לזלול - מגזין אוכל ישראלי

לוהט פה: כל מה שטעים וחדש על המדף באוגוסט הקרוב

הקיץ הישראלי ממשיך לתת בכולנו את אותותיו והמדפים ברשתות השיווק מתחדשים עם שלל חטיפים, ממתקים ומשקאות מרעננים לימים החמים
חדש על המדף אוגוסט 2023 - קינדר טרונקי
חדש על המדף אוגוסט 2023 - קינדר טרונקי | צילום: מערכת לזלול
שיתוף

אוגוסט 2023 כבר כאן והמדפים ברשתות השיווק מתמלאים במבחר חטיפים, ממתקים ומשקאות שמתאימים בול לימים וללילות הקיץ הישראלי הלוהט. אלו המוצרים החדשים שתמצאו על המדף בשבועות הקרובים.

קינדר טרונקי

פררו מרחיבה את סדרת העוגיות של מותג השוקולד המוביל קינדר ומשיקה לראשונה בישראל את קינדר טרונקי. מדובר למעשה במעטפת וופל קקאו דקיקה במילוי של שכבת שוקולד קינדר, קרם חלבי ושברי ביסקוויט.

קינדר טרונקי הוא כבר המוצר השלישי של פררו שמושק בשנה האחרונה בקטגוריה כשלפניהם היו אלה Kinder Cards ונוטלה ביסקוויטס.

חדש על המדף אוגוסט 2023 - קינדר טרונקי
חדש על המדף אוגוסט 2023 – קינדר טרונקי

דבר הזללן: קינדר טרונקי הוא וופל ייחודי בנוף המקומי עם מעטפת וופל קקאו פריכה וכיפית ומילוי עשיר שמתבלט לטובה במיוחד בזכות פירורי הביסקוויט המשולבים בקרם. מעטפת הוופל של קינדר טרונקי אינה מצופה שוקולד, מה שמאפשר לקחת אותו לעבודה, טיול או לכל מקום אחר בלי חשש.

קינדר טרונקי | מארז הכולל 5 יחידות: 11.90-14.90 ש"ח | כשר, חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי | להשיג במדפי העוגיות ברשתות השיווק

מנה חמה בטעמים אסיאתיים

המותג הוותיק והמיתולוגי ממשיך לחדש בטעמים חדשים מהמטבח האסייתי בסדרה הבינלאומית עם מנה חמה בטעם עוף וקארי ומנה חמה בטעם עוף וחלב קוקוס.

כמו כל מוצרי הסדרה, גם הטעמים החדשים מעניקים חוויית הכנה נוחה ומהיר במיוחד בבית או בטיול בתוך 3 דקות בלבד. הטעמים החדשים עומדים גם ברפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות ואינם מסומנים במדבקות אדומות.

מנה חמה עוף וקארי או עוף וחלב קוקוס
מנה חמה עוף וקארי או עוף וחלב קוקוס | צילום: סטודיו אסם

דבר הזללן: מנה חמה תמיד הייתה גילטי פלז'ר של חלק נכבד מזללני המערכת. המוצרים החדשים מפיחים חיים במותג הוותיק עם טעמים שהפכו פופולריים במיוחד בקרב הקהל הישראלי בשנים האחרונות. חיבבנו במיוחד את טעם העוף וחלב הקוקוס שדימה בצורה מוצלחת למדי את הטעמים האהובים.

מנה חמה בטעם עוף וקארי ומנה חמה בטעם עוף וחלב קוקוס | בכשרות חתם סופר | להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

אפרופו ביסלי ברביקיו

אסם מחדשת את המותג הוותיק אפרופו ומשיקה את אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו המשלב בין הטעמים הנוסטלגיים והאהובים של החברה בחטיף אחד.

זו כבר הפעם השנייה בה אסם משלבת בין אפרופו לטעמי ביסלי אהובים. בשנה שעברה היה זה אפרופו בטעם ביסלי בצל שהגיע למדפים. בחורף האחרון הושק מחדש גם אפרופו בטעם גבינה לאור ביקוש הצרכנים. גם קטגוריית הבייגלה זכתה במהדורה עם תיבול טעמי ביסלי עם השקת בייגלה שטוחים בטעם ביסלי גריל ובצל בשנה שעברה.

אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו
אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו | צילום: מערכת לזלול

דבר הזללן: חובבי הברביקיו ייהנו מהתבלון שמוסיף טעמים מתקתקים ומעקצצים לחוויית האפרופו המוכרת אך זללני המערכת הסכימו שאין פה עדיין תחרות לטעמי האפרופו הקלאסי והאהוב.

