לזלול - מגזין אוכל ישראלי

קיץ 2023 על המדף: מוצרים חמים לימים הלוהטים

קיץ 2023 כבר כאן ומדפי המזון על הסופר מתמלאים בשלל מוצרים מסקרנים לעונה החמה. כל מה שחדש על המדף לחודשי הקיץ
משקאות צלולים בטעמי פירות של פרימור
משקאות צלולים בטעמי פירות של פרימור | צילום: רוני ברוקס
שיתוף

משקאות צלולים של פרימור

יצרנית המיצים הסחוטים הוותיקה פרימור מחדשת לקראת הקיץ ומתרחבת לראשונה לקטגוריית המשקאות הצלולים עם 3 טעמי פירות בתוספת וויטמינים C ו-D. הסדרה תכלול עם השקתה משקה צלול מבוסס פרי בטעם תפוח עץ, בטעם ענבים ובטעם אפרסק במתיקות מעודנת וללא חומרים משמרים.

משקאות צלולים בטעמי פירות של פרימור
משקאות צלולים בטעמי פירות של פרימור | צילום: רוני ברוקס

משקאות הסדרה הצלולה של פרימור ישווקו בתחילה בבקבוקי 1.5 ליטר כשבהמשך יתווספו גם בקבוקים אישיים. פרימור הינה המותג המוביל בקטגוריית המיצים המצוננים בישראל עם נתח שוק של כ-57% בקטגוריית המיצים הסחוטים על פי נתוני סטורנקסט מצטבר 2023.

סדרת המשקאות הצלולים מצטרפת למשקאות הקלים של פרימור בפורמט משפחתי עם משקאות בטעמי תות בננה, ענבים, תפוזים ועוד.

דבר הזללן: חובבי המיצים במערכת ציינו את המתיקות המעודנת במיוחד של כיתרון גדול ביום קיץ חם ושיבחו את טעם הענבים שריפרר מעט לטרופית הקלאסית בגרסא מעודנת.

מחיר מומלץ לצרכן: 5.80-6.90 ש"ח לבקבוק 1.5 ליטר | כשרות חוג חתם סופר פ"ת והרבנות נחל שורק | להשיג ברשתות המזון ובחנויות נוחות ברחבי הארץ

במבה ביסלי מיקס בצל

אסם מחזירה לקראת קיץ 2023 את אחת ממהדורות ה-MIX האהובות – במבה ביסלי בצל מיקס המשלב בין הבמבה הנימוחה הקלאסית עם ביסלי בצל פריך בשקית אחת.

במבה ביסלי בצל מיקס
במבה ביסלי בצל מיקס | צילום: סטודיו אסם

טרנד חטיפי המיקס של אסם צבר פופולריות והתרגשות לא קטנה בשנים האחרונות בקרב הצרכן הישראלי. הסנונית הראשונה בדמות במבה ביסלי גריל מיקס הושקה עוד בשנת 2014 לכבוד המונדיאל שנערך בברזיל ומאז הושקו מעת לעת מיקסים שונים במהדורות לזמן מוגבל.

דבר הזללן: למרות שאיננו חובבי ביסלי בצל גדולים, השילוב עם הבמבה עובד היטב והמשחק בין המרקמים והטעמים המלוחים-מתוקים הופך את מיקס במבה ביסלי בצל לחוויה כיפית בליל קיץ חם.

במבה ביסלי בצל מיקס יגיע באריזת 80 גרם במהדורה מוגבלת | להשיג בכלל רשתות השיווק ובמדפי החטיפים | כשרות בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית קריית גת

חטיפי חלווה וניל של אחוה

חברת אחווה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מארז חטיפי חלווה חדש המצטרף לסדרת חטיפי החלווה האהובה של החברה – חטיפי חלוה 50% שומשום בטעם וניל. קראו גם על ממרחים מתוקים של אחווה על בסיס טחינה

מארז חטיפי חלוה בטעם וניל של אחוה
מארז חטיפי חלוה בטעם וניל של אחוה | צילום: יעל האן

המארז החדש כולל 12 חטיפי חלווה אישיים בטעם וניל במשקל של 25 גרם באריזה מהודרת. כל חטיף מכיל 50% שומשום שנטחן לטחינה גולמית וכמות גבוהה של חלבון – 13 גרם ל-100 גרם. הטחינה של אחוה עשירה בברזל, סידן וחומצות שומן חיוניות והחטיפים מהווים אופציה מעולה לחטיף לדרך ליום העבודה או הלימודים.

החטיף החדש מצטרף לסדרת חטיפי החלוה של אחווה הכוללת מארזים בטעמי וניל, פיסטוק וקקאו ולמארז חלוה בטעם וניל ללא סוכר, הנחשבים לנמכרים בישראל.
החברה היא מובילת הקטגוריה ומחזיקה בנתח שוק כספי של מעל ל- 55% עליו היא שומרת לאורך שנים ארוכות.

