הייתם טועמים? היינץ מציגה: כל הרטבים – בבקבוק אחד

חברת היינץ משיקה לראשונה ובמהדורה מוגבלת במיוחד את Heinz Every Sauce - בקבוק אחד המאגד בתוכו לא פחות מ-14 רטבים פופולריים.
עדכונים טעימים למייל!

גם אתם מהטיפוסים האלו שאוהבים לערבב כמה רטבים יחד בצלחת עד יצירת רוטב חדש ומוזר בזמן שהשאר צופים בכם מצד בהשתאות? אתם לא לבד. אם תמיד חלמתם לטעום מגה-רוטב שמשלב כל טעם שאפשר לחשוב עליו, היינץ רוצה להגשים לכם את הפנטזיה.

עם רקורד של יותר מ-150 שנה, חברת היינץ כבר הספיקה להוציא לשווקים אין ספור רטבים במגוון של טעמים פופולריים וגם כמה יותר נישתיים. כעת, חברת Heinz UK מכריזה על המוצר החדש והמפתיע שלה, זה ששואף להיות הגביע הקדוש של כל הרטבים.

היינץ כל הרטבים - בבקבוק אחד
היינץ כל הרטבים - בבקבוק אחד | צילום: Heinz UK

"היינץ כל הרטבים" הוא למעשה מיקס של 14 רטבים פופולריים של החברה, אך לעת לעתה לפחות, הוא יהיה זמין במהדורה מוגבלת במיוחד כשרק 100 מאושרים ברי מזל יזכו לטעום אותו, אם יזכו בהגרלה הגדולה.

בכדי לזכות בבקבוק הנחשק, היינץ מחפשת אחר המעריצים הכי אובססיביים של המותג ומציעה לענות על שאלון למביני עניין בלבד באתר מיוחד. מבין העונים נכונה יוגרלו הזללנים הרעבים.

@heinzuk

INTRODUCING… Every Sauce ✨ A holy grail of sauces that includes not one, not two, but 14 Heinz sauces! 🤯 The catch, only 100 bottles exist and the only way to get one is to win it! Tap the link below to take the quiz to see if you're obsauced enough 👀👇 everysauce.heinz.co.uk (Link also in bio!) #Heinz #newproductalert #newproduct #heinzsauce

♬ Nasty – Tinashe

ואלו 14 הטעמים הכלולים במהדורה המיוחדת – היינץ כל הרטבים:

רוטב המבורגר
רוטב שום
רוטב איולי
מיונז-בייקון מעושן
צ'ילי מתוק
מיונז הולנדי
מיונז-קטשופ
מיונז סרירצ'ה
מיונז חרדל
מיונז כמהין
מיונז שום ובצל מקורמל
קטשופ קארי
קטשופ מלפפון חמוץ
קטשופ בייקון מעושן

כאמור. הרוטב הייחודי לא יוצע כרגע למכירה ורק תושבי בריטניה יוכלו לזכות בו במהדורה מוגבלת במיוחד בקיץ הקרוב. אך לאור ההייפ ברשתות החברתיות, לא נתפלא אם תוך זמן קצר היינץ יחליטו לשווק את השילוב המסקרן לעוד מעריצים רעבים.

מרוטב אריסה ועד לגלידת מיונז

זו לא הפעם הראשונה שחברת היינץ משיקה מהדורות מיוחדות שמעוררות רעש ברשתות. בחודש אפריל האחרון השיקו בחברה רוטב ברביקיו ורוד וזרחני כמחווה לסרט ברבי ובליל כל הקדושים הושק רוטב מיונז בטעם שום שחור.

בארצות הברית הושקו רק בחודש שעבר מהדורות מיוחדות של רוטב ראנץ' שום שחור ורוטב איולי אריסה עם טעמי פלפל אדום מעושן וחריף. לאחרונה גם צץ טרנד ביזארי שעורר סערה בטיק טוק בו משתמשים שילבו קטשופ היינץ עם עוגיות קיטקט.

היינץ משתפים פעולה גם עם השקות ביזאריות במיוחד מעת לעת כמו גלידה בטעם קטשופ ומיונז היינץ ועד לקולקציית בגדים עם כתמי קטשופ היינץ אמיתיים.

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

1 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

טיפים לפרנץ' טוסט מושלם

9 טיפים לפרנץ' טוסט מושלם בכל פעם מחדש

מדריכים וטיפים
המתכונים של השפים לפנקייקים

לא רק מייפל: מתכון לפנקייק מושלם של השפים המובילים

מתכונים
סירופ מייפל נצנצים

להתעורר עם גלאם: סירופ מייפל נצנצים מגיע אל המדפים

חדשות האוכל
כמה קלוריות יש בדבש?

על העוקץ: כמה קלוריות יש בדבש?

מדריכים וטיפים

טרי מהתנור

מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>
חיתוך רימון - השיטות המובילות

בלי כל הבלגן: 3 שיטות שעובדות לחיתוך רימון

מדריכים וטיפים
מדריך צעד אחר צעד לכבוד ראש השנה לחיתוך רימון בלי כל הבלגן וללא מאמץ. כל השיטות והטיפים הקטנים בדרך אל הגרגירים העסיסיים >>

מדריכים שאהבתם

לוהטות ופריכות: זו השיטה שעובדת לחימום לביבות מאתמול

מדריכים וטיפים

שוברי המיתוסים: האם אכילה לפני השינה גורמת לסיוטים בלילה?

מדריכים וטיפים

מה לזלול?