אפרופו ביסלי ברביקיו | תכולה: 50 גרם ב-1.90-6.90 ש"ח | כשר בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית שדרות, פרווה | להשיג ברשתות השיווק

קוקטייל מימוזה

חברת שקד משיקה לקראת הקיץ הלוהט את אופרה פרימה – קוקטייל מימוזה איכותי עם יין מבעבע משובח ומיץ תפוזים טרי. המימוזה מיוצרת בספרד אצל משפחת גרסייה-קריון המוכרת בזכות היקבים הרבים בבעלותה ומשלבת את המומחיות של המשפחה ושל ספרד בכלל ביין מבעבע ומיץ תפוזים.

מדובר בקוקטייל קלאסי שהפך פופולרי במיוחד בקרב חובבי אלכוהול בישראל בשנים האחרונות. המימוזה מכילה 7% אלכוהול ומתאימה לכל אירוע חברתי או סתם כך במרפסת בלילות החמים של הקיץ הישראלי.

מימוזה של פרימה
מימוזה של פרימה | צילום: יח"צ

דבר הזללן: זללני המערכת התלהבו במיוחד מהמימוזה החדשה וחלקם אף הגדירו אותה כמרענן האלכוהולי רשמי של קיץ 2023. מדובר ללא ספק בקוקטייל שכיף לשתות כשהטמפרטורות נוסקות בחוץ שמצליח לאזן היטב בין טעמי התפוז המובהקים לבעבוע העדין של היין המתקתק. מומלץ להגיש צונן.

קוקטייל מימוזה – אופרה פרימה | מחיר מומלץ: 35 ש"ח | להשיג בחנויות היין המובחרות.

חליטות קרות – Cold Breeze

ויסוצקי משיקה את סדרת Cold Breeze עם מבחר חליטות בשקיקים להכנה עם מים קרים. הסדרה החדשה ממוקדת בצרכנים שמחפשים לנהל אורח חיים בריא יותר ומציעה חליטות ללא תוספת סוכר, קפאין, צבעי מאכל וממתיקים מבלי להתפשר על הטעם.

הסדרה החדשה כוללת 3 טעמים – חליטת פטל אוכמניות, חליטת אפרסק לואיזה וחליטת לימונענע. השקיקים עצמם פותחו בטכנולוגיה ייחודית שמותאמת לחליטה במים קרים בתוך מספר דקות.

חליטות קרות Cold Breeze של ויסוצקי
חליטות קרות Cold Breeze של ויסוצקי | צילום: שי חיון

דבר הזללן: בתור מי שסובלים לא מעט ממשמעת מים רופפת, שמחנו לגלות שהחליטות החדשות סייעו לא מעט לשפר את חווית השתייה שלנו. הטעמים עצמם מעודנים ותהליך ההכנה קל ומהיר.

חליטות Cold Breeze של ויסוצקי | מחיר מומלץ: 20-24 ש"ח | להשיג ברשתות השיווק המובחרות

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

טיפים לשייק בריא וטעים

5 טיפים שילמדו אתכם איך להכין שייק בריא וטעים בבית

מדריכים וטיפים
בר הבושוויק חוגג 5 שנים

5 שנים לבושוויק: בראנץ' מושחת עם איתיאלה וקוקטיילים חדשים

חדשות האוכל
7:1 Lab - מעבדת קוקטיילים חדשה בתל אביב

7:1 Lab: מעבדת קוקטיילים יפנית חדשה מבית TYO

חדשות האוכל
איך להכין תפוח מסוכר

אדום בוהק: איך להכין תפוח מסוכר כמו של פעם

מדריכים וטיפים
חדש בארה"ב: דוריטוס קטשופ וחרדל

אוהבים נקניקיות? דוריטוס קטשופ וחרדל מגיע למדפים

חדשות האוכל
חטיף בננית וחטיף תותית במהדורה חדשה

אחוה מציגים: חטיף בננית ותותית – הקאמבק

חדש על המדף
מארז קוקטיילים של ספייסהאוס וכרמלה

איזה שוק: ספייסהאוס וכרמלה משיקים מארז קוקטיילים מרענן

חדשות האוכל
איך להכין פופקורן בסיר, במיקרוגל ובתנור

איך להכין פופקורן כמו בקולנוע בקלות ובמהירות?

מדריכים וטיפים
איך להכין שוקולטה

איך להכין שוקולטה חמה ומפנקת לחורף

מדריכים וטיפים
ארטיק אקסל XL

ארטיק אקסל של משקה האנרגיה XL כבר ניסיתם?

חדש על המדף
הקוקטיילים של בר האלכימאי ביפו

אש ותמרות עשן: בר הקוקטיילים החדש שמשגע את יפו

חדשות האוכל
בייגלה בטעם ביסלי גריל חוזר למדפים

בייגלה בטעם ביסלי גריל חוזר למדפים

חדשות האוכל