לזלול - מגזין אוכל ישראלי

או לה לה: טעמנו את הסופגניות של ביסקוטי לחנוכה 2022

קונדיטוריית ביסקוטי משיקה את קולקציית הסופגניות "ויוה לה רבולושיין" לחנוכה 2022 עם מחווה למבחר קלאסיקות של הפטיסרי הצרפתי. יצאנו לזלול.
חנוכה 2022: קולקציית הסופגניות של ביסקוטי "ויוה לה רבולושיין"
חנוכה 2022: קולקציית הסופגניות של ביסקוטי "ויוה לה רבולושיין" | צילום: בועז לביא
שיתוף

כמו בכל שנה כמו שעון משיקה קונדיטוריית ביסקוטי את קולקציית הסופגניות החגיגיות מעשי ידיה של הקונדיטורית רוסלה יונה עם מבחר מילויים מושחתים ומפנקים.

לאחר שבשנה שעברה הקדישה את הקולקצייה לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות עם מבחר סופגניות מוגזמות סטייל ארצות הברית, בחרו השנה בביסקוטי לבחור בארץ הקינוחים האולטימטיבית, הלא היא צרפת, עם "ויוה לה רבולושיין" – קולקציית סופגניות מפוארת ומוגזמת במיוחד בהשראת המהפכה הצרפתית לחנוכה 2022. בדקו כאן את הסופגניות של ביסקוטי לחנוכה 2023

עוד טעימה: ומה חשבנו על קולקציית עוגות הדבש של ביסקוטי לראש השנה?

ויוה לה רבולושיין – סופגניות בהשראת קינוחים צרפתיים

מלבד הסופגניות הקלאסיות והאהובות במילוי ריבה תות ביתית, קרם פטיסייר וקרם שוקולד בלגי או קרם ריבת חלב, כוללת קולקציית הסופגניות של ביסקוטי "ויוה לה רבולושיין" מבחר של סופגניות בעבודת יד בהשראת קינוחים צרפתיים קלאסיים עם פרשנות אישית וחגיגית. מעוגת הקונקורד המרהיבה ופאריז ברסט מפואר עד לקרם ברולה קלאסי ופאי לימון עם מרנג.

ויוה לה רבולושיין - הסופגניות של ביסקוטי לחנוכה 2022
ויוה לה רבולושיין – הסופגניות של ביסקוטי לחנוכה 2022 | צילום: בועז לביא

בקולקציית הסופגניות המיוחדות לשנת 2022 של ביסקוטי תמצאו סופגניית קונקורד קסיס עם קרם קסיס, ציפוי שוקולד לבן-קסיס ומקלות מרנג פטל; סופגניית מרנג לימון עם קרם לימון, ציפוי קריספי שוקולד חלב-לימון ונשיקת מרנג וסופגניית קרם ברולה עם קרם וניל וקרמל, ציפוי שוקולד בלונדי, טוויל תחרה קרמל ופניני שוקולד מקורמלים.

עוד תמצאו בקולקצייה סופגניית פריז ברסט עם קרם נוגט, ציפוי פרלינה לוז, דיסקית לואקר נוגט ושוקט לוז וסופגניית שוקו גאטו עם קרם נוטלה, ציפוי גנאש שוקולד חלב וגילופי שוקולד מוזהבים.

הסופגניות של ביסקוטי לחנוכה 2022 – יצאנו לטעום

ניגשנו ביראה ובבטן מקרקרת לטעום בבוקר גשום מעט את קולקציית הסופגניות הצרפתיות החדשה והמהודרת של ביסקוטי לחנוכה 2022. הקו העיצובי הנועז בולט השנה יותר מתמיד אך שומר על אלגנטיות מוקפדת כיאה להשראה מהפטיסרי הצרפתי הידוע בדייקנותו.

קולקציית סופגניות של קונדיטוריית ביסקוטי לחנוכה 2022
קולקציית סופגניות של קונדיטוריית ביסקוטי לחנוכה 2022 | צילום: בועז לביא

הסופגניות עצמן תפוחות ורכות ומכילות כמות מילוי מפנקת בעוד שלל העיטורים הייודיים מוסיפים ממד נוסף של מלכותיות ויוקרה ונותנים תחושה של פטיסרי בוטיק קטן ברחוב צדדי בפריז שנדמה שביקרנו בו אי שם בגלגול אחר.

