קפה גן סיפור מציגים: שייקים מושחתים עם שוקולד הרשי

רשת בתי הקפה הפופולרית קפה גן סיפור משיקה שייקים חדשים ומושחתים במיוחד לכבוד הקיץ בשילוב חטיפי השוקולד הקלאסיים והאהובים של הרשי.
עדכונים טעימים למייל!

רשת בתי הקפה גן סיפור מוסיפה לתפריט הקיץ שלה שייקים חדשים המבוססים על מוצרי השוקולד של הרשי עם שלל תוספות מושחתות במיוחד שיספקו ילדים ומבוגרים כאחד.

3 שייקים יצטרפו לתפריט הקיץ של גן סיפור: שייק ריסז של שרון עם גלידת וניל-פצפוצים, שוקולד ריסז, חמאת בוטנים וקצפת; שייק שוקושוקו עם גלידת שוקולד, נטיפי שוקולד הרשי, קצפת ורוטב שוקולד הרשי ושייק וניל-עוגיות עם גלידת וניל-פצפוצים, שוקולד הרשי לבן עם קרם עוגיות, מטבעות שוקולד הרשי לבן עם עוגיות וקצפת.

שייקים חדשים עם שוקולד הרשי של קפה גן סיפור
שייקים חדשים עם שוקולד הרשי של קפה גן סיפור | צילום: גן סיפור

לצד אלו יוגשו גם משקאות האייס הקבועים והמושחתים לא פחות מהתפריט הקבוע של גן סיפור ביניהם אייס לוטוס וניל עם עוגיות לוטוס, ריבת חלב, פקאנים, קצפת וגלידת וניל צ'יפ; האייס של אריה עם וניל, תותים, ריבה וקצפת ועוד.

שייקים חדשים עם שוקולד הרשי של קפה גן סיפור
שייקים חדשים עם שוקולד הרשי של קפה גן סיפור | צילום: גן סיפור

עוד טעימה: ריסז קאפס טבעוני ללא חלב – חטיף השוקולד האהוב בגרסא טבעונית

קפה גן סיפור – מה בתפריט?

התפריט של בית הקפה מתבסס על המטבח האיטלקי עם פסטות טריות, פוקאצ'ות, סלטים, כריכים, דגים ועוד. מלבד אלו המקום נודע בארוחות הבוקר המפנקות שלו עם פריטטות, סלטים ושקשוקות ועוד.

בראשונות תמצאו מנות כמו פוקצ'ה חציל ולאבנה עם בצל מקורמל, שום קונפי, פרמז'ן, זיתי קלמטה ופסטו; סביצ'ה סלמון עם מלפפון, אספרגוס, בצל,אבוקדו, פלפל חריף, רוסטיקו דגנים, ויניגרט יוזו, לימון ודבש; לביבות עיג׳ה טבעוניות, תפוח אדמה, זוקיני, עשבי תיבול וגזר ועוד.

בעיקריות תוכלו לטעום מנות דגים כמו פילה דניס וריזוטו כרובית, שום, שמנת, פרמז'ן וגרמולטה ופילה סלמון עם ניוקי בטטה במילוי גבינות, רוטב שמנת עיזים, גרידת לימון, ברוקולי, עגבניות שרי ועלי תרד.

גן סיפור קפה - תפריט איטלקי מגוון
גן סיפור קפה – תפריט איטלקי מגוון | צילום: לינה מיארה

באגף הפסטות מוגשות מנות כמו היער השחור – פסטה רדיאטורי שחורה ברוטב חמאת שמנת וטריאקי תוצרת בית, עגבניות שרי צלויות, פטריות שמפניון ובצל סגול ורביולי פולנטה במעטפת תרד ברוטב שמנת טימין, אספרגוס חלוט, ערמונים, שום ופרמז'ן.

תפריט הקינוחים מציע מבחר של מתוקים ממילפיי מפורק עם קרם פטיסייר ורוטב פירות יער ועד קראק פאי פיסטוק קראנצ׳י עם שיבולת שועל, חמאה, וניל,
קרם פיסטוק וכדור גלידת וניל.

הסניף הראשון ורחב הידיים של קפה גן סיפור הוקם בסוף שנת 2011 בחולון ע"י היזם ברנרדו בלחוביץ' (גורדוס, סילו) שהיה בין השאר הבעלים של רשת פיצה מטר המיתולוגית שהגיעה בשיאה ליותר מ-20 סניפים ברחבי הארץ.

גן סיפור הפכה להיות מזוהה כרשת בתי קפה ידידותית במיוחד לילדים והורים כאחד, מתפריטים מותאמים ומנוקדים עם מנות שילדים בכל הגילאים אוהבים, העיצוב, הריהוט והכלים עד לספרייה שמאפשרת קריאה במקום של ספרי ילדים (ומבוגרים) ופעילויות תרבות והעשרה מגוונות כמו שעת סיפור מוזיקלית והרצאות לנשים לאחר לידה.

עוד טעימה: פיצה סנטרל – פיצרייה נפוליטנית חדשה בחולון

כיום מונה רשת קפה גן סיפור 7 סניפים – הרצליה, הוד השרון, חולון, קרית אונו וראשון לציון במרכז עם נציגות כשרה באשדוד ובירושלים.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

C/W - בר יין ושוקולד בשוק הפשפשים ביפו

C/W: בר יין ושוקולד חדש בשוק הפשפשים

חדשות האוכל
תפריט עסקיות חדש של קפה סאגה

קפה סאגה משוק הפשפשים ביפו משיקים תפריט עסקיות חדש

חדשות האוכל
פסטיבל השוקולד 2023 נוף הגליל

מתוק בסוכות 2023: פסטיבל השוקולד של ישראל חוזר לנוף הגליל

אירועים ופסטיבלים
טבלאות שוקולד לוטוס חדשות

חדש מלוטוס: טבלאות שוקולד במילוי קרם ופירורי עוגיות

חדשות האוכל

טרי מהתנור

קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>
חיתוך רימון - השיטות המובילות

בלי כל הבלגן: 3 שיטות שעובדות לחיתוך רימון

מדריכים וטיפים
מדריך צעד אחר צעד לכבוד ראש השנה לחיתוך רימון בלי כל הבלגן וללא מאמץ. כל השיטות והטיפים הקטנים בדרך אל הגרגירים העסיסיים >>

מדריכים שאהבתם

סודות הבישול בווק: טיפים, טכניקות ושימושים ייחודיים שכדאי להכיר

מדריכים וטיפים

אחת ולתמיד: איך יודעים אם ביצה טרייה או מקולקלת

מדריכים וטיפים

מה לזלול?