כשרה עם סטייל: מסעדת פופה של אביב משה נפתחת לקהל הרחב

מסעדת פופה נפתחת רשמית בתל אביב עם תפריט כשר של שף אביב משה המשלב את הקולינריה העילית הצרפתית הקלאסית עם המטבח היהודי הכשר .
עדכונים טעימים למייל!

לאחר תקופת הרצה שעוררה סקרנות רבה עם גיוסו של שף אביב משה, מסעדת פופה בגרסתה הכשרה נפתחת לקהל הרחב עם תפריט המפגיש בין קולינריה עילית צרפתית לעולמות האוכל היהודי.

פופה נפתחה בתחילתה של תקופת הקורונה ועברה תהפוכות לא מעטות בגזרת השפים, בין השאר השף אורן אסידו ממסעדת אולה שהוביל אותה לזמן קצר.

מסעדת פופה הכשרה של השף אביב משה
מסעדת פופה הכשרה של השף אביב משה | צילום: אמיר מנחם

התפריט של שף אביב משה לוקח השראה ממסעותיו בעולם והוא צפוי להתכתב גם עם מנות ממסעדת מארי הכשרה בנתניה אותה פתח לפני מספר חודשים.

מסעדת פופה הכשרה בתל אביב
מסעדת פופה הכשרה בתל אביב | צילום: מערכת לזלול

מסעדת פופה הכשרה של שף אביב משה – מה בתפריט?

במנות הראשונות בתפריט של פופה תמצאו קובנה עם 3 מטבלים, סוכריות שום, רסק עגבניות שרי ו"יוגורט" דואה; טרטר טונה על לחם קסטן, מטבוחה, טחינה, צ'יפס ארטישוק ירושלמי, ביצה חצי קשה, סקורדיליה וקרם שקדים-שמיר; פרצעל טרטר אינטיאס עם מטבוחה, טחינת חלווה, לימון אריסה וסלטון;

סשימי טאבולה עם "לאבנה", שמן זעתר, טאבולה שקדים, משמש אוזבקי, חמוציות וחלה קרועה; טרטר סביח משייטל כבוש, גרידת חלמון כבוש, ספירלת חציל, עגבניות בעמבה, קרקר שומשום וצילי מותסס; כבד אווז ברוטב קרפ סוזט על בריוש עם קרמבל מעמול ועלים של שליו; פרחי קישוא קריספיים וממולאים במוס כמהין וקרם סלק וסיגר חלקי פנים עם איולי צפון אפריקאי, סלסלת עגבניות ונענע יבשה.

בסלטים תוכלו לטעום סלט יווני פופה סטייל עם זוקיני, עגבניות מגי, "גבינת שמנת", טוסט זעתר, שושקה, שאלוט, זיתי קלמטה ורוקט; סלט פופהעם חסה, אנדיב, עדשים שחורות, בורגול, חמוציות, גפרורי שקדים, בצל ירוק, "צפתית" וויניגרט דבש ונענע יבשה.

עוד טעימה: נפתחה מסעדת מנרה הכשרה על חוף ימה של תל אביב

באגף העיקריות של פופה תוכלו לזלול סוכריות בטטה עם קרם לאבנה, שעועית ירוקה, זיתי טאסוס, פרוסות צ'ילי חריף וקייל; טורטליני מנגולד עם ציר בקר ויין אדום, זנב שור, קרם שורשים וסלסה חלפיניו ולברק פורצ'יני עם מיקס פטריות, קציפת פורצ'יני, טוויל חומוס וצ'יפס עגבנייה; "מז'וזין" פופה סטייל עם לברק בשום אריסה ועשבים, ציר עגבניות, במיה וריג'לה.

התפריט החדש והכשר של שף אביב משה במסעדת פופה
התפריט החדש והכשר של שף אביב משה במסעדת פופה | צילום: אמיר מנחם

עוד יוצעו בתפריט נתחי בשר לפי משקל כמו פילה בקר עם קרם שום, מח עצם, בוקצ'וי, סוכריות שום סולו ורוטב פלפלת; פריים ריב נברסקה עם גזרים צלויים, סוכריות שום וקרם שורשים או סינטה עם פירה רובושון, רוטב יין פורט, זוקיני, בצל ירוק צרוב וביצה עלומה.

את הארוחה בפופה תוכלו לסיים עם מילפיי מדפי פילו מקורמלים עם מסאלה, קרם קרמל, טופי, תפוח בלימון ואבקת שמן זית או בראוניז שוקולד עם מוס שוקולד, טוויל קקאו, רוטב אגוזי לוז ומיקרו עלים.

פופה | יהודה הלוי 46, תל אביב-יפו | שעות פתיחה: א׳-ה׳ 23:00-19:00 | כשר | הזמנת שולחן ב-077-2302777 או באתר אונטופו

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

הולה הולה - מסעדת שף כשרה בשוק הכרמל

הולה הולה – מסעדת שף כשרה חדשה בשוק הכרמל

חדשות האוכל
מסעדת ג'ורג' אנד בראדרס

ג'ורג' אנד בראדרס: ביסטרו אמריקאי כשר בלב תל אביב

חדשות האוכל
HBB חביבי המבורגר - מסעדת המבורגרים חדשה בגדרה

יא חביבי: מסעדת המבורגרים חדשה מגיעה לגדרה

חדשות האוכל
מסעדת דבורה הכשרה של אייל שני

נפתחה מסעדת דבורה הכשרה של שף אייל שני

חדשות האוכל

טרי מהתנור

יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
כל מה שצריך לדעת על יום כיפור 2024 - זמני כניסת ויציאת הצום, איך להתכונן כראוי, מה כדאי לאכול בארוחה מפסקת ואיך לשבור צום בצורה נכונה >>
מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>

מדריכים שאהבתם

5 טעויות בהכנת חזה עוף שכולם עושים

מדריכים וטיפים

עייפים כל היום? 5 דברים שלא כדאי לאכול בארוחת הבוקר

מדריכים וטיפים

מה לזלול?