אהבנו במיוחד את הסופגניות הצבעוניות ביותר בקולקציה שהתאפיינו גם בחמצמצות נעימה. מדובר על סופגניית הקנקורד קסיס הוורדרדה שהכילה כמות נאה של קרם קסיס חמצמץ, ציפוי שוקולד לבן עם טאץ' של קסיס שאיזן את המתיקות ומקלות מרנג פטל שפשוט נמסו לנו בפה ובסופגניית מרנג לימון צהובה ובוהקת עם קרם לימון קרמי, חמצמץ ומדויק ונשיקת מרנג גדולה וכיפית.

סופגניית קונקורד קסיס של ביסקוטי לחנוכה 2022
סופגניית קונקורד קסיס של ביסקוטי לחנוכה 2022 | צילום: בועז לביא

סופגניית פריז ברסט הייתה אף היא מושקעת ומרשימה, בעיקר בזכות דיסקית לואקר נוגט דקה שנחה על הסופגנייה ושוקט לוז קטנטן וקריספי שהשתלבו מעולה עם קרם הנוגט ופרלינה הלוז הקלאסיים.

חובבי הנוטלה יעופו על סופגניית שוקו גאטו עמוסת קרם נוטלה, עם ציפוי גנאש שוקולד חלב קלאסי וגילופי שוקולד מוזהבים להשלים את העיצוב. פחות התחברנו לסופגניית קרם ברולה שהכילה קרם וניל וקרמל טעים וציפוי שוקולד טרנדי אך הרגישה כאילו עדיין לא מצאה את פרופיל הטעמים המדויק שציפינו מהטייטל קרם ברולה.

מחיר הסופגניות הקלאסיות של ביסקוטי נע בין 7-9 ש"ח וסופגנייה מיוחדת מהקולקצייה החדשה תעלה 13 ש"ח. את הקולקציה ניתן להשיג בסניפי ביסקוטי, בהזמנה טלפונית ובאתר החל מיום חמישי ה-1.12.

ויוה לה רבולושיין – קולקציית הסופגניות של ביסקוטי חנוכה 2022 | הירקון 67 א.ת. בני ברק | העצמאות 104, נווה עוז החדשה, פתח- תקווה | שושנה דמארי 10, מתחם פיאנו, נתניה | כל מוצרי הקונדיטוריה הינם כשרים בהשגחת בד"צ בית יוסף | הזמנות בטלפון 03-5704015 ובאתר ביסקוטי

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

שעת התה של אלון שבו ומלון ג'אפה - שעה יפה

"שעה יפה": אלון שבו ומלון ג'אפה במחווה לשעת התה

חדשות האוכל
קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

אביב הגיע: קולקציית העוגות של ביסקוטי לפסח 2023

חדשות האוכל
ולנטיין 2023 בקונדיטוריות במאפיות ובגלידריות

איזה מתוקים: ולנטיין 2023 בקונדיטוריות ובמאפיות

חדשות האוכל
ספר חדש ופופ אפ קונדיטוריה של תלמידי דנון

בואו לזלול: דנון משיקים ספר אפייה עם פופ אפ מתוק ומושחת במיוחד

חדשות האוכל
איך להכין לביבות בנינג'ה גריל

בלי טיפת שמן: איך להכין לביבות בנינג'ה גריל

מדריכים וטיפים
קולקציית עוגות לראש השנה 2023 של ביסקוטי

דבש והפתעות נוספות: זללנו את עוגות ראש השנה של ביסקוטי

חדשות האוכל
פסטיבל הקינוחים של אשדוד - קרם דה לה קרם 2023

דרום מתוק: פסטיבל הקינוחים 'קרם דה לה קרם' חוזר לאשדוד

אירועים ופסטיבלים
סיורים קולינריים בנגב ב-20 ש"ח

היי דרומה: סיורים קולינריים טעימים לחנוכה ברחבי הנגב

אירועים ופסטיבלים
רוגלידה - רוגלך במבה וגלידה של ביסקוטי

הלהיט הבא? תכירו את הרוגלידה – רוגלך בטעמים עם גלידה אמריקאית

חדשות האוכל
קולקציית קינוחי בוב ספוג וחברים בוונדרלנד פטיסרי

וונדרלנד פטיסרי משיקים קולקציית קינוחי בוב ספוג וחברים

חדשות האוכל
הסופגניות הכי טובות של חנוכה 2020

חנוכה 2020: הסופגניות הכי טובות בקונדיטוריות

חדשות האוכל
הסופגניות הכי טובות של חנוכה 2021

חנוכה 2021: כל הסופגניות הכי טובות בקונדיטוריות

חדשות האוכל