

אירועים ופסטיבלים
חיתוך וקילוף רימון

המדריך לחגי תשרי: איך לבחור ואיך לקלף רימון

מדריכים וטיפים

טרי מהתנור

מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>
נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>

מדריכים שאהבתם

הפח מסריח במטבח? כל השיטות למניעת ריח רע בפח האשפה

מדריכים וטיפים

אביב הגיע: איך לנקות כיריים גז בקלות ובמהירות

מדריכים וטיפים

מה לזלול?