משקה חלב בטעם פיסטוק של יטבתה: צעד אחד רחוק מדי?

כן. זה באמת קורה. אחרי טירוף הקראנץ' פיסטוק של נסטלה בקיץ האחרון, חברת יטבתה משיקה משקה חלב בטעם פיסטוק. יצאנו לטעום וחזרנו ירוקים.
עדכונים טעימים למייל!

פיסטוק לשלטון: על פי סקר חדש של הסוקר שלנו טעים פוקס, לו הבחירות היו נערכות היום מפלגה בראשות פיסטוק ירוק הייתה זוכה ללא פחות מ-40 מנדטים והופכת לסיעה הגדולה בכנסת ישראל.

טוב, מפלגה כזו עדיין אינה קיימת אך עד שזה יקרה, שיגעון הפיסטוק מסרב לגווע עם עוד ועוד מוצרים חדשים בטעם פיסטוק הכובשים את המדפים ואפילו פסטיבל הפיסטוק שכולו מוקדש לקינוחים פיסטוקיים שייערך בסוף השבוע הקרוב בשרונה מרקט בתל אביב.

משקה חלב בטעם פיסטוק של יטבתה
משקה חלב בטעם פיסטוק של יטבתה | צילום: מערכת לזלול

אחרי הקראנץ' פיסטוק שרכש לעצמו כבר מעמד מיתולוגי, פיצת פיסטוק ושוקולד לבן של דומינוס ועוד שפע מוצרים עם הזהב הירוק, גם חברת יטבתה מצטרפת לחגיגה והפעם עם משקה חלב בטעם פיסטוק שמאיים להפוך למשקה הלוהט של החורף.

משקה פיסטוק יטבתה ממשיך את מסורת המהדורות המיוחדות של משקאות החלב של החברה שכלל בעבר טעמים כמו מרשמלו, בזוקה ומהדורה הזויה במיוחד בדמות משקה חלב בטעם ארטיק ענבים. המשקה החדש מגיע בבקבוקים אישיים של 350 מ"ל ובבקבוק משפחתי של ליטר.

משקה פיסטוק יטבתה – מבחן הטעם

חלב הפיסטוק של יטבתה מושך מידית את תשומת הלב במדף מוצרי החלב בסופר. צבע ירוק על גבול הזרחני שאי אפשר להסיר ממנו את העיניים ומעורר ספקטרום רחב של רגשות מ"מה זה לעזאזל השיקוץ הזה, הגזמתם לגמרי" לבין "אני חייב לטעום את הדבר הזה עכשיו, קחו את הכסף שלי".

לאחר שעברנו את את שלב ההלם הקל, רכשנו לעצמנו בקבוק ירקרק, שקשקנו קלות כי זה מה שאנחנו עושים אוטומטית עם משקאות חלב כדי להקציף אותו מעט משל היה מילקשייק והתחלנו ללגום בחשש מעורב בסקרנות והתרגשות.

המשקה החדש, כמו מוצרים רבים בתעשייה המתהדרים בטעם פיסטוקי אינו מכיל פיסטוק כלל אלא רק חומרי טעם וריח המדמים את הדבר האמיתי. העובדה הזו מעוררת מידית את החשש שמדובר בעוד מוצר שרק רוצה לרכב על הגל בלי לספק באמת את בלוטות הטעם של הפיסטוקאים המושבעים.

למרות חוסר הנוכחות של פיסטוק אמיתי מכל תצורה שהיא, משקה החלב בטעם פיסטוק של יטבתה מספק חוויה טעימה ומפתיעה.

משקה פיסטוק יטבתה - נעים ומספק
משקה פיסטוק יטבתה – נעים ומספק | צילום: מגזין לזלול

כבר עם פתיחתו ריח נעים ועדין של פיסטוקים מציף את החושים. המשקה עצמו קטיפתי ועשיר ומזכיר מילקשייק ביתי מפנק. גם במבחן הטעם יצאנו מרוצים ומסופקים עם טעמים עדינים של פיסטוק שמזכירים יותר מהכל גלידת פיסטוק אולד סקול בתצורת משקה.

סביר להניח שמכורי פיסטוק מקצוענים יירתעו ממשקה פיסטוק שאינו מכיל פיסטוק בכל מקרה, אך הקהל הרחב ייהנה מהמחווה ואולי אף ידרוש להפוך את המהדורה המיוחדת לקבועה לצד משקאות החלב הקבועים והאהובים של יטבתה.

משקה חלב בטעם פיסטוק של יטבתה | 5.90-12.90 ש"ח לבקבוק של 350 מ"ל/1 ליטר | להשיג במקררי החלב ברשתות שיווק נבחרות

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

5 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

קראנץ פיסטוק ושוקולד לבן - מקיים את ההבטחה

קראנץ' פיסטוק ושוקולד לבן מקיים את ההבטחה – ובגדול

חדש על המדף
עוגיות פנקייק פיסטוק של גבי גודיז בפסטיבל הפיסטוק בשרונה

מי אמר קראנץ': פסטיבל הפיסטוק הראשון מגיע אל שרונה מרקט

אירועים ופסטיבלים
פתי בר פיסטוק של אסם

לא לביסקוויט הזה ייחלנו: פתי בר פיסטוק מגיע למדפים

חדש על המדף
איך לקרר בירה במהירות

מנצחים את הקיץ: איך לקרר בירה ומשקאות תוך 10 דקות

מדריכים וטיפים

טרי מהתנור

חיתוך רימון - השיטות המובילות

בלי כל הבלגן: 3 שיטות שעובדות לחיתוך רימון

מדריכים וטיפים
מדריך צעד אחר צעד לכבוד ראש השנה לחיתוך רימון בלי כל הבלגן וללא מאמץ. כל השיטות והטיפים הקטנים בדרך אל הגרגירים העסיסיים >>
מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>

מדריכים שאהבתם

דבש לראש השנה: איך לבחור את הצנצנת המושלמת לשולחן החג

מדריכים וטיפים

בלי טיפת שמן: איך להכין חצילים מטוגנים בנינג'ה גריל

מדריכים וטיפים

מה לזלול?