שף בצהריים: מסעדת מנרה משיקה תפריט עסקיות חדש

מנרה, מסעדת השף הכשרה שנפתחה לפני כשלושה חודשים במלון שרתון בתל אביב משיקה לראשונה תפריט עסקיות צהריים מפנק מול הים התיכון.
עדכונים טעימים למייל!

מסעדת מנרה נפתחה לפני כשלושה חודשים בקומה הראשונה של מלון שרתון על חוף ימה של תל אביב והפכה במהרה לאחת המסעדות המדוברות בעיר. כעת משיקים במנרה עסקיות צהריים עם מיטב הדגה של הים התיכון וחומרי גלם עונתיים ומקומיים איכותיים.

עוד טעימה: מה ממתין לכם בבראנץ' של מסעדת נורדר החדשה

תפריט עסקיות חדש במסעדת מנרה
תפריט עסקיות חדש במסעדת מנרה | צילום: אסף קרלה

ארוחות עסקיות במסעדת מנרה – מה בתפריט?

תפריט עסקיות הצהריים של מנרה מוגש בימים ראשון עד חמישי בין 12:00-15:30 לצד התפריט הרגיל והוא וכולל פוקאצ'ה חמה מהטאבון ומנה ראשונה במחיר המנה העיקרית.

במנות הראשונות בתפריט הצהריים תוכלו לבחור בין סלט עלים עם חסות פריכות, ויניגרט חרדל וגבינת עיזים; בטטה לבנה עם קרם שום, ויניגרט בזיליקום וחומץ שרי; אספרגוס בפחם בחמאה אגוזית, גבינת גאודה וקרם פרש; חציל שרוף עם יוגורט כבשים, פיסטוק איראני ואוכמניות או קרפצ'יו דג ים עם בצל סגול, בזיליקום, פיסטוק, צנובר וצ'ילי ירוק בתוספת 10 ש"ח.

בעיקריות לבחירה מציעים במסעדה קבב דג ים עם צזיקי שום שמיר, מטבוחה ועלי תבלין ירוקים; לברק שלם בטאבון עצים עם ויניגרט שבור, עגבניות, שומר, בזיליקום, שושקה, צ'ילי וסומק; בר ים בחמאת פסטיס עם עגבניות, תרד, זיתי קלמטה וירקות ירוקים; לחם שטוח מטאבון עצים עם קרעי דג, יוגורט עמבה ועשבי תבלין או כיסוני גבינות רכות עם קרם עגבניות שרי, זעתר מיובש ושמן פיקואל (134-178 ש"ח).

לקינוח יציעו בתפריט העסקיות נמסיס שוקולד או טארט לים (52-54 ש"ח). את הארוחה ניתן ללוות בכוס יין הבית אדום/לבן/רוזה ב-36 ש"ח או קוקטייל צהריים ב-48 ש"ח.

מסעדת מנרה הכשרה בתל אביב
מסעדת מנרה הכשרה בתל אביב | צילום: אסף קרלה

מסעדת מנרה מקבוצת TYO עוררה עניין רב עוד טרם פתיחתה הרשמית, בין השאר עקב היותה מסעדת שף כשרה, תופעה שכובשת את עולם המסעדנות הישראלי ביתר שאת בשנה האחרונה. התפריט מתמקד במנות דגים עם השראה ממדינות הים התיכון ונגיעות עדכניות ומוביל אותו שף נמרוד הדס שעבד ב-15 השנים האחרונות במסעדות נחשבות כמו טוטו, רפאל וטורקיז.

ארוחות עסקיות במסעדת מנרה | מלון שרתון תל אביב, הירקון 115, תל אביב | ראשון-חמישי, 18:00-24:00 | הזמנת מקום ב-03-6702220 או באתר אונטופו

הרשמו לניוזלטר לזלול

הרשמו בחינם לניוזלטר של לזלול ועקבו ברשתות החברתיות. כל חדשות האוכל, סקירת מסעדות ואירועים, מדריכים וטיפים לבישול ואפייה, מתכונים ויראליים ומוצרים חדשים על המדף!
עקבו אחרי לזלול ברשתות החברתיות

התגובות שלכם

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

ממשיכים לזלול

מסעדת בנג'מין בהוד השרון

הוד השרון מתחדשת עם בנג'מין – ביסטרו ישראלי של שף דניאל שליט

חדשות האוכל
קיץ 2024 במסעדת החוף לולי

מה אוכלים השבוע: תפריטי אביב וחידושים מרעננים במסעדות

חדשות האוכל
תפריט קיץ 2023 של מסעדת לולי

על חוף גורדון: מסעדת לולי משיקה תפריט קיץ חדש

חדשות האוכל
בראבה ג'נטה - חודש תוצרת מקומית

אנשים טובים: תפריט תוצרת מקומית מהצפון בבראבה ג'נטה

חדשות האוכל

טרי מהתנור

קולקציית העוגות והקינוחים של ביסקוטי לראש השנה 2024

מלכת הדבש: ביסקוטי מציגה קולקציית עוגות וקינוחים מפתה לראש השנה

חדשות האוכל
לא התארגנתם על עוגה לראש השנה? רוצו לבדוק את קולקציית העוגות והקינוחים עתירת הדבש של קונדיטוריית ביסקוטי למרכז שולחן החג >>
מארזי ראש השנה 2024 - טעם הגליל

ראש השנה 2024: מארזי תוצרת מקומית ויין ישראלי לשולחן החג

חדשות האוכל
מגוון יינות ישראליים, מארזים עם שלל תוצרת מקומית איכותית ושיתופי פעולה מסקרנים שיעטרו לכם את שולחן החג בראש השנה 2024 >>

מדריכים שאהבתם

לגזור ולשמור: כמה זמן צריך להשרות חזה עוף במרינדה?

מדריכים וטיפים

זו הדרך הבטוחה להפריד כוסות שנתקעו אחת בשנייה

מדריכים וטיפים

מה לזלול?