נשף ממתקים וקוקטיילים מוטרפים: פסטיבל קולינרי חדש בת"א

מנשף ממתקים ומותחן קוקטיילים בלשי לערב קינוחים פרחוניים וארוחת טעימות מהחיים. Immersive Adventures, פסטיבל חוויות קולינריות חדש מגיע לעיר.
עדכונים טעימים למייל!

פסטיבל קולינרי יוצא דופן וייחודי ייצא בשבוע הבא לדרך (11-15.9), פסטיבל Immersive Adventures by Belvedere שלוקח את טרנד ה-Immersive Dining ומביא אותו לראשונה לישראל בכדי לייצר חוויה לא שגרתית המשלבת בין אוכל לאמנות בה הסועדים לוקחים חלק פעיל במיצגים.

הפסטיבל, שנערך בחסות וודקה בלוודר, יהפוך את הסועדים למשתתפים פעילים במגוון מוקדי עניין בתוך עולם קולינרי חוויתי ואינטימי שנבנה במיוחד בשבילם. האירועים יתפרסו על פני שבוע ימים בלוקיישנים נבחרים בתל אביב.

Immersive Adventures - אריאל לייזגולד בפסטיבל קולינרי חווייתי
Immersive Adventures - אריאל לייזגולד בפסטיבל קולינרי חווייתי | צילום: חיים יוסף

עוד טעימה: פסטיבל ארוחות מהספרים יחבר אתכם מחדש למטבח היהודי
וגם – House of Rose – אירוע ורוד עם אוכל, יין ומוזיקה

הפסטיבל כולל מספר אירועים שונים שמחברים בין אנשי קולינריה ושפים מובילים לבין אמנים ישראלים נחשבים ליצירת חוויות לא שגרתיות בחלל הפסטיבל. מנשף ממתקים ענק ומפואר, ארוחת קינוחים מושחתת במיוחד, ערב קוקטיילים משולב בסיפור מתח בלשי וארוחת טעימות שמלווה סיפור חיים לא שגרתי.

בין המשתתפים אפשר למצוא את המיקסולוג אריאל לייזגולד, השף קונדיטור אלון שבו ושוזר הפרחים רן גולן, יצרנית הממתקים רונין צין קרסנטי, כוכבת הדראג חני סירקיס, השף תומר טל ואשת הקולינריה הילה אלפרט.

פסטיבל Immersive Adventures – האירועים

Where is Mr. Fantastic?

המיקסולוג אריאל לייזגולד יספר יחד עם צוות שחקנים את סיפורו של מר פנטסטיק בסדרה של מופעי תאטרון קולינריים משונים ומרהיבים ומפגשים מסקרנים עם שלל הדמויות שמלוות את מר פנטסטיק.

Immersive Adventures - אריאל לייזגולד בפסטיבל קולינרי חווייתי
Immersive Adventures – אריאל לייזגולד בפסטיבל קולינרי חווייתי | צילום: חיים יוסף

המשתתפים יחקרו פינת נסתרות בחלל, יגלו את סודות הגיבורים ויאספו חוויות טעימות ובלתי נשכחות בסעודה ומשתה חגיגי ומסתורי עם משקאות מטורפים.

Where is Mr. Fantastic? | ימים שני ושלישי ה-12-13.9.22 | סבבים החל מ-18:00, 20:00 ו-21:00 | מלון פורט אנד בלו, רחוב צידון 1, תל אביב | 560 ש"ח למשתתף | הזמנות באתר

Midnight Garden

שף קונדיטור אלון שבו משלב ידיים עם האמן לשזירת פרחים רן גולן ליצירת ערב ייחודי, מסחרר ופרחוני של חווית קינוחים וקוקטיילים, כולם בהשראת פרחים.

הערב יתקיים בחלל ה-Chappel שבמלון The Jaffa, מבנה היסטורי מרהיב ששימש כמנזר בעבר (אלון שבו גם עורך במקום את אירועי שעת התה המצליחים שלו בחודשים האחרונים). החלל יהפוך לערב האירוע לגינה משופעת בפרחים, מאפים וקינוחים והערב ילווה ב-6 קינוחים וקוקטיילים מבית וודקה בלוודר.

Midnight Garden | יום רביעי ה-14.9 | סבב ראשון מ-18:30 סבב שני מ-21:30 | מלון ג'אפה, לואי פסטר 2, תל אביב | 280 ש"ח למשתתף | הזמנת כרטיסים באתר

Barbie's Candy Night

יצרנית הממתקים רונית צין ורקדנית המחול וכוכבת הדראג Barbie Cute מזמינות את המשתתפים ברי המזל להגיע לנשף ממתקים צבעוני ושמח בו יוכלו המשתתפים לשפוט במגוון תחרויות בין מלכות, מלכי ורקדני דראג בבהשראת המתוקים שילוו את הנשף.

