מסעדת מרלוזה מארחת שפים מובילים לערבי ספיישל

לכבוד חגיגות יום ההולדת תארח מסעדת מרלוזה של שף דור אבן את השפים המובילים בארץ לערבי ספיישל עם ארוחות מיוחדות בקונספטים משתנים.
עדכונים טעימים למייל!

מסעדת מרלוזה, חמארת הדגים הקטנה והפופולרית בשוק הכרמל, חוגגת יום הולדת במהלך הקיץ עם מספר ערבי ספיישל בהם יארח השף דור אבן במטבחו הקטן כמה מן השפים המוערכים בעיר.

אבן (הרברט סמואל, טאיזו, פלורנטין האוס) בחר את השפים אותם הוא אוהב ומעריך במיוחד וכאלה שעבד איתם בעברו. בכל שבוע יתארח שף אחר והמסעדה תלבש קונספט שונה ומסקרן לערב אחד.

מסעדת מרלוזה - ערבי ספיישל עם שפים מובילים
מסעדת מרלוזה - ערבי ספיישל עם שפים מובילים (צילום: peoplephotography)

עוד טעימה: הולה הולה – מסעדת שף כשרה בשוק הכרמל

ערבי ספיישל במסעדת מרלוזה – מי במשתתפים?

בערב הראשון שיתקיים השבוע במסעדת מרלוזה (25/7) יתארח צביקה שטראוס מהסושיאל קלאב לערב מרוקאי כולל פתיחת שולחן מסורתית, סלטים ביתיים ומנות אסליות עם טוויסט.

בשבוע הבא (שני ה-1/8) צפוי להתארח במרלוזה מוטי טימן ממלגו ומלבר ויציע מנות כמו ברוסקטה פורל, טרטר דג עם צימוקים, קרוקט הוואנה ועוד לצד תפריט שמפניות מיוחד.

ביום שני ה-8.8 יתקיים הערב האחרון בסדרה לעת עתה יתארח לא אחר מהשף יובל בן נריה (a, טאיזו) לערב יפני על טהרת דגים וסאקה בוייב שמח.

מסעדת מרלוזה - ערבי ספיישל עם שפים מובילים
מסעדת מרלוזה – ערבי ספיישל עם שפים מובילים (צילום: peoplephotography)

מרלוזה הוקמה על ידי בני הזוג דור אבן ומור חזן (מחניודה, אוזריה) לפני כשנתיים בשוק הכרמל והציעה מטבח המתבסס על דגים טריים נאים, מבושלים ומטוגנים וגם דגים שלמים בתנור לצד מנות של ירקות טריים מהשוק עם אופציות רבות גם לצמחונים וטבעונים.

בתפריט הקבוע תמצאו פתיחים כמו צלחת חריפים; עלי גפן עם לאבנה דבש; איקרה לבנה עם בצל סגול ושמן זית; מטיאס כבוש עם יוגורט ובצל שרוף או לחם טרי מהשוק עם מחית עגבניות מיובשות בשמן זית.

באגף הירקות בתפריט הקבוע תמצאו מנות כמו ברוקומיני בגריל עם מחית עשבים, קרם פלפלים צהובים ופטרוזיליה; זוקיני בגריל עם טימין, סלסה חריפה, בולגרית ואגוזי מלך; סלק צלוי עם גבינת טולום, טפנד, בלסמי ופיסטוק; אפונת שלג בגריל עם מחית עשבים, שמן זית ואבן יוגורט מגורדת ועוד.

בתפריט הדגים הקבוע תוכלו לטעום מנות כמו קרפצ’יו דג עם זעתר יבש וטרי, שמן זית. קרם פלפלים צהובים ופיסטוק; סביצ’ה דג לבן עם שיפקה, צנוברים, עגבניות, כוסברה, פטרוזיליה, בצל ולאבנה דבש; עראייס דגים במיני פיתה. ארטישוק, עשבים ופפריקה; שווארמה דג עם עלים ירוקים, בצל, צנונית ואיולי שום ירוק; פילה בר ים צלוי עם קרם כרובית וכמון, במיה, ארטישוק ובצל גריל ועוד.

ערבי ספיישל במסעדת מרלוזה | חיים חבשוש 39, שוק הכרמל, תל אביב | הזמנות ב-03-5164924 או באתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

כמה זמן מותר לשמור דגים טריים במקרר

חשוב לדעת: כמה זמן מותר לשמור דגים טריים במקרר?

מדריכים וטיפים
פסטיבל הבורקס תל אביב

שחיתות בנמל: מה תמצאו בפסטיבל הבורקס הראשון של ישראל

אירועים ופסטיבלים
הולה הולה - מסעדת שף כשרה בשוק הכרמל

הולה הולה – מסעדת שף כשרה חדשה בשוק הכרמל

חדשות האוכל
איך לבחור דגים טריים בשווקים

סלמון או טונה: איך לבחור דגים טריים ואיכותיים בשווקים

מדריכים וטיפים

טרי מהתנור

נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>
יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
כל מה שצריך לדעת על יום כיפור 2024 - זמני כניסת ויציאת הצום, איך להתכונן כראוי, מה כדאי לאכול בארוחה מפסקת ואיך לשבור צום בצורה נכונה >>

מדריכים שאהבתם

רול אפס – איפה קונים ואיך מכינים בבית

מדריכים וטיפים

המדריך לבשלן: איך להכין ביצה רכה עם חלמון קרמי בדיוק במידה

מדריכים וטיפים

מה לזלול?