לזלול - מגזין אוכל ישראלי

קראנץ' אלפחורס: מה חשבנו על השלגון החדש של גלידות נסטלה?

גלידות נסטלה משיקה את עונת קיץ 2024 עם שלל חידושים והפתעות כולל קראנץ' אלפחורס המדובר. יצאנו לזלול וחזרנו עם כמה מסקנות מתוקות
שלגון קראנץ' אלפחורס
שלגון קראנץ' אלפחורס | צילום: מערכת לזלול
שיתוף

הגשמים מתמעטים, השמש מתחילה לזקוף קומתה שוב וקיץ 2024 כבר מעבר לפינה. זה בדיוק הזמן בו המותגים הגדולים בשוק הגלידות מתחילים להציג את הכוכבים שלהם לעונה החמה הבאה עלינו לטובה (אלא אם אתם טיפוסים של חורף).

מי שחשפה השבוע את קולקציית הגלידות שלה ל-2024 היא חברת גלידות נסטלה שמציעה כמה חידושים מסקרנים והבטחה לחשוף הפתעות נוספות בחודשים הקרובים. וזה מה שהשיקו גלידות נסטלה בקיץ 2023.

בין החידושים: טילון אקסטרים סופלה שוקולד ואגוזי לוז, שלגון מילקה עוגיות חמאה, מאגדת שוקולד אגוזי לוז מסדרת 99 קלוריות ומאגדת קראנץ' אלפחורס. כמי שמחויבים לעבודתם, פתחתו בעוז את מקפיא הגלידות וטעמנו את הגלידות החדשות שיש לנסטלה להציע וחזרנו עתירי סוכר ועם כמה מסקנות מתקתקות.

הקראנץ' החדש

ההשקה המסקרנת ביותר בסבב הנוכחי היא כמובן של השלגון המדובר קראנץ' אלפחורס, סנונית ראשונה לעונה במותג Crunch שהפך למבוקש במיוחד מאז שטירוף הקראנץ' פיסטוק שטף את המדינה לפני כשנתיים.

בנסטלה כאמור מבטיחים הפתעות נוספות של המותג לקראת הקיץ ומשחררת בינתיים טיזר בדמות הטעם שהוצע ונבחר על ידי הצרכנים בשנה שעברה בסדרה של מבחני טעימות, מה שהביא לעולם גם את קראנץ' בטעם החלב של הקורנפלקס בעונה הקודמת.

מדובר למעשה בשלגון מיני בטעם ריבת חלב ועוגיות ובציפוי שוקולד לבן עם פצפוצי אורז ושבבי קוקוס קלוי ששואף להתכתב על הקינוח הארגנטינאי הפופולרי, אך האם הוא מצליח לשמור על התחושה של העוגייה המקורית?

קראנץ' אלפחורס – מה חשבנו?

כן. אנחנו יודעים. גלידות תעשייתיות נוטות לסבול מעודף סוכר בדרך כלל, אך נדמה שכמו בקראנץ' קורנפלקס, גם כאן מדובר בשלגון מתוק יתר על המידה. המתיקות העזה הזו מאפילה בסופו של דבר על כל טעם אחר שהיינו רוצים להרגיש על הלשון, וחבל.

אחת הסיבות שתרמו להצלחה המסחררת של הקראנץ' פיסטוק זצ"ל, מעבר לכמות המוגבלת ששווקה ותרמה ליצירת הייפ מטורף, היא שילוב הטעמים המוצלח וליבת הפיסטוק שמיתנה את המתיקות של השלגון כולו והפכה אותו לחביב גם על קהל מבוגר יותר.

קראנץ' אלפחורס של גלידות נסטלה
קראנץ' אלפחורס של גלידות נסטלה

בתור חובבי אלפחורס לא קטנים בכלל, ציפינו לטעום את הגרסה של נסטלה לעוגייה הקלאסית, אך בפועל המתיקות העזה האפילה כאמור על הכול. כן, גם הקינוח המקורי הוא לא בדיוק מופת למעודנות, אבל כשאלפחורס בנוי טוב, הוא מעניק טעמים מתוקים לצד מרירות קלה מריבת החלב והקוקוס הקלוי, מה שלא קורה כאן.

שלגון ריבת החלב הרגיש מעט דהוי בטעמיו ובוודאי לא מזכיר את פרופיל הטעמים המורכב של ריבת חלב איכותית, העוגיות לא ממש הורגשו וציפוי השוקולד היה פריך וכיפי בזכות שבבי הקוקוס הקלוי אך עטף את הביס במתיקות נוספת שהקשתה עלינו לסיים את השלגון, גם בגרסתו הקטנטנה.