דבר הזללן: זללני המערכת ידועים בחיבתם לחלוה באשר היא ושמחו לגלות חטיפי חלוה נימוחים עם מרקם אוורירי ומתיקות מאוזנת עם רמז של מרירות שכיף לנשנש.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12-14 ש"ח לאריזת 300 גרם | כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק המובחרות

מנה חמה נודלס בשקית

המותג המיתולוגי מנה חמה ממשיך לחדש עם טעמים מהמטבח האסייתי שהפך לפופולרי במיוחד בשנים האחרונות בקרב הצרכן הישראלי – נודלס בטעם קארי ונודלס בטעם טריאקי.

מנה חמה נודלס קארי בשקית
מנה חמה נודלס קארי בשקית | צילום: סטודיו אסם

הטעמים החדשים מושקים בסדרת הפאוצ'ים עם אריזת שקית נוחה לנשיאה לכל מקום ולטיולים וגם להכנה ביתית מהירה ב-3 דקות בלבד.

מנה חמה בשקית נודלס בטעם קארי ונודלס בטעם טריאקי מצטרפים למבחר המוצרים בסדרה כמו מנה חמה נודלס בטעם בקר, בטעם עוף ומנה חמה נודלס ספייסי.

דבר הזללן: ברגע שטועמים מנה חמה, לא משנה מאיזה סוג, פורץ בפה שטף נוסטלגיה חמים. זללני המערכת אהבו את הטעמים החדשים בעיקר בזכות הנאמנות למקור והפיקנטיות הנעימה ושיבחו את ההכנה המהירה שסוגרת פינה.

בכשרות חתם סופר | להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ

מעדני בשר פרימיום של יחיעם

יצרנית מוצרי הבשר מעדני יחיעם מקיבוץ יחיעם מרחיבה את סדרת נקניקי הפרמיום שלה בשלושה מעדני בשר חדשים – פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו על האש ורוסטביף.

הסדרה כוללת פסטרמה הודו מנתח שלם שעוברת עישון איטי בעץ בוק עם 20% חלבון ו-2% שומן בלבד; צלעות אסאדו על האש שמעוצבות, מעושנות ונצלות בתהליך ארוך לפי המסורת הארגנטינאית ומכיל 16% חלבון ורוסטביף מנתח שלם של בקר שנצלה בחום גבוה ומכיל 19% חלבון ו-3% שומן בלבד.

מעדני בשר פרימיום של יחיעם
מעדני בשר פרימיום של יחיעם | צילום: Sell360pro

3 המוצרים החדשים מתאימים גם למי שנמנעים מגלוטן ומיוצרים בתנאי בוטיק במפעל הגלילי של יחיעם. הנקניקים משווקים לצרכן באריזות בשירות עצמי ובמעדניות.

המוצרים החדשים מצטרפים לסדרת נקניקי הפרמיום המצליחה של מעדני יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי כמו סלמי סרוולט קלאסי ובסגנון הונגרי, סלמי צרפתי, סלמי הרץ, קורנדביף, פרושטו עגל ועוד.

דבר הזללן: זללני המגזין אהבו במיוחד את צלעות האסאדו על האש על טעמי הבשר העמוקים וציינו לטובה את פסטרמת ההודו מנתח שלם שהייתה בעלת מרקם רך ונעים מהרגיל.

מחיר מומלץ לצרכן: פסטרמה מהמעשנה כ-21.90-25.90 ש"ח לאריזת 180 גרם; צלעות אסאדו על האש ורוסטביף כ-26.90-29.90 ש"ח לאריזת 150 גרם | כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

crunchy pistachy - גם rebar רוצה קראנץ' פיסטוק

I'm Crunchy: גם רשת rebar רוצה קראנץ' פיסטוק

חדשות האוכל
גלידת קראנץ פיסטוק - השוק השחור

גלידת קראנץ פיסטוק: עכשיו גם בשוק השחור

חדשות האוכל
איך לשמור דובדבנים במקרר

הדובדבן שבקצפת: איך לאחסן דובדבנים ולשמור על טריותם

מדריכים וטיפים
מילקי עד הבית פופ אפ

וולט ושטראוס מציגות: מארז קיץ של מילקי עד הבית

חדשות האוכל
גלידות טבעוניות LELO של

זה היה בסוף הקיץ: מוצרים חדשים ולוהטים על המדף

חדש על המדף
גספצ'יו מנגו של בית קנדינוף

זהב כתום: חודש המנגו של בית קנדינוף ירענן לכם את הקיץ

חדשות האוכל
חדש על המדף לקיץ 2021 - גלידות לאונידס

חדש על המדף לקיץ: מוצרים לוהטים לקיץ 2021

חדש על המדף
5 מאכלים שיקררו לכם את הקיץ

חם בחוץ? 5 מאכלים שיקררו לכם את הקיץ הקרוב

מדריכים וטיפים
איך לקרר בירה במהירות

מנצחים את הקיץ: איך לקרר בירה ומשקאות תוך 10 דקות

מדריכים וטיפים
גירוס קפריסאי של מסעדת זוס - תפריט קיץ 2022

מסעדת זוס החיפאית מתחדשת עם תפריט קיץ בניחוח יווני

חדשות האוכל
בראנץ' חדש במסעדת שוקרייה

מסעדת שוקרייה בהוד השרון משיקה בראנץ' חדש לקיץ

חדשות האוכל
קפה קר בטעם לימונענע של נספרסו

נספרסו משיקים קפה קר בטעם לימונענע – הפתעה או נפילה?

חדש על המדף