בשנה האחרונה עפנו על פופקורן בטעם במבה, הסתקרנו לשמוע על גלידה בטעם החלב של הקורנפלקס,ונשנשנו בייגלה בטעם ביסלי
מדובר רק בכמה דוגמאות לטרנד שילוב החטיפים חוצה העולמות והטעמים ששוטף את ענף המזון בשנה האחרונה בישראל כמו גם ברחבי העולם.
אולי מדובר בקריצה לסנטימנט ציבורי בעולם פוסט-קורונה של מיאוס מהסדר הקיים והרצון לפרוץ גבולות או שאולי בכלל מדובר בעייפות החומר, חוסר השראה והצמדות למותגים בכדי לא להסתכן בהרפתקאות כלכליות בזמן משבר כלכלי עולמי.
עוד טעימה: איך להכין פופקורן בבית
פופקורן טריקס – דגני הבוקר עוברים גם לערב
המצטרפת האחרונה לטרנד היא חברת ג'נרל מילס, יצרנית מותג דגני הבוקר הפופולרי טריקס שפורץ לראשונה את גבולות ארוחת הבוקר עם השקת חטיף פופקורן טריקס חדש על המדף שמאיים להחליף את קערת הפופקורן הקלאסי בערב הסרט הבא שלכם.
על פי התיאור של פופקורן טריקס, נראה כי לא מדובר בגימיק בלבד אלא בחטיף פופקורן מוכן ופריך המשלב מליחות מעודנת וציפוי מתוק ופירותי עם חתיכות של דגני בוקר אייקוניים של טריקס שהופכים את החוויה לצבעונית ומעניינת בהרבה.
החטיף החדש מצטרף לטעמים קיימים בסדרת הפופקורן של ג'נרל מילס, פופקורן קוקו פאפס השוקולדי מתוק-מלוח ופופקורן קינמון טוסט קראנץ' בציפוי אבקת סוכר וקינמון בהשראת דגני הבוקר האהובים.
פופקורן טריקס יגיע לרשת הסופרמרקטים וולמארט בארצות ברית בחודש אוקטובר ולנו נותר לקוות שיעשה את דרכו המהירה גם לישראל.