ספגטי פנקייק? המתכון שהולך לשדרג לכם את הבוקר

אחרי פנקייק דגני בוקר, פלטת חמאה ואין ספור מתכונים ויראליים שהחלו דרכם בטיקטוק מגיע הלהיט הבא - ספגטי פנקייק לארוחת הבוקר עם שפע תוספות.
עדכונים טעימים למייל!

הרשת החברתית טיקטוק ממשיכה להיטים קולינריים ולקבוע את סדר היום בכל מה שנוגע למתכונים טרנדיים ברשת. רגע אחרי פלטת החמאה שכבשה כל חלקה טובה, מגיע הכוכב התורן מעולמות ארוחות הבוקר עם מתכון פשוט וטוויסט שהופך מנה שגרתית לכאורה למשהו חדש לגמרי – ספגטי פנקייק או פנקייק ספגטי, תחליטו אתם.

ספגטי פנקייק – איך לא חשבנו על זה קודם?

מי שאחראית ללהיט הנוכחי היא בריאנה אצ'ולטה שהעלתה ביום שישי האחרון (30/9) סרטון וידאו בו היא משתפת מתכון לפנקייק שהמציא בעלה במהלכו היא מטגנת בפשטות בלילת פנקייק בצורת רצועות במקום הצורה העגולה המסורתית, מעבירה לקערה ומפזרת מעל אבקת סוכר וסירופ מייפל.

ספגטי פנקייק - המתכון והשיגעון
ספגטי פנקייק - המתכון והשיגעון | תמונה: מערכת לזלול
@brianaarchuleta Or as he likes to call squiggle cakes #breakfast

נכון לכתיבת שורות אלו צבר הסרטון כמעט 900 אלף לייקים ו-50 אלף שיתופים, יומיים בלבד לאחר עלייתו. הנסיקה המהירה משכה גם את תשומת ליבו של הבלוגר הידוע פרז הילטון שהעלה סרטון תגובה למתכון הויראלי ואמר "ספגטי פנקייק נשמע כמו רעיון אלוהי. זה גאוני ואני חייב לנסות את זה, נראה טעים".

בעקבות ההצלחה המהירה העלתה בריאנה סרטון נוסף בו בעלה סטיבן, יוצר המתכון המקורי, עונה לשאלות ומדריך את הצופים איך להכין פנקייק ספגטי כהלכתו במשך 4 דקות.

בסרטון סטיבן מעביר את הבלילה לשקית זיפלוק וסוגר אותה וגוזר בפינה כמו שקית זילוף. הוא מורח חמאה על המחבת ומזלף במהירות קווים דקים. סטיבן מטגן עד שמופיעות בועות ומוציא אותן לקערה מבלי לטגן את הצד השני. לבסוף סטיבן מוסיף לפנקייק ספגטי קומפוט דובדבנים ומעט אבקת סוכר וגם מכין גרסא מלוחה עם נקניקיות ומייפל

@brianaarchuleta Replying to @disjointedjewels tried to answer some questions ♥️ #squigglecakes #breakfast ♬ Sensual Seduction – Snoop Dogg

זהו לא סרטון הפנקייקים הראשון שהופך ללהיט בטיקטוק, קדם לו פנקייק דגני בוקר שגרף מליוני לייקים וגרר שפע גרסאות, חיקויים ומחוות.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

בראנץ' פתיחת שולחן בלאונג' דה פקטו

5 בראנצ'ים חדשים באווירה לוהטת לקיץ 2024

חדשות האוכל
בראנץ' ירדני מלכותי של חצר גולדמן

רוח מזרחית: המסעדה שמציעה בראנץ' ירדני מלכותי מול הים

חדשות האוכל
חדש בארה"ב: דוריטוס קטשופ וחרדל

אוהבים נקניקיות? דוריטוס קטשופ וחרדל מגיע למדפים

חדשות האוכל
גלידה בטעם קטשופ ומיונז של היינץ

זה אמיתי: גלידה בטעם קטשופ ומיונז של היינץ

חדשות האוכל

טרי מהתנור

מארזי ראש השנה 2024 - טעם הגליל

ראש השנה 2024: מארזי תוצרת מקומית ויין ישראלי לשולחן החג

חדשות האוכל
מגוון יינות ישראליים, מארזים עם שלל תוצרת מקומית איכותית ושיתופי פעולה מסקרנים שיעטרו לכם את שולחן החג בראש השנה 2024 >>
חיתוך רימון - השיטות המובילות

בלי כל הבלגן: 3 שיטות שעובדות לחיתוך רימון

מדריכים וטיפים
מדריך צעד אחר צעד לכבוד ראש השנה לחיתוך רימון בלי כל הבלגן וללא מאמץ. כל השיטות והטיפים הקטנים בדרך אל הגרגירים העסיסיים >>

מדריכים שאהבתם

המדריך: איך לחתוך מלון עסיסי ב-3 צעדים פשוטים

מדריכים וטיפים

שוברי המיתוסים: מתי צריך להוסיף מלח למקושקשת?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?