אם זה היה תלוי בנו, היינו משלבים את שבבי הקוקוס דווקא בגלידה עצמה ולא בציפוי, בכדי להעניק ניגודיות כיפית יותר, מורידים בחצי את כמות הסוכר ומוסיפים כמובן ליבת ריבת חלב אמיתית. אבל בינתיים, קראנץ' אלפחורס החדש יהווה כנראה אטרקציה בעיקר בקרב הקטנטנים.

מה עוד בקולקציית הגלידות של נסטלה לקיץ 2024?

דווקא ההשקות האחרות של נסטלה לקיץ הקרוב עוררו בקרב זללני המערכת תגובות חיוביות. שלגון מילקה עוגיות חמאה הרגיש קלאסי מצד אחד בזכות גלידת ווניל מפנקת וציפוי שוקולד חלב דק ומתפצח. גם תוספת ממרח העוגיות ושברי עוגיות החמאה הורגשו היטב ואיזנו את המתיקות בלי להכביד על הפה.

קולקציית הגלידות של נסטלה לקיץ 2024
קולקציית הגלידות של נסטלה לקיץ 2024

גם טילון אקסטרים סופלה שוקולד ואגוזי לוז מסדרת Extreme הפתיע לטובה. מדובר בהשקה ראשונה במהדורת קינוחים מיוחדת עם גלידה בטעם שוקולד ואגוזי לוז עם ריפל שוקולד נוזלי ומטבע שוקולד חלב עם עוגיות בראוניז. הטילון התחבב על קטנטנים ומבוגרים כאחד בזכות השוקולדיות הנוכחת והלא מתנצלת.

מי שמעוניין לשמור קצת יותר על כמות הקלוריות שהוא צורך, ימצא נחמה בשלגון החדש בסדרת 99 קלוריות של גלידות נסטלה עם שלגון בטעם שוקולד אגוזים, שברי אגוזי לוז מסוכרים וציפוי שוקולד חלב. הגלידה עצמה רכה ונעימה על הלשון עם מתיקות מעודנת ומרירות קלה ומצליחה להעניק חוויה מושחתת יחסית לז'אנר.

ניסיתם את קראנץ' אלפחורס או שלגון אחר מקולקציית הגלידות החדשה של נסטלה לקיץ 2024? שתפו אותנו ואת הזללנים בתגובות למטה.

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

בית הקברות לטעמים של בן אנד ג'ריס

אבל מתוק: בית הקברות לטעמים של בן אנד ג'ריס

חדשות האוכל
גלידת פיסטוק של אוטלו ג'לטו בנמל תל אביב

אוטלו ג'לטו בנמל ת"א מציעה פנטזיה בגביע גלידה

חדשות האוכל
גלידת אוראו וגלידת מילקה של נסטלה

אוראו, מילקה וקרמל: טעמנו את הגלידות החדשות של נסטלה

חדש על המדף
איך מכינים גלידת קוטג' של טיקטוק

איך להכין גלידת קוטג': הלהיט הויראלי ששיגע את טיקטוק

מדריכים וטיפים
גלידריית בונה בונו בתל אביב

בואנה איזו גלידה: גלידריית בונה בונו כובשת את תל אביב

חדשות האוכל
איפה קונים קראנץ' פיסטוק של נסטלה?

ביי פיסטוק: מה יהיה הקראנץ' הבא של נסטלה?

חדשות האוכל
בן אנד ג'ריס מנטה עוגיות

בן אנד ג'ריס מנטה עוגיות – גלידה חדשה לחורף

חדש על המדף
בן & ג'ריס שוקולד צ'יפס בצק עוגיות Core

בן אנד ג'ריס משיקים טעמי בצק עוגיות חדשים

חדש על המדף
קראנץ' פיסטוק - עכשיו במקררי הגלידות בפעם האחרונה

בפעם האחרונה: קראנץ' פיסטוק חוזר למקררי הגלידות

חדשות האוכל
בן אנד ג'ריס X שוקולד טוני'ס למען סיום העבדות

בקרוב: שוקולד טוני'ס וגלידת בן אנד ג'ריס מאחדים כוחות

חדשות האוכל
יום הג'ינג'ים הבינלאומי בקיבוץ יטבתה

גלידה כתומה: יום הג'ינג'ים הבינלאומי בקיבוץ יטבתה

חדשות האוכל
קולקציית הטעמים של גלידריית לג'נדה לקיץ 2022

גלידריית לג'נדה מציגה טעמים חדשים לקיץ 2022

חדש על המדף