לילות מנגל: קפה אירופה משיקים פופ אפ לוהט על האש

קפה אירופה פותחים את הקיץ עם "לילות מנגל" - פופ אפ לוהט של שיפודים על האש מבשר איכותי, ירקות ודגים משובחים לצד דרינקים מרעננים.
עדכונים טעימים למייל!

קפה אירופה התל אביבית המוערכת משיקה פופ אפ מיוחד לעונה החמה למשך חודש אחד בלבד של הרבה בשר, דגים וירקות על האש עם מומחי הגריל הגדולים של העיר.

החל מיום רביעי הקרוב (26.6) ובכל יום רביעי עד ה-24.7, ייערך בחצר המסעדה בשדרות רוטשילד ערב מנגל מפואר עם השף של קפה אירופה, אריק שנברגר, שיארח בכל פעם שפים ומאסטרים של בשר לחגיגת מנגל לא מחייבת.

פופ אפ לילות מנגל בקפה אירופה
פופ אפ לילות מנגל בקפה אירופה | צילום: איתמר כהן

עוד טעימה: המדריך לגריל: כל הציוד שצריך למנגל מושלם

Mangal Nights – מה יש לזלול?

בערב הראשון יתארח יהונתן בורוביץ ממסעדת M25 ויציע פילה בקר לצד ניוקי עננים, כריך רובן קורנביף בלחמניית טרטר בורגר ועוד מגוון נתחים איכותיים. בערב לאחר מכן יתארח שלמה שיין שיביא באמתחתו עופות אורגניים של לולו עופות ושיפודי יקיטורי ייחודיים עם פרגית עטופה בעור פריך.

בהמשך תתארח גם השפית שיראל ברגר (OPA) לגריל שיפודי ירקות שוברי שגרה כמו שיפוד שורש סלרי דמי גלאס שורשים או אסאדו כרוב ערבי חרוך בגחלים; שף יוסף זוזו חנא יגיע עם בשרים גליליים למנגל, צלעות טלה בצ'ימיצ'ורי ועלי גפן.

מי שיחתום את פופ אפ הברביקיו הלוהט והמיוזע הוא שף אידי ישראלוביץ' שיציע כנף לוקוס, זרוע תמנון ושלל דגים שבאים טוב על המנגל. לצד השיפודים העסיסיים יוגשו בכל ערב דרינקים מותאמים ומרעננים לקיץ, מסאקה לקוקטיילים גליליים ועד קוקטיילים על בסיס ערק.

לילות מנגל 2024 - קפה אירופה
לילות מנגל 2024 – קפה אירופה | צילום: איתמר כהן

יש גם בראנץ' והאפי האוור

מלבד פופ אפ Mangal Nights, מציעים בקפה אירופה האפי האוור עם הנחה של 30% על כל התפריט בימי ראשון-חמישי בין השעות 17:00-19:00.

בין המנות: קרפצ'יו ארטישוק אלה רומנה עם אורוגלה, אורגנו ושקדים, בלסמי מצומצם ופרמז'נו (46 ש"ח); טונה אדומה עם מרק קיווי צונן (74 ש"ח); שווארמה ספריבס עם יוגורט ובצל סומק (78 ש"ח); טורטליני שורט ריב עם תמרינדי ומשמש אוזבקי (97 ש"ח) ועוד

במקום מוגש גם בראנץ' מדי שישי שבת החל מ-12:00 עם שלל מנות פתיחה, עיקריות ודרינקים מרעננים. בין המנות בבראנץ' תמצאו:

כבד קצוץ עם חזרת ורודה וסלט ביצים (54 ש"ח); בורקס פתוח עם גבינות, דלעת, ביצה עלומה ויוגורט סחוג חם (68 ש"ח); טוסט גאודה וצ'דר עם ביצה רכה, בצל מוחמץ ואיולי (48 ש"ח); ביצה עלומה ופטריות ביין לבן על לחם תירס, חמאה חומה והולנדייז (71 ש"ח) ועוד ועוד.

לילות מנגל בקפה אירופה | ימי רביעי 26.6-24.7, 18:00-23:00 | שדרות רוטשילד 9, תל אביב יפו | פרטים והזמנות בטלפון 03-52599987 ובאתר אונטופו

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

סטייק בנינג'ה גריל

בול במידה: איך להכין סטייק מושלם בנינג'ה גריל

מדריכים וטיפים
עטוף בלחם - פופ אפ כריכים במתחם DNA עזריאלי ת"א

עטוף בלחם: הכריכים של שפרה מיכאלוביץ' מגיעים מהגולן לתל אביב

אירועים ופסטיבלים
פופ אפ עתידני במעבדת הקוקטיילים 7to1 Lab

בחזרה למחר: פופ אפ ארוחות עתידני במעבדת הקוקטיילים 7:1

אירועים ופסטיבלים
קינדריני - עוגיות חמאה וקקאו עם פרצופים

עוגיות קינדר שובבות, פתיתים לבבות ועוד חדשים על המדף שכדאי לנסות

חדש על המדף

טרי מהתנור

מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>
מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>

מדריכים שאהבתם

החביתה שוב נדבקת למחבת? זה מה שאתם עושים לא נכון

מדריכים וטיפים

רשימת שימורים לחירום: שימורי מזון מומלצים שכדאי להחזיק בבית

מדריכים וטיפים

מה לזלול?