המוזיאון הכי מתוק של הקיץ: קנדי הוטל מגיע לישראל

מחפשים פעילות יוצאת דופן לילדים לקיץ? מוזיאון האינסטגרם והסלפי קנדי הוטל מגיע לתל אביב לחוויה רב חושית ומתוקה במיוחד לכל המשפחה.
עדכונים טעימים למייל!

טרנד מוזיאוני האינסטגרם ומוזיאוני הסלפי ממשיך לכבוש את ישראל והפעם עם קנדי הוטל, מוזיאון ממתקים פוטוגני לילדים ולנוער (ומבוגרים שבקטע של סלפי) בנמל תל אביב.

המוזיאון הוקם בהשקעה של יותר מ-6 מליון שקלים ומציע תערוכה אינטרקטיבית, חוויתית ורב חושית עם מבחר חללים מעוצבים, תפאורות מעוררות תאבון, עמדות אינסטגרם וטיקטוק ומתחם גיימינג.

קנדי הוטל - מוזיאון סלפי מתקתק לקיץ
קנדי הוטל - מוזיאון סלפי מתקתק לקיץ (צילום: יח"צ)

קנדי הוטל – הסלפי הכי מתוק בעיר

במוזיאון האינסטגרם תוכלו לבקר ב-12 חללים מעוצבים ואינטרקטיבים, כולם תחת הקונספט של מלון ממתקים מושחת. תוכלו לטפס על קיר שוקולדי במיוחד, לקפץ ולגעת בענני צמר גפן מתוק, להסתחרר בקרוסלת העוגיות, להצטלם בבריכת המלון המסתורית וליהנות מעוד שפע פעילויות מתוקות. משך הביקור במוזיאון הוא כשעה וחצי.

עוד טעימה: פסטיבל הפנקייק הראשון מגיע לנמל תל אביב

מוזיאון הממתקים הוא יוזמה של חברת "כפיים" וחברת "TO MIX" בשיתוף פעולה עם מועדון אשמורת, מועדון ההטבות והאשראי של הסתדרות המורים כשבשבועיים הראשונים לפעילותו הכניסה תהיה לאנשי החינוך וההוראה של ההסתדרות בלבד ובמחירים מסובסדים. מבצעים נוספים בכל וועדי העובדים, חברות האשראי ומועדוני הצרכנות השונים

הטרנד של מוזיאוני האינסטגרם/סלפי בשנים האחרונות מתמקד בלאפשר למשתתפים ליצור מגוון תמונות וסרטונים לרשתות החברתיות על רקע תפאורות מעוצבות בקפידה ואטרקציות פוטוגניות במיוחד.

קנדי הוטל Candy Hotel | ביתן 2, EXPO (גני התערוכה) תל-אביב | מחיר כניסה מלא: 119 ש"ח | 4 לאוגוסט עד סוף ספטמבר | א'-ה' 09:00-21:00 ו' 09:00-15:00 ש' 10:00-19:00 (כניסה אחרונה כשעה וחצי לפני הסגירה) | פרטים נוספים ורכישת כרטיסים באתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

איך להכין תפוח מסוכר

אדום בוהק: איך להכין תפוח מסוכר כמו של פעם

מדריכים וטיפים
בייגלה שטוחים שוקולד וקרמל

מתוק וחדש: פיסטוק מוקצף, קרמל מלוח, גלידת פופקורן ובייגלה שוקולד

חדש על המדף
פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
גלידת מקפלרי (פיצוץ) של מקדונלד'ס בטעם בננה ספליט וקיט קט

מקדונלד'ס, KFC, אוראו וסמור'ס: מה זוללים בחו"ל ביולי 2024

חדשות האוכל

טרי מהתנור

מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>
נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>

מדריכים שאהבתם

חובה לנגוס: תפוחי אדמה קריספיים בתנור ששברו את הרשת

מדריכים וטיפים

לשייקים ולמאפים: איך להקפיא תותים בצורה הנכונה?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?