לזלול - מגזין אוכל ישראלי

השיגעון הירוק חוזר: גלידות הפיסטוק של אוטלו – מהדורת 2024

לאחר ההצלחה בשנה שעברה, רשת הגלידריות אוטלו חוזרת ובגדול עם גלידת פיסטוק איטלקית בשלל טעמים מושחתים ועוד הפתעות ירוקות לזמן מוגבל
פסטיבל גלידות הפיסטוק של אוטלו - מהדורת 2024
פסטיבל גלידות הפיסטוק של אוטלו - מהדורת 2024 | צילום: ‎Iconz By Medio
שיתוף

אמנם זה נשמע כמו היסטוריה רחוקה כרגע, אך טרנד הפיסטוק שכבש כל חלקה טובה בקיץ 2022 עוד חי ובועט גם באביב 2024. ממעדני חלב בטעם פיסטוק ועד שלגונים וגלידות ירוקות להפליא.

לאחר ההצלחה המסחררת בשנה שעברה, רשת גלידריות הבוטיק אוטלו בשיתוף איש הפיסטוק הבלתי מעורער, אוהד ראוך, מחזירים אל חיינו את השיגעון הירוק עם מארז פיסטוקי וחגיגי במיוחד, בתזמון מעולה לקראת חג הפסח.

עוד טעימה: כל הפרטים על הגלידות החדשות של גלידת אלדו

גלידות פיסטוק של אוטלו – מהדורת 2024

במארז הפיסטוק מהדורת 2024 תוכלו למצוא את טעם הפיסטוק הוותיק והאהוב של אוטלו לצד 3 טעמים נוספים: טריפל פיסטוק – גלידת פיסטוק עם שברי פיסטוק ושבבי שוקולד פיסטוק; בקלאווה פיסטוק – גלידת פיסטוק עדינה עם שברי בקלאווה פיסטוק יפואית וסטרצ'יטלה טבעונית עם שברי שוקולד מריר.

מארז גלידות פיסטוק של אוטלו - מהדורת 2024
מארז גלידות פיסטוק של אוטלו – מהדורת 2024 | צילום: ‎Iconz By Medio

לקראת ההשקה שיתף ראוך את חברי קהילת 'אוהבים פה פיסטוק' בפייסבוק ו'המגיפה הירוקה' באינסטגרם:

"ככה ביום יום, בקז'ואל שלה, הגלידת פיסטוק של אוטלו היא מופלאה ונמצאת גבוה מאוד בדירוג בקרב אוהדי וחובבי הטעם כבר כמה שנים טובות. אז עכשיו על אחת כמה וכמה כשהיא מגיעה באווירה כיפית בעוד שלושה רבדים ייחודיים וטעימים, זה כבר סיפור אחר לגמרי"

את כל הפיסטוק הזה תוכלו למצוא בשלל סניפי הרשת שיעניקו חוויה ירוקה וכיפית עם מגוון אטרקציות והפתעות. מגביעים מצופים שוקולד מריר ופיסטוקים, כוסות ומחזיקי גביעים ירוקים, שקית מהדורת פיסטוק ועוד ועוד.

לא משנה איזה טעם תבחרו, תוכלו ליהנות משוקולד חם ומושחת שנמזג לאיטו לגביע לפני העמסת הכדורים. את המהדורה המיוחדת ניתן להשיג בסניפים ובהזמנה דרך וולט החל משישי האחרון (12.4) והיא תהיה זמינה למשך שלושה שבועות בלבד.

אוטלו – גלידה איטלקית מסורתית

רשת אוטלו הוקמה בשנת 2017 והפכה תוך זמן קצר למותג גלידה איכותי ונחשק. את אוטלו הקים מתן סלע (41), יזם ומסעדן יחד עם גיא בראון (32), המשמש כגלידן והשוקלטייר של המותג וכמנהל התפעול של הרשת. בגלידירות של אוטלו שואפים להציע גלידה איכותית עשויה בשיטה המסורתית כמו בשנות ה-20 באיטליה.

במקום תמצאו שלל טעמים מפתיעים במכלי נירוסטה סגורים ואטומים שנועדו לשמור על הטריות והמרקם של הגלידה לאורך זמן. בין הטעמים הפופולריים של הרשת תמצאו גלידת ג'אנדויה אוטלו עם שוקולד חלב, קרם אגוזי לוז ושברי שוקולד פיסטוק אגוזים; וניל פלאניפוליה ובלונדי פרצל.

