לזלול - מגזין אוכל ישראלי

House of Rosé: פופ אפ אמנותי קולינרי על טהרת הצבע הורוד

באירוע יעברו המבקרים מסע של חוויות ורודות במלון אסמבלאז' התל אביבי עם מיצגי אמנות, אוכל ורדרד של שפים מובילים, יין רוזה איכותי ומוזיקה חיה
House of Rose - פופ אפ אמנותי קולינרי ורוד
House of Rose - פופ אפ אמנותי קולינרי ורוד | צילום: יח"צ
שיתוף

חברת המשקאות IBBLS בשיתוף פעולה עם יקב תבור ו-Round Tables משיקים את האוס אוף רוזה (House of Rosé) – פופ אפ אמנותי וקולינרי ראשון מסוגו על טהרת הצבע הוורוד.

במסגרת האירוע, יהפוך מלון אסמבלאז' התל אביבי לחלל ענק וחוויתי של אמנות וקולינריה עכשווית עם מבחר של יינות רוזה ומנות ורודות של השפים והקונדיטורים המובילים בארץ.

את הצד האומנותי של הערב החד פעמי ינהלו האמן בזוקה ג'ו והיוצרת מרינה פוזנר. בזוקה ג'ו שידוע בקו קונספטואלי בועט ונטול עכבות, יציג על גג המלון תערוכה של יצירות תלת מימד מודפסות בשיתוף פעולה עם חברת 3D Factory. את הפסלים המודפסים יהיה ניתן לרכוש וחלק מההכנסות ייתרמו לעמותת "גמאני".

בחלל המלון יפוזרו מייצגים של האמנית החזותית והיוצרת מרינה פוזנר. המייצגים האבסטרקטיים והאינטראקטיביים של פוזנר משלבים טקסטיל, וידאו, סאונד וחומרים נוספים עם אווירה סוריאליסטית ורב חושית. בנוסף יהפכו חדרי המלון ליצירות אמנות שונות בגווני ורוד של אמנים ישראליים נבחרים לצד מוזיקה חיה ושמחה.

House of Rosé – מה יש לזלול?

את אירועי האמנות ילוו מנות וקינוחים נבחרים על טהרת הצבע הוורוד של השפים והקונדיטורים המובילים בישראל ביניהם השפים תומר טל ממסעדת ג'ורג' וג'ון, גיל דאהן ממסעדת וייס, השפית והעיתונאית מאיה דרין והקונדיטורית נורית ציטיאת מה-Pastry Box שתציע מגוון של קינוחים ורודים ומושחתים.

הצוות יציע מנות שף חד פעמיות בצבעי ורוד דומיננטיים במגוון טכניקות הכנה קלאסיות ומודרניות מחומרי גלם מקומיים וטריים עם בשר, דגים ומנות צמחוניות. ציטיאת תציע קולקציה ורודה של קינוחים מושקעים עם נגיעות יפניות וים תיכוניות.

בקומת הכניסה של המלון תמצאו חנות יין פופ אפ מיוחדת שתציע מבחר יינות איכות במחירים נוחים, גם הם כמובן ורודים למהדרין. בין היינות תמצאו את יינות הרוזה של יקב תבור המוערך ויינות מיוחדים כמו יין הרוזה הצרפתי הפופולרי AIX, שמפניית רוזה ברוט יוקרתית מבית Moët & Chandon ועוד.

House of Rose במלון אסמבלאז'
House of Rose במלון אסמבלאז' | צילום: יח"צ

חלק מהכנסות האירוע וממכירת יצירות האומנות שיהיו פזורות ברחבי מלון ייתרמו לעמותת "גמאני" המעניקה מידע ותמיכה לחולות המתמודדות עם סוגי סרטן נשיים שונים כמו גם תמיכה במחלימות ובני משפחותיהם, זאת לרגל סגירת חודש המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד.

מחיר כרטיס כניסה בסיסי לאירוע האוס אוף רוזה עומד על 40 ש"ח, כרטיס כניסה הכולל מנה או קינוח ושתייה לבחירה מתוך מבחר יינות, שמפניות וקוקטיילים יעמוד על 75 ש"ח וכרטיסיית טעימות ורודות של 5 מותנים נבחרים בחנות היין תעלה 99 ש"ח בלבד.

House of Rosé פופ אפ אמנותי קולינרי | מלון אסמבלאז', אלנבי 48, תל אביב | שני 31.10 ורביעי-חמישי 2-3.11, 18:30-23:30 | פרטים נוספים והזמנת כרטיסים באתר ToMix

Picture of שירה כץ

שירה כץ

שירה כץ היא אשת תוכן ודיגיטל עם ניסיון עשיר של שנים רבות ברשתות. בין השאר עסקה ביצירת תוכן, שיווק וניהול מדיה חברתית בחברות סטארט אפ ישראליות ובינלאומיות. האהבה של שירה לתוכן קולינרי איכותי ויצירתי והיכולת להתחבר לקהלים רבים הופכים אותה לנכס של ממש בנוף הדיגיטלי המתפתח.
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

מסעדת Bacchetta של שף יהונתן שרביט בדן קיסריה

Bacchetta: מסעדת פופ אפ חדשה של שף יהונתן שרביט

חדשות האוכל
פופ אפ נקניקיות במסעדת פרוזדור

אוהבים? פופ אפ נקניקיות מושחתות מגיע למסעדת פרוזדור

חדשות האוכל
אל גאטו אזול - פופ אפ מקסיקני במסעדת אואזיס

אל גאטו אזול: פופ אפ מקסיקני לוהט במסעדת אואזיס

חדשות האוכל
ספר חדש ופופ אפ קונדיטוריה של תלמידי דנון

בואו לזלול: דנון משיקים ספר אפייה עם פופ אפ מתוק ומושחת במיוחד

חדשות האוכל
הבראנץ' של נטע סלונים (thefoodnet) במסעדת MENA של שף ינון אלעל

בוקר בינלאומי: הבראנץ' של נטע סלונים חוזר בתאריכים חדשים

חדשות האוכל
פופ אפ לוקאל בורגר במרינדו עין גב

ההמבורגר הכי מושחת בתל אביב מגיע לפופ אפ בצפון

אירועים ופסטיבלים
זופה אמריקנו - פופ אפ איטלקי-אמריקאי

זופה אמריקנו – פופ אפ איטלקי-אמריקאי מושחת נוחת בת"א

אירועים ופסטיבלים
פופ אפ מקסיקני Playa Patron במסעדת קוקו תאי

טקילה! פופ אפ מקסיקני לוהט מגיע לקוקו תאי של נדב ודניאל

אירועים ופסטיבלים
שף אורי צור - טרטוריה מקומית בחוות ואדי ינשוף

טרטוריה מקומית: מסעדת פופ אפ איטלקית חדשה בגליל

חדשות האוכל
פופ אפ ראמן של מסעדת קמאקורה

יפן זה כאן: פופ אפ מרקי ראמן כשרים במשלוח עד הבית

חדשות האוכל
פסטיבל האוכל הכשר בבית שמש

למהדרין: פסטיבל האוכל הכשר חוזר לפופ אפ בבית שמש

אירועים ופסטיבלים
פופ אפ רוגלך של שי גולן בקפה אסיף

לפי מטר: פופ אפ רוגלך של שי גולן מגיע לקפה אסיף

חדשות האוכל