ביי פיסטוק: מה יהיה הקראנץ' הבא של נסטלה?

רגע לאחר שמלאי אחרון של קראנץ' פיסטוק הגיע למקררי הגלידות, נסטלה מבקשים את עזרת הגולשים בבחירת הקראנץ' הבא שיכבוש את ישראל בקיץ 2023.
עדכונים טעימים למייל!

3 חודשים עברו מאז שהושק קראנץ' פיסטוק של נסטלה בקול תרועה ובחברה כבר מתכננים את הקראנץ' לקיץ הבא, גם הפעם בשיתוף הקהל ברשתות החברתיות.

השלגון, שפותח לראשונה בשיתוף גולשים ברשתות החברתיות, בין השאר בעזרת אוהד ראוך, מנהל קבוצת המגיפה הירוקה ואוהבים פה פיסטוק ששרבט לאורך תקופה ארוכה מגוון מוצרים של מותגים ידועים בטעמי פיסטוק ובעזרת קבוצת רעבים ברעבך הפופולרית.

איפה קונים קראנץ' פיסטוק של נסטלה?
מחפשים את הקראנץ' פיסטוק הבא | צילום: מערכת לזלול

בפוסט שעלה בקבוצת "רעבים ברעבך" בפייסבוק, שמונה קרוב לחצי מליון עוקבים, הוכרז על תחילת החיפושים אחר הטעם הבא של קראנץ' שיכבוש את ישראל בקיץ 2023.

עוד טעימה: פסטיבל קינוחי פיסטוק בשרונה מרקט

הקבוצה המדוברת הייתה חלק מכריע בבאז סביב השקתו של הקראנץ' פיסטוק והצלחתו הפנומנלית כך שהיה זה רק טבעי להסתייע בה גם בפיתוח הטעם הבאה של המותג הפופולרי.

קראנץ' פיסטוק הפך ללהיט בבלתי מעורער של קיץ 2022 כשנדמה שהישראלים נחלקו בין אלו שרצו לטעום את הזהב הירוק ולא הצליחו לשים עליו את ידיהם לבין ברי המזל שהצליח, זללו ואהבו.

לאחר שהמלאי אזל במהירות פעם אחר פעם ואף התפתח שוק שחור סביב השלגון, ייצרה נסטלה מלאי אחרון של כ-750 אלף שלגוני קראנץ' פיסטוק שהופצו בשבוע האחרון למקררי הגלידות ברחבי הארץ.

מחפשים את הקראנץ' פיסטוק הבא
מחפשים את הקראנץ' פיסטוק הבא | צילום: מערכת לזלול

מי יהיה היורש של קראנץ' פיסטוק? זה תלוי רק בכם

בפוסט הראשון שפורסם בקבוצה בחודש שעבר נקראו העוקבים להציע מה לדעתם צריך להיות הטעם הבא של קראנץ' כשמתוך ההצעות ייבחרו 5 טעמים חדשים ו-3 מהם יעלו לגמר הגמור.

הפוסט צבר מעל אלפיים תגובות של הצעות שונות ומשונות ולבסוף עלו לשלב חצי הגמר 5 הרעיונות המוצלחים ביותר מהם התבקשו הגולשים לבחור: קראנץ' קורנפלקס, קראנץ' תות/במבה אדומה, קראנץ' אלפחורס/ריבת חלב, קראנץ' קרם ברולה וקראנץ' עוגת גבינה ופירות יער. ניתן עדיין להצביע ולהשפיע בפוסט בלחיצה כאן.

מה יהיה הקראנץ' הבא של נסטלה?
מה יהיה הקראנץ' הבא של נסטלה? | צילום מסך "רעבים ברעבך"

שלושת הטעמים שיעלו לגמר הגדול יוכרזו בסתיו הקרוב ולאחר פיתוחם על ידי נסטלה, יוזמנו כמה מחברי ומנהלי קהילת רעבים ברעבך על מנת לטעום את הקראנצ'ים החדשים ולבחור את המנצח הגדול שיוכרז לקראת קיץ 2023 בתקווה להפוך ללהיט הגדול הבא.

בשלב זה שלושת הטעמים שמובילים בפער על פי תגובת הגולשים הם קראנץ' קרם ברולה, קראנץ' אלפחורס וקראנץ' קורנפלקס.

מה הקראנץ' המועדף עליכם? שתפו אותנו בתגובות.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

14 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

גלידת קראנץ פיסטוק - השוק השחור

גלידת קראנץ פיסטוק: עכשיו גם בשוק השחור

חדשות האוכל
שלגון קראנץ' אלפחורס

קראנץ' אלפחורס: מה חשבנו על השלגון החדש של גלידות נסטלה?

חדש על המדף
קראנץ' קורנפלקס של נסטלה

זה מה שחשבנו על קראנץ' קורנפלקס של גלידות נסטלה

חדשות האוכל
קיט קט לוטוס של נסטלה

מתוק לו: טעמנו את קיט קט לוטוס החדש של נסטלה

חדש על המדף

טרי מהתנור

נאיפה מולא מארחת לארוחה אינטימית בביתה

במטבח של נאיפה מולא: ארוחות אינטימיות אצל השפים הגדולים בישראל

אירועים ופסטיבלים
מתומר טל ורותי ברודו ועד לנאיפה מולא ומושיקו גמליאל: סן פלגרינו משיקים סדרת ארוחות פיין דיינינג אינטימיות בבתי השפים המובילים בישראל >>
יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
כל מה שצריך לדעת על יום כיפור 2024 - זמני כניסת ויציאת הצום, איך להתכונן כראוי, מה כדאי לאכול בארוחה מפסקת ואיך לשבור צום בצורה נכונה >>

מדריכים שאהבתם

המדריך לאחסון אבטיח: טיפים מנצחים ושיטות להארכת חיי המדף

מדריכים וטיפים

5 טעויות בהכנת חזה עוף שכולם עושים

מדריכים וטיפים

מה לזלול?