תפריט טעימות זוגי וארוחה ב-1,200 ש"ח: מסעדת a חוגגת שנה

מסעדת a של השף יובל בן נריה חוגגת שנה עם תפריטים מיוחדים של הקלאסיקות הגדולות וארוחת ספיישל יוקרתית וחד פעמית בליווי שמפניית קרוג .
עדכונים טעימים למייל!

מסעדת a של השף יובל בן נריה, מהמסעדות המדוברות ביותר בישראל שאת הקמתה ליווה גם הסרט התיעודי המסעדה הטובה בישראל, חוגגת שנה לפתיחתה עם ארוחות ספיישל שיוגשו במהלך כל חודש נובמבר.

במסגרת החגיגות תוגש בתפריט הצהריים ארוחה זוגית עם מיטב הקלאסיקות של המסעדה ומדי ערב יוצע תפריט טעימות זוגי על בסיס בחירות הצוות שמלווה את המסעדה מיום הקמתה.

מסעדת a של שף יובל בן נריה חוגגת שנה
מסעדת a של שף יובל בן נריה חוגגת שנה | צילום: אסף קרלה

חגיגות שנה למסעדת a – מה בתפריט?

במסגרת ארוחת הטעימות הזוגית שתוגש בתפריט הצהריים תוכלו לבחור 2 מנות לסועד מתוך הפתיחים עם מנות כמו "כריות" במילוי קציפת קוג'י כוסמת, טרטר דגי ים, גארום פטריות, גארום מקדמיה, קרם חלמון ואבקת קליפת חציל; קורן בול פרמז'ן במיסו עם תירס "גילי" מוצרלה, קרם פרש, עירית, צ'ילי ירוק ומלח יוזו או נגירי דג מיושן 5 ימים עם אורז סושי, וואסבי וניקירי.

בראשונות תוכלו לבחור 2 מנות מתוך קרפצ'יו קינג פיש עם יוזו שחור, פונזו, אוכמניות, קריספי רייס, חמציץ ושיסו; "ספגטי" טונה כחולת סנפיר עם ניקירי, פונזו, חמאה חומה, קוג'י אורז, שיסו אדום מוחמץ ופוריקקה פרחים או טרטר בקר סינטה הולשטיין מרמת דוד עם קסטן קוג'י, אמאזאקה, איולי יוזו, חרדל יפני וקרם חלמון

תקבלו גם מנה אחת מתוך מנות הסושי שכוללות 4 יחידות דניס וסלטוס מוחמץ עם חמאה מעושנת, אבוקדו, אגוזי מקדמיה, זרעי חרדל, פונזו שחור ושמן צ'ילי או 4 יחידות אורז מתוק ופריך עם עלי חזרת, טרטר דגי ים, איולי קומקוואט מותסס, מרשמלו אורז, אבוקדו ומלפפון.

בעיקריות תוכלו לבחור מנה אחת לזוג מתוך דג דניס עם שיו קוג'י, חמאה חומה, ג'ינג'ר, בצל ירוק ושיסו מוחמץ או ראמפ סטייק פרת הולשטיין קיבוץ עין השופט עם שיו קוג'י 3 ימים ואורז קוג'י. בנוסף יוגש קינוח אחד לבחירה מתוך תפריט הקינוחים של המסעדה.

מחיר ארוחת הטעימות הזוגית בתפריט הצהריים עומד על 500 ש"ח לזוג.

בתפריט הטעימות הזוגי המיוחד "a Team Menu" שיוצע מדי ערב לצד התפריט הקבוע תמצאו 8 מנות אייקוניות אישיות וזוגיות שמלוות את המסעדה מיומה הראשון ונבחרו על ידי אנשי הצוות.

תטעמו למשל את מנת הכריות שבחר השף התפעולי גיא ליב; טרטר בקר שבחר הסו שף ואחראי תחום ההתססות של a, ניר ליב; אורז מתוק פריך שבחה סמנכ"לית התפעול אלינור כהן ועוד מבחר מנות. מחיר הארוחה עומד על 365 ש"ח לסועד כולל כוס סאקה.