בין התחרויות: דראג בהשראת "לוליפופ" עם עיבידאבאן ודילן דה קווין; דראג בהשראת מרשמלו עם טקילה קוסטר ופלואיד סנואו; תחרות ריקוד בהשראת סוכריות גומי עם איתי אקסלרוד ומילה לוי; תחרות אופנה בהשראת קרמל מלוח עם מיכאל דדון ובר סכר ועוד.

מרשמלו (דראג) – סוכריות גומי (ריקוד) – ; ליקריץ (דראג) – FKA אנטון ותומר רומןקרמל מלוח (אופנה) – מיכאל דדון ובר סכר
מסטיק (דראג) – תומר ורסאצ'ה ואריקה

את הנשף ילווה בר קוקטיילים מבית וודקה בלוודר ושולחן ממתקים חופשי. לאחר הנשף תערך מסיבה ססגונית אל תוך הלילה.עם דיג'יי טלולה.

Barbie's Candy Night | יום חמישי ה-15.9 החל מ-21:30 | מועדון הדופלקס, הש"ך 10, תל אביב | 100 ש"ח למשתתף כולל קוקטייל ראשון חינם | כרטיסים באתר

Culinary Album

ערב קולינרי אינטימי שמחבר בין השף המוערך תומר טל (ג'ורג' וג'ון) לאשת הקולינריה הילה אלפרט למסע מרתק בתחנות חייו של השף דרך תפריט טעימות המבוסס על מחקר ונבירה משותפים של השניים בזיכרונותיו של טל.

תומר טל והילה אלפרט - אלבום קולינרי
תומר טל והילה אלפרט – אלבום קולינרי | צילום: חיים יוסף

התפריט ינוע בין ילדותו בקיבוץ של תומר טל, כבן להורים ממרוקו ופולין ועד להווה בו טל נחשב לאחד מהשפים הבכירים בישראל ואב לשלושה בחייו האישיים. את הארוחה ילווה פלייליסט מותאם עם שירים שמאפיינים תקופות וזכרונות מחייו.

ארוחת הערב נערכת בישיבה משותפת וכוללת 9 מנות בליווי קוקטיילים של וודקה בלוודר.

Culinary Album | שבת ה-10.9 ושני ה-12.9 החל מ-20:00 | מסעדת ג'ורג אנד ג'ון, מלון דריסקו, אוארבך 6, תל אביב | 490 ש"ח למשתתף | כרטיסים באתר

פסטיבל Immersive Adventures by Belvedere | צילום: חיים יוסף, יחסי ציבור

צילום: חיים יוסף, יחסי ציבור

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

פיסס (Pieces) של בן אנד ג'ריס

על המדף: מגנום סנדוויץ', בן & ג'ריס, פתי בר קוקיז או פאנטה מהאייטיז

חדש על המדף
מה אסור לאכול לפני השינה

שוב לא נרדמים? 6 דברים שלא כדאי לאכול לפני השינה

מדריכים וטיפים
האם מסוכן לבלוע מסטיק?

זה מה שקורה בגוף כשבולעים מסטיק

מדריכים וטיפים
7:1 Lab - מעבדת קוקטיילים חדשה בתל אביב

7:1 Lab: מעבדת קוקטיילים יפנית חדשה מבית TYO

חדשות האוכל

טרי מהתנור

מרק ירקות לשבירת צום יום כיפור

5 מאכלים מומלצים לשבירת צום יום כיפור שלא מכבידים על הבטן

מדריכים וטיפים
בכדי הימנע מבעיות עיכול לאחר יום כיפור, חשוב לשבור את הצום בצורה נכונה ולהקפיד על מזונות מתאימים. אספנו 5 מאכלים שכדאי לצרוך לאחר הצום. >>
יום כיפור 2024 - זמני הצום וטיפים לארוחה מפסקת

יום כיפור 2024: זמני כניסת ויציאת הצום וטיפים לארוחה מפסקת

מדריכים וטיפים
כל מה שצריך לדעת על יום כיפור 2024 - זמני כניסת ויציאת הצום, איך להתכונן כראוי, מה כדאי לאכול בארוחה מפסקת ואיך לשבור צום בצורה נכונה >>

מדריכים שאהבתם

איך לנקות את המיקרוגל ביסודיות: המדריך השלם

מדריכים וטיפים

מדף התבלינים האולטימטיבי – הרשימה המלאה לבשלן הביתי

מדריכים וטיפים

מה לזלול?