צ'יטוס מק אנד צ'יז
קרדיט תמונה – מערכת האתר

חדש: צ'יטוס מק אנד צ'יז גבינתי ומושחת במיוחד

חלום שמתגשם? החטיף הפופולרי צ'יטוס משיק לראשונה מוצר חדש ומפתיע בתחום הארוחות המהירות - צ'יטוס מק אנד צ'יז עשיר וגבינתי להכנה ביתית ומהירה.
שיתוף

תוכן עניינים

עדכון: ניתן כעת להשיג צ'יטוס מק אנד צ'יז גם בישראל בחנויות נבחרות במחיר של כ-20 ש"ח.

בתקופה בה רבים מוצאים את עצמם ספונים בבתיהם הרבה יותר, הלחץ הנפשי נמצא בעלייה ואיתו גם עולה הביקוש לאוכל מנחם יותר.

למשבצת הזו בדיוק משיקה כעת חברת פפסיקו יצרנית פפסי שהשיקה שילוב משלה בדמות פפסי סמורס, מוצר חדש ומפתיע המשלב בין החטיף הפופולרי צ'יטוס לאחת המנות המושחתות, הפשוטות והמנחמות ביותר – מק אנד צ'יז.

החברה ראתה ברבעון האחרון עלייה חדה במכירות החטיפים שלה כשבקרב מוצרים כמו צ'יטוס נצפתה עלייה של עשרות אחוזים במכירות.

על פי הודעת החברה, צ'יטוס מק אנד צ'יז ישחזר את הטעם העז של צ'יטוס המקורי ויגיע ב-3 טעמים שונים שייקראו: נועז וגבינתי, חריף בוער וגבינה חלפיניו.

צ'יטוס מק אנד צ'יז – זה עובד?

"ראינו יצירתיות קולינרית מדהימה בקרב מעריצי צ'יטוס לאורך השנים שלקחו את המוצר שלנו והשתמשו בו כמרכיב בפני עצמו במתכונים – במסעדות ובבתים. צ'יטוס מק אנד צ'יז משאילים את ההשראה הקולינרית הזו כדי לספק שילוב מפתיע.

אנחנו שמים את האצבעות הכתומות שלנו על מצרך ביתי בזמנים בהם ארוחות ביתיות נמצאות בעלייה", אמרה רייצ'ל פרדיננדו, נציגת חברת פריטו-ליי.

"אנחנו רואים עליה עצומה בפתרונות לארוחות, מחקרי לקוחות מראים שרוב האנשים מתכננים להמשיך ולאכול בבית גם לאחר שהמגפה תחלוף. אנחנו מאמינים שיש כאן הזדמנות לטווח ארוך", הוסיפה קריסטין קרופל, מנכ"לית השיווק של קוואקר ארצות הברית.

צ'יטוס מק אנד צ'יז יחל להימכר ברשת וולמארט בארה"ב בקופסא או בגביע נוסח מנה חמה החל מה-8 באוגוסט ובהמשך תורחב ההשקה לשאר העולם.

המוצר החדש הוא למעשה שיתוף פעולה בין 2 מותגים של פפסיקו, קוואקר – המייצרים פסטה עבור החברה ופריטו-ליי המייצרים את צ'יטוס.

צ'יטוס מק אנד צ'יז
צ'יטוס מק אנד צ'יז צילום: Cheetos

על פי קרופל, הרעיון למוצר החל להתגבש כבר בינואר האחרון דרך כת של מעריצי צ'יטוס שפרסמו ברשת מתכונים מקוריים המשלבים צ'יטוס בדרכים שונות.

חלק מהמעריצים של החטיף אף פרסמו גרסאות ביתיות של מק אנד צ'יז וצ'יטוס ובחברה החליטו לקפוץ על הרעיון ולהפוך אותו למוצר רשמי.

זו לא הפעם הראשונה שצ'יטוס מתרחבים למוצרי מזון אחרים. בינואר השיקה החברה חטיף פופוקרן בטעם צ'יטוס שאף זכה לפרסומת סופרבול משלו ובשנה שעברה המותג שיתף פעולה עם רשת KFC עם מהדורה מוגבלת של סנדוויץ' צ'יטוס – לחמניה עם העוף המטוגן של KFC והחטיף האהוב.

צ'יטוס KFC
צ'יטוס KFC / אינסטגרם

צ'יטוס הגדילו לעשות ואף הוציאו לאור ספר בישול של צ'יטוס עם מיטב מתכונים המשלבים את החטיף.

חברת פפסיקו משווקת מוצרים ליותר מ-200 מדינות מסביב לעולם עם כמיליארד מוצרים הנצרכים מדי יום. בשנת 2018, הגיע הרווח הנקי של החברה ליותר מ-64 מיליארד דולר. בין השאר מחזיקה החברה במותגים כמו פפסי, קוואקר, גטורייד ופריטו-ליי.

מגזין לזלול שואף להעניק לקוראים מידע מבוסס מחקרית תוך קישור למקורות אמינים ומוסמכים בכדי לספק מדריכים וטיפים אמינים ומועילים. עם זאת, התוכן המוצג במגזין הוא למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מותאם אישית. עיינו בתנאי השימוש המלאים
שירה כץ

שירה כץ

שירה כץ היא אשת תוכן ודיגיטל עם ניסיון עשיר של שנים רבות ברשתות. בין השאר עסקה ביצירת תוכן, שיווק וניהול מדיה חברתית בחברות סטארט אפ ישראליות ובינלאומיות. האהבה של שירה לתוכן קולינרי איכותי ויצירתי והיכולת להתחבר לקהלים רבים הופכים אותה לנכס של ממש בנוף הדיגיטלי המתפתח.

כתבות בשבילך

חבל לפספס