בנוסף תחל מסורת ערבי איזקאיה בשם Alef מדי יום ראשון בה תפריט מתחלף באווירה משוחררת עם מנות כמו שרימפס בטמפורה, טרטר בקר אמריקנה ואויסטר ג'ילארד ובמחיר של עד 100 ש"ח.

ערב חד פעמי של מסעדת a ושמפניית קרוג

מסעדת a קיבלה השבוע חדשות נוספות לרגל יום ההולדת עם הכרזתה כשגרירת בית השמפניה היוקרתי קרוג במזרח התיכון. לרגל ההכרזה ייערך במסעדה ערב חד פעמי בו יוגש תפריט טעימות מיוחד הכולל 10 מנות ספיישל.

ארוחת טעימות של מסעדת a ושמפניית קרוג
ארוחת טעימות של מסעדת a ושמפניית קרוג | צילום: אוראל סברן

בין המנות בארוחה תמצאו פילה על העצם עם שיו קוג'י; צלחת דגה נאה עם דג חכות מקומי, שרימפס קריסטל וטונה בלו פין; דג ים צלוי עם קציפת פרמזן במיסו, חמאת קוג'י וקולורבי צלוי; טרטר בקר הולשטיין עם קסטן קוג'י, אמאזאקה, איולי יוזו, חרדל יפני וקרם חלמון ועוד הפתעות.

את הארוחה תלווה שמפניה איכותית של קרוג עם 4 כוסות לכל סועד שיוגשו בהדרכתו של נציג קרוג מצרפת לואי הנריאון. השמפניות שיוגשו הן KRUG Rose 25 EME Edition, KRUG Grande Cuvee 170 EME Edition, KRUG Grande Cuvee 169 EME Edition, ו-KRUG 2006.

מחיר ארוחת הטעימות החד פעמית יעמוד על לא פחות מ-1,200 ש"ח לאדם והיא תערך ביום שני הקרוב (21.11) בשעה 21:00.

חגיגות שנה למסעדת a | במהלך חודש נובמבר | דרך מנחם בגין 121 | הזמנות בטלפון 074-7588818 ובאתר

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

2 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

טושה בייקרי מתארחים בבלוברי נהריה

חדשות האוכל: רז רהב, פאפא ג'ונס, מקדונלד'ס, תושה בייקרי ונספרסו

חדשות האוכל
תפריט עסקיות צהריים במסעדת a למבוגרים ולילדים

קיץ חם: מסעדת a משיקה עסקיות צהריים למבוגרים ולילדים

חדשות האוכל
מסעדת קילומטרז' - המסעדה הבאה של ישראל

מסעדת קילומטראז' ניצחה בגמר המסעדה הבאה של ישראל

חדשות האוכל
תפריט ספיישל חיטה במסעדת קלארו

מבורגול ועד פריקי: ספיישל חיטה במסעדת קלארו של השף רן שמואלי

חדשות האוכל

טרי מהתנור

קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>
מטבח מעבר: לבשל בבית - תערוכה בגלריית אסיף

עוגיות בבוקר, חביתה בערב: המטבח שלפני ה-7.10 בתערוכה חדשה

חדשות האוכל
אסיף, מרכז תרבות האוכל בישראל, משיק לקראת יום השנה ל-7.10 תערוכה חדשה בשם "מטבח מעבר: לבשל בית", המוקדשת לגעגוע למטבח הביתי של מפוני המלחמה >>

מדריכים שאהבתם

טיפ מבריק לניקיון המיקרוגל בקלות ובמהירות

מדריכים וטיפים

טריים לשבועיים: זו הדרך הנכונה לשמור עשבי תיבול במקרר

מדריכים וטיפים

מה לזלול?