גלידריית אוטלו - גם במשלוחים
גלידריית אוטלו – גם במשלוחים | צילום: ‎Iconz By Medio

עוד מציעים באוטלו מגוון גלידות שוקולד ייחודיות כמו שוקולד חלב גרנדה 43% ושוקולד מריר וויאטנם 64%. לטבעונים מציעים במקום שלל טעמים ללא חלב ומוצרים מהחי וסורבטים מרעננים כמו אוראו מלוח, שוקולד מריר חוף השנהב 69% וקפה שקדים ושוקולד.

לפני העמסת כדורי הגלידה בגביע, נמזג לתוכו שוקולד חם מברזי השוקולד המצויים במקום ורק לאחר מכן מניחים את הגלידה בצורה סיבובית, מה שיוצר מראה מושלם עם טעם וסיומת נהדרת של שוקולד.

PISTACHIO FEST season #2 אוטלו | נאות אפקה פנחס רוזן 65, תל אביב ǀ שרונה מרקט, תל אביב ǀ יורדי הסירה 1, תל אביב ǀ דיזינגוף 165, תל אביב ǀ הרצל 12, תל אביב ǀ איינשטיין 40, קניון רמת אביב | ילדי טהרן 7, מתחם city G ראשון לציון ǀ כצנלסון 63, גבעתיים ǀ סוקולוב 46, הוד השרון | רפאל איתן 44, רמת אפעל

Picture of צחי לנקרי

צחי לנקרי

צחי לנקרי הוא העורך הראשי של מגזין לזלול וזללן לא קטן בפני עצמו. צחי הוא איש תוכן וקידום אתרים ותיק וקונדיטור בוגר בית הספר דנון חובב מתוקים בהווה ובעתיד. כיום, צחי מתגורר בתל אביב וזולל מכל הבא ליד עם חברי המערכת. במגזין האוכל הוא משלב בין אהבתו לאפייה ובישול לבין יצירת תוכן קולינרי מקורי ומועיל שממתיק ומעשיר את הרשת
1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

בית הקברות לטעמים של בן אנד ג'ריס

אבל מתוק: בית הקברות לטעמים של בן אנד ג'ריס

חדשות האוכל
גלידת פיסטוק של אוטלו ג'לטו בנמל תל אביב

אוטלו ג'לטו בנמל ת"א מציעה פנטזיה בגביע גלידה

חדשות האוכל
גלידת אוראו וגלידת מילקה של נסטלה

אוראו, מילקה וקרמל: טעמנו את הגלידות החדשות של נסטלה

חדש על המדף
איך מכינים גלידת קוטג' של טיקטוק

איך להכין גלידת קוטג': הלהיט הויראלי ששיגע את טיקטוק

מדריכים וטיפים
גלידריית בונה בונו בתל אביב

בואנה איזו גלידה: גלידריית בונה בונו כובשת את תל אביב

חדשות האוכל
בן אנד ג'ריס מנטה עוגיות

בן אנד ג'ריס מנטה עוגיות – גלידה חדשה לחורף

חדש על המדף
בן & ג'ריס שוקולד צ'יפס בצק עוגיות Core

בן אנד ג'ריס משיקים טעמי בצק עוגיות חדשים

חדש על המדף
קראנץ' פיסטוק - עכשיו במקררי הגלידות בפעם האחרונה

בפעם האחרונה: קראנץ' פיסטוק חוזר למקררי הגלידות

חדשות האוכל
בן אנד ג'ריס X שוקולד טוני'ס למען סיום העבדות

בקרוב: שוקולד טוני'ס וגלידת בן אנד ג'ריס מאחדים כוחות

חדשות האוכל
יום הג'ינג'ים הבינלאומי בקיבוץ יטבתה

גלידה כתומה: יום הג'ינג'ים הבינלאומי בקיבוץ יטבתה

חדשות האוכל
קולקציית הטעמים של גלידריית לג'נדה לקיץ 2022

גלידריית לג'נדה מציגה טעמים חדשים לקיץ 2022

חדש על המדף
גלידת בוזה חוגגת 10 עם טעמים חדשים

גלידת בוזה חוגגת עשור עם טעמים חדשים ומפתיעים

חדשות האוכל